Bejelentkezés
Felhasználói név
Jelszó
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Szakmai rendezvények, konferenciák - Keresés
Szakterület
Helyszín
Rendezvény címe
Időszak
Keresett szövegrész
Képzéstípus


Segítség


Szakmai rendezvények, konferenciák - Lista
Találatok száma: 69
Képzés neve
Címe A társaságiadó-bevallás és nyomtatványkitöltés a gyakorlatban
Típus Tanácsadói nap
Helyszín Közvetítés: Menedzser Praxis Kft. oktatóterme (1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 127.)
Időpont 2016.05.17. 09:45 - 12:15
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2016.05.17 09:45 - 12:15
Program, további információk
Az Ön sikere fontos nekünk!
Tekintettel a közelgő határidőre, ONLINE Tanácsadói Napunk kizárólag a társaságiadó-bevallás és nyomtatványkitöltés köré épül.
Szakértőnk részletes tájékoztatást nyújt a 1529 számú bevallással kapcsolatos nem jogszabályi változásokról, a bevallás és a kapcsolódó lapok kitöltéséről, valamint példák bemutatásán keresztül vázol különböző eseteket.

A közvetítés ideje alatt Önnek lehetősége van kérdezni (írásban, rendszerünkön keresztül), amelyre előadónk szóban válaszol!


Szakértőnk
Ambrus Ádám adóügyi szakreferens, Nemzeti Adó- és Vámhivatal

10,00-12,00 Előadásunk témái:

1. Rövid bemutatkozás (a NAV-on belüli tevékenység bemutatása)
2. A 1529 számú bevallás fontosabb, nem jogszabály módosításból eredő változásai:
2.1 De minimis támogatások feltüntetésére vonatkozó lapok (02-01, 02-02), az egyes lapok közötti összefüggések, mire érdemes figyelni;
2.2 (Fejlesztési) adókedvezmény feltüntetésére vonatkozó lapok (05-01, 05-02) megváltozott struktúrája, a módosítás oka, és következményei;
3. A 1529 számú bevallás fontosabb, jogszabály módosításból eredő változásai:
3.1 Növekedési adóhitelre vonatkozó lap (01-04) kitöltése, különböző esetek felvázolásával, példák bemutatásán keresztül;
3.2 Progresszív mentesítés lehetősége a gyakorlatban, konkrét példa segítségével a bevallás kitöltése;
3.3 Pénzügyi intézmények elszámolására vonatkozó lapok (11-01, 11-02) kitöltése, különböző esetek felvázolásával, példák bemutatásán keresztül;
3.4 Rendelkező nyilatkozat lapok (RNYIL, -01, -02, -03) megjelenése a 1529 számú bevallásban, a lapok sajátosságai, mire érdemes figyelni a kitöltés során, különböző esetek felvázolásával, példák bemutatásán keresztül;
3.5 IFRS lapok (A-03, A-04, A-05) bemutatása (a bevallásban megjelenő fontosabb megoldásokról, összefüggésekről);
4. Felmerülő (beküldött) kérdések megválaszolása.


***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani.

A közvetítés kezdési időpontja 15 perces eltérést mutat(hat) a konferencia valódi kezdési időpontjához képest (ez idő alatt tudja ellenőrizni a weboldalunkon biztosított online megtekintési felület működését).



Kérdéseivel kapcsolatban munkatársaink szívesen állnak rendelkezésére.

Tel.:( 061) 880-7600, (061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Könyvviteli szolgáltatást végzők továbbképzése - Államh. szakterület
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: Lurdy Ház, 1. emelet Konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.)
Időpont 2016.05.18. 08:45 - 16:15, 2016.05.19. 08:45 - 16:15
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2016.05.18 08:45 - 16:15
2016.05.19 08:45 - 16:15
Program, további információk
Tisztelt Jelentkező!

Konzultációs lehetőséggel bővített rendezvényünk ONLINE megtekintésén előadónk gyakorlati példák bemutatásával, esettanulmányok ismertetésével magyarázzák az elméletben már ismert teendőket, aktualitásokat, valamint az esetleges változásokat.


Oktatónk: Horváth Józsefné költségvetési minősítésű könyvvizsgáló; okl. könyvvizsgáló, okl. nemzetközi áfa- és adóigazgatósági adószakértő, jogi szakokleveles közgazdász

1.nap, 9,00-16,00 óra között (ebéd és kávészünetekkel)

1. Aktuális számviteli kérdések (8x45 perc)

1.1. Az államháztartás számviteléről szóló 4/2013. (I. 11.) Korm. rendelet 2016. január 1-től hatályos szabályozása (4 x 45 perc)
1.2. Az államháztartás számvitelének változásaival kapcsolatos feladatok és a gyakoribb gazdasági események könyvelési tételei (3x 45 perc)
1.3. Az ellenőrzés, önellenőrzés számvitele (1x 45 perc)

2.nap, 9,00-12,15 óra között (4x45 perc)

2. Számvitelt érintő egyéb jogszabályi környezet változásai (4 x 45 perc)

2.1. Az államháztartáshoz kapcsolódó jogi szabályozás változása (2X45 perc)
2.2. Adózáshoz kapcsolódó jogi szabályozás változása (2 x 45 perc)
3. Konzultáció

12,15-12,45 Ebédszünet

12,45-16,00 Az általános forgalmi adó, a személyi jövedelemadó, a társadalombiztosítás és a társasági adó alkalmazása a gyakorlatban (4x45 perc; vállalkozási szakirány/nem számvitel)

1. A fordított áfa és járulékos költségeinek kezelése
- Fordított áfa hatálya alá tartozó ügyletek minősítése és értelmezése
- Alanyi és tárgyi feltételek biztosítása
- Szerződések értékelése, valós gazdasági tartalom minősítése
- Számlázási szabályok a fordított adózás rendszerében
- Teljesítés időpontja, a teljesítésre vonatkozó speciális szabályok
- Az előleg és a fordított adózás kapcsolata
- Járulékos költségek kezelése a fordított áfában az Áfa törvény 70.§. b) pontja alapján
- Az EU-s ügyletek és a fordított áfa kapcsolatáról (termékbeszerzés és szolgáltatás igénybe vétele).

2. Az ingatlanok áfa szabályai
- Fogalmi meghatározások
- Az ingatlanok használata, hasznosítása (értékesítés, bérbeadás, egyéb hasznosítás)
- Az adó mértéke (áfa köteles és mentes minősítések)
- Adózási mechanizmus
- A teljesítés időpontja az ingatlan ügyletek vonatkozásában
- Az értékesítés szabályai
- Fordított adózás alá eső ingatlan értékesítés
- Az előleg és az ingatlan értékesítés szabályai, a foglaló
- Ingatlan bérbeadása
- Adókötelessé tétel
- Speciális ingatlanok
- Egyéb, az ingatlannal kapcsolatos szabályokról részletesen

3. Lánc- és háromszögügyletek kezelése az áfa rendszerében
A láncügyletek:
- A teljesítési hely szabályai, példákkal alátámasztva
- Közösségen belüli adómentes termékértékesítés
- Termékexport a láncügylet során
- Áfaraktár alkalmazása, mindhárom speciális esetei példákkal
- Közösségen belüli termékértékesítés
- Háromszögügyletek

4. A használt ingóságok árrés szerinti adózása
- A különbözeti adózás törvényi feltételei
- Alkalmazásának kötelező esetkörei
- Az adóalap megállapítása
- Áfa levonási szabályok a 2015-ös adózási változások
- Nyilvántartási kötelezettség

5. Személyi jövedelemadó - Társadalombiztosítás – Társasági adó
- Költségtérítés kiküldetési rendelvény alapján
- Fuvarozók és árukísérők költségtérítésének szabályai
- Lakáshitel támogatása, munkáltatói kölcsönök
- Bt osztalékfizetése (Katás is)
- Katás Bt ügyvezetése
- Szociális szövetkezetek TB rendszerbeli kezelése
- Szociális szövetkezet biztosítotti jogviszonya,
- Tagi jogviszonyok specialitásai,
- Többes jogviszonyban járulékfizetés
- Véglegesen átadott pénzeszköz, eszközök adójogi hatása

6. Szja 1%-os felajánlás változása

7. Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban


***

Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani.

A közvetítés kezdési időpontja 15 perces eltérést mutat(hat) a konferencia valódi kezdési időpontjához képest (ez idő alatt tudja ellenőrizni a weboldalunkon biztosított online megtekintési felület működését).


Kreditpont (végzettségtől függetlenül): kizárólag a kreditpontos rendezvényeinken való személyes részvétellel, valamint a Képzési Portálunk Kreditpontos Rendezvények Archívumában lévő képzési anyagok sikeres elvégzésével szerezhető!


Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Könyvviteli szolgáltatást végzők továbbképzése - Államh. szakterület 16 kredit
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Lurdy Ház, 1. emelet Konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.)
Időpont 2016.05.18. 09:00 - 16:00, 2016.05.19. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 53
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (1fő/előfizetés/mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség. További kreditgyűjtési lehetőség részletesen a SEGÍTSÉG menüpont alatt)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Mérlegképes Államháztartási/számvitel (12) kredit
Adótanácsadó (10) kredit
Adószakértő (10) kredit
Okleveles adószakértő (10) kredit
Könyvvizsgáló (3) kredit
Mérlegképes Vállalkozási/nem számvitel (4) kredit
Adószakértő (4) kredit
Adótanácsadó (4) kredit
Okleveles adószakértő (4) kredit
Könyvvizsgáló (1) kredit
Program, további információk
Tisztelt Jelentkező!

A mérlegképes könyvelők kötelező továbbképzésének 12 órás, két napos (államháztartási szakterület) részét KIEGÉSZÍTETTÜK további 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpontot érő szakmai képzés megrendezésével, amellyel így a kötelező 16 kreditpontot két nap alatt összegyűjtheti!

Konzultációs lehetőséggel bővített rendezvényünkön előadónk gyakorlati példák bemutatásával, esettanulmányok ismertetésével magyarázza el az elméletben már ismert teendőket, aktualitásokat, valamint az esetleges változásokat.

Oktatónk: Horváth Józsefné költségvetési minősítésű könyvvizsgáló; okl. könyvvizsgáló, okl. nemzetközi áfa- és adóigazgatósági adószakértő, jogi szakokleveles közgazdász

ELSŐ KÉPZÉSI NAP 09,00-16,00 óra között (ebéd és kávészünetekkel)

1. Aktuális számviteli kérdések (8x45 perc)

1. Az államháztartás számviteléről szóló 4/2013. (I. 11.) Korm. rendelet 2016. január 1-től hatályos szabályozása (4 x 45 perc)
2. Az államháztartás számvitelének változásaival kapcsolatos feladatok és a gyakoribb gazdasági események könyvelési tételei (3x 45 perc)
3. Az ellenőrzés, önellenőrzés számvitele (1x 45 perc)


MÁSODIK KÉPZÉSI NAP

09,00-12,15 óra között (4x45 perc)

2. Számvitelt érintő egyéb jogszabályi környezet változásai (4 x 45 perc)

1. Az államháztartáshoz kapcsolódó jogi szabályozás változása (2X45 perc)
2. Adózáshoz kapcsolódó jogi szabályozás változása (2 x 45 perc)
3. Konzultáció

12,15-12,45 Ebédszünet

12,45-16,00 Az általános forgalmi adó, a személyi jövedelemadó, a társadalombiztosítás és a társasági adó alkalmazása a gyakorlatban (4x45 perc; vállalkozási szakirány/nem számvitel)

1. A fordított áfa és járulékos költségeinek kezelése
- Fordított áfa hatálya alá tartozó ügyletek minősítése és értelmezése
- Alanyi és tárgyi feltételek biztosítása
- Szerződések értékelése, valós gazdasági tartalom minősítése
- Számlázási szabályok a fordított adózás rendszerében
- Teljesítés időpontja, a teljesítésre vonatkozó speciális szabályok
- Az előleg és a fordított adózás kapcsolata
- Járulékos költségek kezelése a fordított áfában az Áfa törvény 70.§. b) pontja alapján
- Az EU-s ügyletek és a fordított áfa kapcsolatáról (termékbeszerzés és szolgáltatás igénybe vétele).

2. Az ingatlanok áfa szabályai
- Fogalmi meghatározások
- Az ingatlanok használata, hasznosítása (értékesítés, bérbeadás, egyéb hasznosítás)
- Az adó mértéke (áfa köteles és mentes minősítések)
- Adózási mechanizmus
- A teljesítés időpontja az ingatlan ügyletek vonatkozásában
- Az értékesítés szabályai
- Fordított adózás alá eső ingatlan értékesítés
- Az előleg és az ingatlan értékesítés szabályai, a foglaló
- Ingatlan bérbeadása
- Adókötelessé tétel
- Speciális ingatlanok
- Egyéb, az ingatlannal kapcsolatos szabályokról részletesen

3. Lánc- és háromszögügyletek kezelése az áfa rendszerében
A láncügyletek:
- A teljesítési hely szabályai, példákkal alátámasztva
- Közösségen belüli adómentes termékértékesítés
- Termékexport a láncügylet során
- Áfaraktár alkalmazása, mindhárom speciális esetei példákkal
- Közösségen belüli termékértékesítés
- Háromszögügyletek

4. A használt ingóságok árrés szerinti adózása
- A különbözeti adózás törvényi feltételei
- Alkalmazásának kötelező esetkörei
- Az adóalap megállapítása
- Áfa levonási szabályok a 2015-ös adózási változások
- Nyilvántartási kötelezettség

5. Személyi jövedelemadó - Társadalombiztosítás – Társasági adó
- Költségtérítés kiküldetési rendelvény alapján
- Fuvarozók és árukísérők költségtérítésének szabályai
- Lakáshitel támogatása, munkáltatói kölcsönök
- Bt osztalékfizetése (Katás is)
- Katás Bt ügyvezetése
- Szociális szövetkezetek TB rendszerbeli kezelése
- Szociális szövetkezet biztosítotti jogviszonya,
- Tagi jogviszonyok specialitásai,
- Többes jogviszonyban járulékfizetés
- Véglegesen átadott pénzeszköz, eszközök adójogi hatása

6. Szja 1%-os felajánlás változása

7. Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban

***

További VÁLASZTHATÓ lehetőség a 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpont megszerzésére:

amennyiben ezen a napon nem áll módjában a + 4 kreditpontos képzésen részt venni, a további, 4 órás oktatási rész elvégzéséhez kérjük, válasszon a Képzési Portálunkon (www.szakkepzeseink.hu) lévő vállalkozási/nem számviteli kreditpontos szakmai rendezvények közül (a több, mint 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpontos szakmai rendezvények/képzések is betudhatók).

További kreditpontos szakmai rendezvényeink elérhetők ITT


***

Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén és/vagy közvetlen környezetében étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, (061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Munkavédelmi képviselők ALAPKÉPZÉSE (16 óra)
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Menedzser Praxis Kft. oktatóterem (1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 127.)
Időpont 2016.05.23. 09:00 - 16:00, 2016.05.24. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 12
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2016.02.29 09:00 - 15:30
Program, további információk
TÉRÍTÉSMENTES RÉSZVÉTELI LEHETŐSÉG nyitott előfizetéssel rendelkező Ügyfeleink részére!

Kiknek ajánljuk?
- Olyan cégeknek, ahol a Munkavédelmi törvény 70.A§ alapján munkavédelmi képviselőt választottak, mivel a Munka Törvénykönyve hatálya alá tartozó munkavállalók létszáma legalább ötven fő.
- Olyan cégcsoportoknak, amelyeknél több tevékenységi körhöz kapcsolódóan szükséges munkavédelmi képviselők képzése - több mint 10 fős csoportban (egyedi ajánlatkérési lehetőséggel csoportos, kihelyezett képzésre)

Amennyiben Ön nem előfizetője a fenti kiadványunknak, de
szeretné térítésmentesen elvégezni a képzést kérjük, vegye fel a kapcsolatot oktatási részlegünkkel a 061 880 7666 -os telefonszámon, vagy írjon nekünk az oktatás@menedzserpraxis.hu e-mail címre!

KÉT NAPOS KÉPZÉSÜNK RÉSZLETEI:

Munkavédelmi képviselők 16 órás ALAPKÉPZÉSE

Az ELSŐ KÉPZÉSI NAP (május 23.) témakörei 09,00-16,00 óra között

1. Rövid bemutatkozás
- Törvényi, jogszabályi háttér
- Munkavédelem
- Foglalkozás-egészségügy
- Elsősegélynyújtás
- Mentődoboz tartalmi követelménye, "I" típusú mentőláda, "II" típusú mentőláda, "III" típusú mentőláda, "IV" típusú mentőláda.
1 tanóra 1 x 45 perc

2.Egyéni védőeszközök
- Egyéni védőeszközökre vonatkozó jogszabályok
- A veszély típusai
- Szabványok-Tájékoztató, ipari védősisakok szabványlistája, szemvédőeszközök szabványlistája, légzésvédő eszközök szabványai
1 tanóra 1 x 45 perc

10,30-10,45 Kávészünet

3. Hallásvédelem szabványai
- Védőruházatokra vonatkozó szabványok, védőruházat jelölések, védelmi képesség jelzései, egyéni védőeszközök fogalom meghatározások
- Egyéni védőeszközök Európai Uniós megfelelés
- A védőeszközök kategóriák
1 tanóra 1 x 45 perc

4. Balesetek
- Baleset típusai, munkabaleset, úti baleset fogalma, súlyos munkabaleset
- Munkavédelem
- Jogi szabályozás szintjei
1 tanóra 1 x 45 perc

12,15-12,45 Ebédszünet

5. Munkavédelmi szabályozási rendszere
- A munkavédelem szabályozási rendszerszintjei
1 tanóra 1 x 45 perc

6. A Munkavédelmi törvény alapelvei
1 tanóra 1 x 45 perc

14,15-14,30 Kávészünet

7. Munkavédelem Jogi szabályozás szintjei, 1993. évi XCIII. törvény a munkavédelemi törvény fejezeteinek rövid ismertetése
1 tanóra 1 x 45 perc

8. Munkavédelmi feladat,
- Munkavédelmi (munkabiztonsági) szakképesítéssel rendelkező személy foglalkoztatásának feltételei
- Veszélyességi osztályok (I-III.), Munkabiztonsági szakember főbb feladatai
1 tanóra 1 x 45 perc

***

A MÁSODIK KÉPZÉSI NAP (május 24.) témakörei 9,00-16,00 óra között

1. Munkabalesetek kivizsgálásának szempontjai
- Munkabaleseti statisztikai adatok
1 tanóra 1 x 45 perc

2. Oktatás
- Az oktatás célja
- Munkavédelmi érdekképviselet és érdekegyeztetés
- Munkavédelmi képviselők működési tapasztalatai
- Érdekegyeztetés,
- Alapelvek
- Alapvető kötelezettségek
- Munkavállalókkal folytatott tanácskozás
1 tanóra 1 x 45 perc

10,30-10,45 Kávészünet

3. Munkavédelmi képviselő(k) választása
- Munkahelyi Munkavédelmi Bizottság
- Paritásos Munkavédelmi Testület
- Tárgyalás típusok (konfliktusmegoldó, döntés-előkészítő)
- Munkavédelmi bírság és mértéke
- Foglalkozás körében elkövetett veszélyeztetés
1 tanóra 1 x 45 perc

4. Munkavédelmi érdekképviselet
- A tanácskozás, a tanácskozás módja, lebonyolítása
- Munkavédelmi képviselő általános jogosultságai
- A munkáltató kötelezettségei
- A munkahelyi munkavédelmi bizottság létrehozása
- A munkahelyi munkavédelmi bizottság működése
- A munkahelyi munkavédelmi bizottság működési feltételek biztosítása
- A Munkavédelmi Bizottság
1 tanóra 1 x 45 perc

12,15-12,45 Ebédszünet

5. Kockázatértékelés
- Kockázatértékelést előíró jogszabályok jegyzéke
- Kockázatelemzés, kockázatkezelés
- Kockázatértékelés folyamata
- Kockázatkezelés
- A kockázatértékelés eredményeként a munkáltató felelőssége legalább a következők dokumentálása
- A kockázat típusai
- Pszichoszociális kockázat
- Pszichoszociális kockázatértékelés
1 tanóra 1 x 45 perc

6. Veszélyes anyag, veszélyforrás
- A színek hatása az emberre
- Monoton munkavégzés
- Extrém körülmények között végzett munka
- Fokozott igénybevétel
- Ergonómia
- Képernyős munkakörök
1 tanóra 1 x 45 perc

14,15-14,30 Kávészünet

7. Kémiaibiztonság,
- A kémiai biztonságról szóló jogszabályok
- Veszélyes anyaggal/keverékkel végzett tevékenység végzés feltételei
- Biocid termékek
- Kémiai biztonság a gyakorlatban, a munkahelyen alkalmazandó biztonsági és egészségvédelmi jelzésekről
1 tanóra 1 x 45 perc

8. Vizsga (rövid teszt írása)
1 tanóra 1 x 45 perc

A képzést sikeresen befejező hallgatók számára a Menedzser Praxis Kft. tanúsítványt állít ki a munkavédelemről szóló 1993. évi XCIII. törvény 75.§ (1) bekezdése alapján.


***
Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A konferencia helyszínének közelében étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Munkavédelmi képviselők TOVÁBBKÉPZÉSE (8 óra)
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Menedzser Praxis Kft. oktatóterem (1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 127.)
Időpont 2016.05.26. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 19
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2016.02.29 09:00 - 15:30
Program, további információk
TÉRÍTÉSMENTES RÉSZVÉTELI LEHETŐSÉG nyitott előfizetéssel rendelkező Ügyfeleink részére!

Kiknek ajánljuk?
- Olyan cégeknek, ahol a Munkavédelmi törvény 70.A§ alapján munkavédelmi képviselőt választottak, mivel a Munka Törvénykönyve hatály alá tartozó munkavállalók létszáma legalább ötven fő.
- Olyan cégcsoportoknak, amelyeknél több tevékenységi körhöz kapcsolódóan szükséges munkavédelmi képviselők képzése - több mint 10 fős csoportban (egyedi ajánlatkérési lehetőséggel csoportos, kihelyezett képzésre)

Amennyiben Ön nem előfizetője a fenti kiadványunknak, de
szeretné térítésmentesen elvégezni a képzést kérjük, vegye fel a kapcsolatot oktatási részlegünkkel a 061 880 7666 -os telefonszámon, vagy írjon nekünk az oktatás@menedzserpraxis.hu e-mail címre!

KÉPZÉSÜNK RÉSZLETEI:

Munkavédelmi képviselők 8 órás TOVÁBBKÉPZÉSE

A képzés témakörei 09,00-16,00 óra között

1. Munkabalesetek kivizsgálásának szempontjai
- Munkabaleseti statisztikai adatok
1 tanóra 1 x 45 percc

2. Oktatás
- Az oktatás célja
- Munkavédelmi érdekképviselet és érdekegyeztetés
- Munkavédelmi képviselők működési tapasztalatai
- Érdekegyeztetés,
- Alapelvek
- Alapvető kötelezettségek
- Munkavállalókkal folytatott tanácskozás
1 tanóra 1 x 45 percc

10,30-10,45 Kávészünet

3. Munkavédelmi képviselő(k) választása
- Munkahelyi Munkavédelmi Bizottság
- Paritásos Munkavédelmi Testület
- Tárgyalás típusok (konfliktusmegoldó, döntés-előkészítő)
- Munkavédelmi bírság és mértéke
- Foglalkozás körében elkövetett veszélyeztetés
1 tanóra 1 x 45 perc

4. Munkavédelmi érdekképviselet
- A tanácskozás, a tanácskozás módja, lebonyolítása
- Munkavédelmi képviselő általános jogosultságai
- A munkáltató kötelezettségei
- A munkahelyi munkavédelmi bizottság létrehozása
- A munkahelyi munkavédelmi bizottság működése
- A munkahelyi munkavédelmi bizottság működési feltételek biztosítása
- A Munkavédelmi Bizottság
1 tanóra 1 x 45 perc

12,15-12,45 Ebédszünet

5. Kockázatértékelés
- Kockázatértékelést előíró jogszabályok jegyzéke
- Kockázatelemzés, kockázatkezelés
- Kockázatértékelés folyamata
- Kockázatkezelés
- A kockázatértékelés eredményeként a munkáltató felelőssége legalább a következők dokumentálása
- A kockázat típusai
- Pszichoszociális kockázat
- Pszichoszociális kockázatértékelés
1 tanóra 1 x 45 perc

6. Veszélyes anyag, veszélyforrás
- A színek hatása az emberre
- Monoton munkavégzés
- Extrém körülmények között végzett munka
- Fokozott igénybevétel
- Ergonómia
- Képernyős munkakörök
1 tanóra 1 x 45 perc

14,15-14,30 Kávészünet

7. Kémiaibiztonság,
- A kémiai biztonságról szóló jogszabályok
- Veszélyes anyaggal/keverékkel végzett tevékenység végzés feltételei
- Biocid termékek
- Kémiai biztonság a gyakorlatban, a munkahelyen alkalmazandó biztonsági és egészségvédelmi jelzésekről
1 tanóra 1 x 45 perc

8. Vizsga (rövid teszt írása)
1 tanóra 1 x 45 perc

A képzést sikeresen befejező hallgatók számára a Menedzser Praxis Kft. tanúsítványt állít ki a munkavédelemről szóló 1993. évi XCIII. törvény 75.§ (1) bekezdése alapján.


***
Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. Rendezvényünket technikai okok miatt NEM KÖZVETÍTJÜK! A rendezvény közvetlen közelében étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Építésügyi változások – egyszerű bejelentési eljárás (?)
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Lurdy Ház, 1. emelet Konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.)
Időpont 2016.06.02. 09:00 - 15:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 248
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2016.06.02 09:00 - 15:00
Program, további információk
Az épített környezet alakításáról és védelméről szóló 1997. évi LXXVIII. törvény (Étv.) módosításáról szóló T/9369. számú törvényjavaslatot a Parlament 2016. április 26-án elfogadta, amely már csak a kihirdetésre vár!

Szakmai napunkat ajánljuk:
- tervezőknek
- építtetőknek
- kivitelezőknek egyaránt

Részletes program:

09,00-10,00 Lestyán Mária Tűzvédelmi TSZVSZ, Építészeti Tagozat vezető MMK, MÉK szakember
Tervezői felelősség hatósági kontroll nélkül az épületek tűzvédelméért

10,00-10,45 Dr. Jámbor Attila ügyvéd, a SZIE Ybl Miklós Építéstudományi Kar oktatója, az ÉpítésiJog.hu portál szerkesztője
Egyszerű bejelentés – nagyobb építtetői, kivitelezői felelősség
Tartalom: A 2016. január 1. napjától kiegészített Építési törvény és a lakóépület építésének egyszerű bejelentéséről és az egyes építésügyi tárgyú rendeletek módosításáról szóló 456/2015 (XII. 29.) Korm. rendelet egy eddig nem ismert lakóépület építési lehetőséget vezetett be: az egyszerű bejelentést. Az előadás összefoglalja, hogy milyen épületek létesülhetnek az új előírások alapján, és milyen feladata, felelőssége van az építtetőnek, kivitelezőnek az új rendelkezések alkalmazása során.

10,45-11,00 Kávészünet

11,00-11,45 Baksa Lajos településmérnök, építésügyi hatósági irodavezető
Az egyszerű bejelentéssel kapcsolatos építtetői feladatok
Tartalom: A 2016. január 1. napjától bevezetett egyszerű bejelentés kapcsán nagyon tájékozatlanok még az építtetők. Nem puszta bejelentésről, tényközlésről van szó, és a szabályszerű bejelentésnek szigorú tartalmi követelményei is vannak. Az előadásból megtudható, hogy a bejelentés során milyen feladata van az építtetőnek.

11,45-12,30 Kiss Andor okl. építőmérnök, építőmester szakmérnök, vezető főtanácsos kormánytisztviselő
Egyszerű bejelentéssel épülő lakóépületek kivitelezői feladatai és a kivitelezés ellenőrzése
Tartalom: Az egyszerű bejelentéssel épülő lakóépületek kivitelezés csak szigorú jogszabályi feltételek teljesítése mellett kezdhető meg. Az előadás kitér az építési napló vezetése kapcsán felmerülő gyakorlati kérdésekre, illetve a kivitelezés során kötelezően figyelembe veendő követelményekre. A résztvevők megismerhetik, hogy az építésfelügyeleti hatóság mit vizsgál, és a kivitelező milyen szankciókra számíthat szabálytalan kivitelezés esetében.

12,30-13,15 Ebédszünet

13,15-13,45 Kocsis Tamás ügyvezető igazgató, PlanDoc Kft.
Építési projektek tervkezelése a kivitelező szemszögéből
Tartalom:A kivitelezés során számtalan probléma, hibás teljesítés keletkezik a tervváltozások nyomonkövetésének, illetve egyáltalán a tervek ismeretének hiánya miatt. Az előadás egyebek mellett olyan kérdésekre válaszol, hogy mi a különbség a régi és az új tervrevízió között, a legutolsó tervből történik-e a kivitelezés, minden alvállalkozóhoz eljutott-e a tervmódosítás?

13,45-15,00 előadó felkérés alatt
Tartalom: Építésügyi szabványok alkalmazási kérdései és mérnöki feladatok az építési termékek szabályozásában. A BIM, Building Information Modeling, épületinformációs modellezésről részletesen.
Kérdések és válaszok - kötetlen témafelvetések egymás közt


***
Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. Rendezvényünket technikai okok miatt NEM KÖZVETÍTJÜK! A konferencia helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Könyvviteli szolgáltatást végzők továbbképzése - Államh. szakterület 16 kredit
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Polgármesteri Hivatal (házasságkötő terem), 8500 Pápa, Fő u. 12.
Időpont 2016.06.06. 09:00 - 16:00, 2016.06.07. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 50
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (1fő/előfizetés/mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség. További kreditgyűjtési lehetőség részletesen a SEGÍTSÉG menüpont alatt)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Mérlegképes Államháztartási/számvitel (12) kredit
Adótanácsadó (10) kredit
Adószakértő (10) kredit
Okleveles adószakértő (10) kredit
Mérlegképes Vállalkozási/nem számvitel (4) kredit
Adószakértő (4) kredit
Adótanácsadó (4) kredit
Okleveles adószakértő (4) kredit
Könyvvizsgáló (4) kredit
Könyvvizsgáló (2) kredit
Program, további információk
Tisztelt Jelentkező!

A mérlegképes könyvelők kötelező továbbképzésének 12 órás, két napos (államháztartási szakterület) részét KIEGÉSZÍTETTÜK további 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpontot érő szakmai képzés megrendezésével, amellyel így a kötelező 16 kreditpontot két nap alatt összegyűjtheti!

Konzultációs lehetőséggel bővített rendezvényeinken előadónk gyakorlati példák bemutatásával, esettanulmányok ismertetésével magyarázza el az elméletben már ismert teendőket, aktualitásokat, valamint az esetleges változásokat.


ELSŐ KÉPZÉSI NAP 09,00-16,00 óra között (ebéd és kávészünetekkel)

1. Aktuális számviteli kérdések (8x45 perc)

1.1. Az államháztartás számviteléről szóló 4/2013. (I. 11.) Korm. rendelet 2016. január 1-től hatályos szabályozása (4 x 45 perc)
1.2. Az államháztartás számvitelének változásaival kapcsolatos feladatok és a gyakoribb gazdasági események könyvelési tételei (3x 45 perc)
1.3. Az ellenőrzés, önellenőrzés számvitele (1x 45 perc)

MÁSODIK KÉPZÉSI NAP

09,00-12,15 óra között (4x45 perc)

2. Számvitelt érintő egyéb jogszabályi környezet változásai (4 x 45 perc)

2.1. Az államháztartáshoz kapcsolódó jogi szabályozás változása (2X45 perc)
2.2. Adózáshoz kapcsolódó jogi szabályozás változása (2 x 45 perc)
3. Konzultáció

12,15-12,45 Ebédszünet

12,45-16,00 Az általános forgalmi adó, a személyi jövedelemadó, a társadalombiztosítás és a társasági adó alkalmazása a gyakorlatban (4x45 perc; vállalkozási szakirány/nem számvitel)

1. A fordított áfa és járulékos költségeinek kezelése
- Fordított áfa hatálya alá tartozó ügyletek minősítése és értelmezése
- Alanyi és tárgyi feltételek biztosítása
- Szerződések értékelése, valós gazdasági tartalom minősítése
- Számlázási szabályok a fordított adózás rendszerében
- Teljesítés időpontja, a teljesítésre vonatkozó speciális szabályok
- Az előleg és a fordított adózás kapcsolata
- Járulékos költségek kezelése a fordított áfában az Áfa törvény 70.§. b) pontja alapján
- Az EU-s ügyletek és a fordított áfa kapcsolatáról (termékbeszerzés és szolgáltatás igénybe vétele).

2. Az ingatlanok áfa szabályai
- Fogalmi meghatározások
- Az ingatlanok használata, hasznosítása (értékesítés, bérbeadás, egyéb hasznosítás)
- Az adó mértéke (áfa köteles és mentes minősítések)
- Adózási mechanizmus
- A teljesítés időpontja az ingatlan ügyletek vonatkozásában
- Az értékesítés szabályai
- Fordított adózás alá eső ingatlan értékesítés
- Az előleg és az ingatlan értékesítés szabályai, a foglaló
- Ingatlan bérbeadása
- Adókötelessé tétel
- Speciális ingatlanok
- Egyéb, az ingatlannal kapcsolatos szabályokról részletesen

3. Lánc- és háromszögügyletek kezelése az áfa rendszerében
A láncügyletek:
- A teljesítési hely szabályai, példákkal alátámasztva
- Közösségen belüli adómentes termékértékesítés
- Termékexport a láncügylet során
- Áfaraktár alkalmazása, mindhárom speciális esetei példákkal
- Közösségen belüli termékértékesítés
- Háromszögügyletek

4. A használt ingóságok árrés szerinti adózása
- A különbözeti adózás törvényi feltételei
- Alkalmazásának kötelező esetkörei
- Az adóalap megállapítása
- Áfa levonási szabályok a 2015-ös adózási változások
- Nyilvántartási kötelezettség

5. Személyi jövedelemadó - Társadalombiztosítás – Társasági adó
- Költségtérítés kiküldetési rendelvény alapján
- Fuvarozók és árukísérők költségtérítésének szabályai
- Lakáshitel támogatása, munkáltatói kölcsönök
- Bt osztalékfizetése (Katás is)
- Katás Bt ügyvezetése
- Szociális szövetkezetek TB rendszerbeli kezelése
- Szociális szövetkezet biztosítotti jogviszonya,
- Tagi jogviszonyok specialitásai,
- Többes jogviszonyban járulékfizetés
- Véglegesen átadott pénzeszköz, eszközök adójogi hatása

6. Szja 1%-os felajánlás változása

7. Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban

***

További VÁLASZTHATÓ lehetőség a 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpont megszerzésére:

amennyiben ezen a napon nem áll módjában a + 4 kreditpontos képzésen részt venni, a további, 4 órás oktatási rész elvégzéséhez kérjük, válasszon a Képzési Portálunkon (www.szakkepzeseink.hu) lévő vállalkozási/nem számviteli kreditpontos szakmai rendezvények közül (a több, mint 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpontos szakmai rendezvények/képzések is betudhatók).

További kreditpontos szakmai rendezvényeink elérhetők ITT


***

Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén és/vagy közvetlen környezetében étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, (061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Könyvviteli szolgáltatást végzők továbbképzése - Államh. szakterület 16 kredit
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Polgármesteri Hivatal, 2370 Dabas, Szent István tér 1/b.
Időpont 2016.06.08. 09:00 - 16:00, 2016.06.09. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 41
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (1fő/előfizetés/mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség. További kreditgyűjtési lehetőség részletesen a SEGÍTSÉG menüpont alatt)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Mérlegképes Államháztartási/számvitel (12) kredit
Adótanácsadó (10) kredit
Adószakértő (10) kredit
Okleveles adószakértő (10) kredit
Mérlegképes Vállalkozási/nem számvitel (4) kredit
Adószakértő (4) kredit
Adótanácsadó (4) kredit
Okleveles adószakértő (4) kredit
Könyvvizsgáló (2) kredit
Könyvvizsgáló (6) kredit
Program, további információk
Tisztelt Jelentkező!

A mérlegképes könyvelők kötelező továbbképzésének 12 órás, két napos (államháztartási szakterület) részét KIEGÉSZÍTETTÜK további 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpontot érő szakmai képzés megrendezésével, amellyel így a kötelező 16 kreditpontot két nap alatt összegyűjtheti!

Konzultációs lehetőséggel bővített rendezvényeinken előadónk gyakorlati példák bemutatásával, esettanulmányok ismertetésével magyarázza el az elméletben már ismert teendőket, aktualitásokat, valamint az esetleges változásokat.


ELSŐ KÉPZÉSI NAP 09,00-16,00 óra között (ebéd és kávészünetekkel)

1. Aktuális számviteli kérdések (8x45 perc)

1.1. Az államháztartás számviteléről szóló 4/2013. (I. 11.) Korm. rendelet 2016. január 1-től hatályos szabályozása (4 x 45 perc)
1.2. Az államháztartás számvitelének változásaival kapcsolatos feladatok és a gyakoribb gazdasági események könyvelési tételei (3x 45 perc)
1.3. Az ellenőrzés, önellenőrzés számvitele (1x 45 perc)

MÁSODIK KÉPZÉSI NAP

09,00-12,15 óra között (4x45 perc)

2. Számvitelt érintő egyéb jogszabályi környezet változásai (4 x 45 perc)

2.1. Az államháztartáshoz kapcsolódó jogi szabályozás változása (2X45 perc)
2.2. Adózáshoz kapcsolódó jogi szabályozás változása (2 x 45 perc)
3. Konzultáció

12,15-12,45 Ebédszünet

12,45-16,00 Az általános forgalmi adó, a személyi jövedelemadó, a társadalombiztosítás és a társasági adó alkalmazása a gyakorlatban (4x45 perc; vállalkozási szakirány/nem számvitel)

1. A fordított áfa és járulékos költségeinek kezelése
- Fordított áfa hatálya alá tartozó ügyletek minősítése és értelmezése
- Alanyi és tárgyi feltételek biztosítása
- Szerződések értékelése, valós gazdasági tartalom minősítése
- Számlázási szabályok a fordított adózás rendszerében
- Teljesítés időpontja, a teljesítésre vonatkozó speciális szabályok
- Az előleg és a fordított adózás kapcsolata
- Járulékos költségek kezelése a fordított áfában az Áfa törvény 70.§. b) pontja alapján
- Az EU-s ügyletek és a fordított áfa kapcsolatáról (termékbeszerzés és szolgáltatás igénybe vétele).

2. Az ingatlanok áfa szabályai
- Fogalmi meghatározások
- Az ingatlanok használata, hasznosítása (értékesítés, bérbeadás, egyéb hasznosítás)
- Az adó mértéke (áfa köteles és mentes minősítések)
- Adózási mechanizmus
- A teljesítés időpontja az ingatlan ügyletek vonatkozásában
- Az értékesítés szabályai
- Fordított adózás alá eső ingatlan értékesítés
- Az előleg és az ingatlan értékesítés szabályai, a foglaló
- Ingatlan bérbeadása
- Adókötelessé tétel
- Speciális ingatlanok
- Egyéb, az ingatlannal kapcsolatos szabályokról részletesen

3. Lánc- és háromszögügyletek kezelése az áfa rendszerében
A láncügyletek:
- A teljesítési hely szabályai, példákkal alátámasztva
- Közösségen belüli adómentes termékértékesítés
- Termékexport a láncügylet során
- Áfaraktár alkalmazása, mindhárom speciális esetei példákkal
- Közösségen belüli termékértékesítés
- Háromszögügyletek

4. A használt ingóságok árrés szerinti adózása
- A különbözeti adózás törvényi feltételei
- Alkalmazásának kötelező esetkörei
- Az adóalap megállapítása
- Áfa levonási szabályok a 2015-ös adózási változások
- Nyilvántartási kötelezettség

5. Személyi jövedelemadó - Társadalombiztosítás – Társasági adó
- Költségtérítés kiküldetési rendelvény alapján
- Fuvarozók és árukísérők költségtérítésének szabályai
- Lakáshitel támogatása, munkáltatói kölcsönök
- Bt osztalékfizetése (Katás is)
- Katás Bt ügyvezetése
- Szociális szövetkezetek TB rendszerbeli kezelése
- Szociális szövetkezet biztosítotti jogviszonya,
- Tagi jogviszonyok specialitásai,
- Többes jogviszonyban járulékfizetés
- Véglegesen átadott pénzeszköz, eszközök adójogi hatása

6. Szja 1%-os felajánlás változása

7. Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban

***

További VÁLASZTHATÓ lehetőség a 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpont megszerzésére:

amennyiben ezen a napon nem áll módjában a + 4 kreditpontos képzésen részt venni, a további, 4 órás oktatási rész elvégzéséhez kérjük, válasszon a Képzési Portálunkon (www.szakkepzeseink.hu) lévő vállalkozási/nem számviteli kreditpontos szakmai rendezvények közül (a több, mint 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpontos szakmai rendezvények/képzések is betudhatók).

További kreditpontos szakmai rendezvényeink elérhetők ITT


***

Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén és/vagy közvetlen környezetében étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, (061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

***

Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén és/vagy közvetlen környezetében étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, (061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe TRANSZFERÁRAZÁS A GYAKORLATBAN - TANÁCSADÓI NAP gazdasági vezetőknek, szakembereknek
Típus Tanácsadói nap
Helyszín Közvetítés helyszíne: Menedzser Praxis Kft. oktatóterme (1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 127., III.emelet)
Időpont 2016.06.09. 08:45 - 13:45
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2016.06.09 08:45 - 13:45
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk Önt a TRANSZFERÁRAZÁS A GYAKORLATBAN - TANÁCSADÓI NAP gazdasági vezetőknek, szakembereknek c. ONLINE szakmai rendezvényünkre.

A transzferár dokumentálás jogszabályi környezete évek óta változik, és a korábbi évek egyszerűsítéseit követően 2015. január 1-től jelentős szigorítások következtek be a kapcsolt vállalkozások fogalmi meghatározásában, illetve az összehasonlító elemzések használatában. Ezek a TAO törvény és NGM rendelet változások a kapcsolt vállalkozások széles körét érinthetik, akár a 2015. évi beszámoló alátámasztása során is!

A tanácsadói nap célja, hogy a célközönség számára iránymutatást nyújtsunk, hogy milyen tranzakciók esetén terheli őket transzferár dokumentálási kötelezettség, és a társaság hogyan tud ezeknek a jogszabályi előírásoknak megfelelni. Továbbá, szakmai támogatást kívánunk nyújtani egy lehetséges adóhatósági ellenőrzés elkerüléséhez.

Különösen ajánljuk gyakorlatorientált szakmai napunkat azoknak, akik olyan társaság gazdasági ügyekért felelős vezetői, munkatársai, vagy külső gazdasági szakértői, amely
- kapcsolt vállalkozásnak minősül és kapcsolt vállalkozásával, vállalkozásaival 2015-ben, illetve az előző években bármilyen jellegű jogügyletet folytatott,
- önkormányzati tulajdonban áll és az önkormányzattal, vagy más önkormányzati tulajdonban lévő kapcsolt vállalkozásával, vállalkozásaival 2015-ben, ill. az előző években bármilyen jellegű jogügyletet folytatott,
- olyan cégcsoport tagja, amelyben a cégcsoport együttes létszáma az 50 főt, vagy éves nettó árbevétele, mérlegfőösszege a 10 M. Eurót (kb. 3Mrd. Ft.) meghaladja
- az ügyvezetés egyezőségére tekintettel megvalósul a döntő befolyás gyakorlás a pénzügyi-üzleti politikára vonatkozóan.

Előadóink, akiktől az előadások ideje alatt folyamatosan kérdezhetnek (a kérdés írásban érkezik, a választ a közvetítés alatt, szóban biztosítjuk):

Ferik Edit jogi szakokleveles közgazdász, adótanácsadó aki a jogszabályi háttér ismertetésével, ezen belül a 22/2009. (X. 16.) a szokásos piaci ár meghatározásával összefüggő nyilvántartási kötelezettségről szóló PM rendelet módosításáról, illetve a 2015. január 1-vel hatályba lépett a kapcsolt vállalkozások köre bővülésének várható hatásairól számol be.
Gyakorlati példákon keresztül ad betekintést a transzferár dokumentálási feladatok aktualitásaiba, illetve a NAV-val kapcsolatos ellenőrzési tapasztalataiba.

Kolonics Róbert tanácsadási üzletág igazgató Menedzser Praxis Kft. A transzferárelemzésben alkalmazható magyar és nemzetközi adatbázisokat mutatja be a 2015. évi törvényi változások, adóhatósági állásfoglalások tükrében. Ismerteti a gazdasági társaságok transzferár tanácsadási folyamatát, az együttműködés gyakorlati, szakmai tapasztalatait is megosztva.

Részletes program:

9:00-9:05 Köszöntő, a program megnyitása
Kolonics Róbert, a Menedzser Praxis Kft. tanácsadási üzletág igazgatója

9:05-10,00 A transzferár dokumentálás jogszabályi háttere a változások tükrében.
Kapcsoltság vizsgálat, cégcsoport méret feltérképezés, transzferár dokumentációs kötelezettség megállapítása, jogszabály szerinti dokumentálás

10:00-11:30 A transzferár dokumentáció készítés gyakorlati kérdései, hogyan készítsünk az adóhatóság által is elfogadható transzferár dokumentációt.
Mire figyeljünk az előző évek dokumentációinak felülvizsgálata, kiegészítése, esetleges pótlása során.

11:30-11:45 Kávészünet

11:45-12:15 A transzferárelemzésben alkalmazható adatbázisok Datax, TÁSA, Creditreform, AMADEUS bemutatása, a 2015. évi törvényi változások, adóhatósági állásfoglalások tükrében.

12:15-12:30 A gazdasági társaságok transzferár tanácsadási folyamata, az együttműködés gyakorlati, szakmai tapasztalatait. Mit tegyünk, ha kéri a NAV a dokumentációt, mennyi időnk van a felkészülésre?

12:30-13:30 Kötetlen konzultáció az előadókkal: Transzferár, szokásos piaci ár levezetés tanácsadás a gyakorlatban.



***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani.

A közvetítés kezdési időpontja 15 perces eltérést mutat(hat) a konferencia valódi kezdési időpontjához képest (ez idő alatt tudja ellenőrizni a weboldalunkon biztosított online megtekintési felület működését).



Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, (061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Könyvviteli szolgáltatást végzők továbbképzése - Államh. szakterület 16 kredit
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Paksi Polgármesteri Hivatal, 7030 Paks, Dózsa György u. 55-61.
Időpont 2016.09.06. 09:00 - 16:00, 2016.09.07. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 30
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (1fő/előfizetés/mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség. További kreditgyűjtési lehetőség részletesen a SEGÍTSÉG menüpont alatt)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Mérlegképes Államháztartási/számvitel (12) kredit
Adótanácsadó (10) kredit
Adószakértő (10) kredit
Okleveles adószakértő (10) kredit
Mérlegképes Vállalkozási/nem számvitel (4) kredit
Adószakértő (4) kredit
Adótanácsadó (4) kredit
Okleveles adószakértő (4) kredit
Program, további információk
Tisztelt Jelentkező!

A mérlegképes könyvelők kötelező továbbképzésének 12 órás, két napos (államháztartási szakterület) részét KIEGÉSZÍTETTÜK további 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpontot érő szakmai képzés megrendezésével, amellyel így a kötelező 16 kreditpontot két nap alatt összegyűjtheti!

Konzultációs lehetőséggel bővített rendezvényeinken előadónk gyakorlati példák bemutatásával, esettanulmányok ismertetésével magyarázza el az elméletben már ismert teendőket, aktualitásokat, valamint az esetleges változásokat.


ELSŐ KÉPZÉSI NAP 09,00-16,00 óra között (ebéd és kávészünetekkel)

1. Aktuális számviteli kérdések (8x45 perc)

1.1. Az államháztartás számviteléről szóló 4/2013. (I. 11.) Korm. rendelet 2016. január 1-től hatályos szabályozása (4 x 45 perc)
1.2. Az államháztartás számvitelének változásaival kapcsolatos feladatok és a gyakoribb gazdasági események könyvelési tételei (3x 45 perc)
1.3. Az ellenőrzés, önellenőrzés számvitele (1x 45 perc)

MÁSODIK KÉPZÉSI NAP

09,00-12,15 óra között (4x45 perc)

2. Számvitelt érintő egyéb jogszabályi környezet változásai (4 x 45 perc)

2.1. Az államháztartáshoz kapcsolódó jogi szabályozás változása (2X45 perc)
2.2. Adózáshoz kapcsolódó jogi szabályozás változása (2 x 45 perc)
3. Konzultáció

12,15-12,45 Ebédszünet

12,45-16,00 Az általános forgalmi adó, a személyi jövedelemadó, a társadalombiztosítás és a társasági adó alkalmazása a gyakorlatban (4x45 perc; vállalkozási szakirány/nem számvitel)

1. A fordított áfa és járulékos költségeinek kezelése
- Fordított áfa hatálya alá tartozó ügyletek minősítése és értelmezése
- Alanyi és tárgyi feltételek biztosítása
- Szerződések értékelése, valós gazdasági tartalom minősítése
- Számlázási szabályok a fordított adózás rendszerében
- Teljesítés időpontja, a teljesítésre vonatkozó speciális szabályok
- Az előleg és a fordított adózás kapcsolata
- Járulékos költségek kezelése a fordított áfában az Áfa törvény 70.§. b) pontja alapján
- Az EU-s ügyletek és a fordított áfa kapcsolatáról (termékbeszerzés és szolgáltatás igénybe vétele).

2. Az ingatlanok áfa szabályai
- Fogalmi meghatározások
- Az ingatlanok használata, hasznosítása (értékesítés, bérbeadás, egyéb hasznosítás)
- Az adó mértéke (áfa köteles és mentes minősítések)
- Adózási mechanizmus
- A teljesítés időpontja az ingatlan ügyletek vonatkozásában
- Az értékesítés szabályai
- Fordított adózás alá eső ingatlan értékesítés
- Az előleg és az ingatlan értékesítés szabályai, a foglaló
- Ingatlan bérbeadása
- Adókötelessé tétel
- Speciális ingatlanok
- Egyéb, az ingatlannal kapcsolatos szabályokról részletesen

3. Lánc- és háromszögügyletek kezelése az áfa rendszerében
A láncügyletek:
- A teljesítési hely szabályai, példákkal alátámasztva
- Közösségen belüli adómentes termékértékesítés
- Termékexport a láncügylet során
- Áfaraktár alkalmazása, mindhárom speciális esetei példákkal
- Közösségen belüli termékértékesítés
- Háromszögügyletek

4. A használt ingóságok árrés szerinti adózása
- A különbözeti adózás törvényi feltételei
- Alkalmazásának kötelező esetkörei
- Az adóalap megállapítása
- Áfa levonási szabályok a 2015-ös adózási változások
- Nyilvántartási kötelezettség

5. Személyi jövedelemadó - Társadalombiztosítás – Társasági adó
- Költségtérítés kiküldetési rendelvény alapján
- Fuvarozók és árukísérők költségtérítésének szabályai
- Lakáshitel támogatása, munkáltatói kölcsönök
- Bt osztalékfizetése (Katás is)
- Katás Bt ügyvezetése
- Szociális szövetkezetek TB rendszerbeli kezelése
- Szociális szövetkezet biztosítotti jogviszonya,
- Tagi jogviszonyok specialitásai,
- Többes jogviszonyban járulékfizetés
- Véglegesen átadott pénzeszköz, eszközök adójogi hatása

6. Szja 1%-os felajánlás változása

7. Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban

***

További VÁLASZTHATÓ lehetőség a 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpont megszerzésére:

amennyiben ezen a napon nem áll módjában a + 4 kreditpontos képzésen részt venni, a további, 4 órás oktatási rész elvégzéséhez kérjük, válasszon a Képzési Portálunkon (www.szakkepzeseink.hu) lévő vállalkozási/nem számviteli kreditpontos szakmai rendezvények közül (a több, mint 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpontos szakmai rendezvények/képzések is betudhatók).

További kreditpontos szakmai rendezvényeink elérhetők ITT


***

Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén és/vagy közvetlen környezetében étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, (061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Könyvviteli szolgáltatást végzők továbbképzése - Államh. szakterület 16 kredit
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín ITC Székház, 3530 Miskolc, Mindszent tér 1.
Időpont 2016.09.13. 09:00 - 16:00, 2016.09.14. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 45
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (1fő/előfizetés/mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség. További kreditgyűjtési lehetőség részletesen a SEGÍTSÉG menüpont alatt)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Mérlegképes Államháztartási/számvitel (12) kredit
Adótanácsadó (10) kredit
Adószakértő (10) kredit
Okleveles adószakértő (10) kredit
Mérlegképes Vállalkozási/nem számvitel (4) kredit
Adószakértő (4) kredit
Adótanácsadó (4) kredit
Okleveles adószakértő (4) kredit
Program, további információk
Tisztelt Jelentkező!

A mérlegképes könyvelők kötelező továbbképzésének 12 órás, két napos (államháztartási szakterület) részét KIEGÉSZÍTETTÜK további 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpontot érő szakmai képzés megrendezésével, amellyel így a kötelező 16 kreditpontot két nap alatt összegyűjtheti!

Konzultációs lehetőséggel bővített rendezvényeinken előadónk gyakorlati példák bemutatásával, esettanulmányok ismertetésével magyarázza el az elméletben már ismert teendőket, aktualitásokat, valamint az esetleges változásokat.


ELSŐ KÉPZÉSI NAP 09,00-16,00 óra között (ebéd és kávészünetekkel)

1. Aktuális számviteli kérdések (8x45 perc)

1.1. Az államháztartás számviteléről szóló 4/2013. (I. 11.) Korm. rendelet 2016. január 1-től hatályos szabályozása (4 x 45 perc)
1.2. Az államháztartás számvitelének változásaival kapcsolatos feladatok és a gyakoribb gazdasági események könyvelési tételei (3x 45 perc)
1.3. Az ellenőrzés, önellenőrzés számvitele (1x 45 perc)

MÁSODIK KÉPZÉSI NAP

09,00-12,15 óra között (4x45 perc)

2. Számvitelt érintő egyéb jogszabályi környezet változásai (4 x 45 perc)

2.1. Az államháztartáshoz kapcsolódó jogi szabályozás változása (2X45 perc)
2.2. Adózáshoz kapcsolódó jogi szabályozás változása (2 x 45 perc)
3. Konzultáció

12,15-12,45 Ebédszünet

12,45-16,00 Az általános forgalmi adó, a személyi jövedelemadó, a társadalombiztosítás és a társasági adó alkalmazása a gyakorlatban (4x45 perc; vállalkozási szakirány/nem számvitel)

1. A fordított áfa és járulékos költségeinek kezelése
- Fordított áfa hatálya alá tartozó ügyletek minősítése és értelmezése
- Alanyi és tárgyi feltételek biztosítása
- Szerződések értékelése, valós gazdasági tartalom minősítése
- Számlázási szabályok a fordított adózás rendszerében
- Teljesítés időpontja, a teljesítésre vonatkozó speciális szabályok
- Az előleg és a fordított adózás kapcsolata
- Járulékos költségek kezelése a fordított áfában az Áfa törvény 70.§. b) pontja alapján
- Az EU-s ügyletek és a fordított áfa kapcsolatáról (termékbeszerzés és szolgáltatás igénybe vétele).

2. Az ingatlanok áfa szabályai
- Fogalmi meghatározások
- Az ingatlanok használata, hasznosítása (értékesítés, bérbeadás, egyéb hasznosítás)
- Az adó mértéke (áfa köteles és mentes minősítések)
- Adózási mechanizmus
- A teljesítés időpontja az ingatlan ügyletek vonatkozásában
- Az értékesítés szabályai
- Fordított adózás alá eső ingatlan értékesítés
- Az előleg és az ingatlan értékesítés szabályai, a foglaló
- Ingatlan bérbeadása
- Adókötelessé tétel
- Speciális ingatlanok
- Egyéb, az ingatlannal kapcsolatos szabályokról részletesen

3. Lánc- és háromszögügyletek kezelése az áfa rendszerében
A láncügyletek:
- A teljesítési hely szabályai, példákkal alátámasztva
- Közösségen belüli adómentes termékértékesítés
- Termékexport a láncügylet során
- Áfaraktár alkalmazása, mindhárom speciális esetei példákkal
- Közösségen belüli termékértékesítés
- Háromszögügyletek

4. A használt ingóságok árrés szerinti adózása
- A különbözeti adózás törvényi feltételei
- Alkalmazásának kötelező esetkörei
- Az adóalap megállapítása
- Áfa levonási szabályok a 2015-ös adózási változások
- Nyilvántartási kötelezettség

5. Személyi jövedelemadó - Társadalombiztosítás – Társasági adó
- Költségtérítés kiküldetési rendelvény alapján
- Fuvarozók és árukísérők költségtérítésének szabályai
- Lakáshitel támogatása, munkáltatói kölcsönök
- Bt osztalékfizetése (Katás is)
- Katás Bt ügyvezetése
- Szociális szövetkezetek TB rendszerbeli kezelése
- Szociális szövetkezet biztosítotti jogviszonya,
- Tagi jogviszonyok specialitásai,
- Többes jogviszonyban járulékfizetés
- Véglegesen átadott pénzeszköz, eszközök adójogi hatása

6. Szja 1%-os felajánlás változása

7. Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban

***

További VÁLASZTHATÓ lehetőség a 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpont megszerzésére:

amennyiben ezen a napon nem áll módjában a + 4 kreditpontos képzésen részt venni, a további, 4 órás oktatási rész elvégzéséhez kérjük, válasszon a Képzési Portálunkon (www.szakkepzeseink.hu) lévő vállalkozási/nem számviteli kreditpontos szakmai rendezvények közül (a több, mint 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpontos szakmai rendezvények/képzések is betudhatók).

További kreditpontos szakmai rendezvényeink elérhetők ITT


***

Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén és/vagy közvetlen környezetében étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, (061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe NYÍREGYHÁZA - 8 vállalkozási/nem számviteli kreditpontos továbbképzési nap
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Korona Hotel, 4400 Nyíregyháza, Dózsa György u. 1.
Időpont 2016.09.14. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 49
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (1fő/előfizetés/mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség. További kreditgyűjtési lehetőség részletesen a SEGÍTSÉG menüpont alatt)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Mérlegképes Vállalkozási/nem számvitel (8) kredit
Okleveles adószakértő (9) kredit
Adószakértő (9) kredit
Adótanácsadó (9) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2016.09.14 09:00 - 16:00
Program, további információk

Szeretettel meghívjuk Önt a Számviteli aktualitások a 2016. évi törvényi változások tükrében című képzési napunkra.


Részletes program:

08,15-9,00 Érkezés, regisztráció

09,00-12,15
1. Számviteli aktualitások
- 2016. január 1-jétől érvényes előírások áttekintése
- 2016. évi módosítások (opcionális – ha sor kerül jogszabályi módosításra)
- 2017. január 1-jétől érvénybe lépő, az oktatás időpontjáig ismertté váló számviteli szabályozás változások

2. Számviteli bizonylatok
- Számviteli bizonylatok körének behatárolása
- Számviteli törvény előírásai a számviteli bizonylatokra vonatkozóan
- Bizonylatokra vonatkozó előírások más jogszabályokban
- Alaki és tartalmi előírások
- A vállalkozások bizonylatokra vonatkozó szabályozása
- Szigorú számadás, szigorú elszámolás
- Megőrzésre vonatkozó előírások és a gyakorlat
- Jellemző problémák bemutatása vállalati, jogi esetek alapján

3. Költségek elszámolása termelési és szolgáltatási tevékenység, önköltségszámítás
- Költség, ráfordítás, kiadás
- Termelési és szolgáltatási folyamat jellemző költségei
- Költségek csoportosítása
- A költségelszámolásra vonatkozó jogszabályi előírások
- Saját előállítású eszköz bekerülési értékére vonatkozó szabályok
- Önköltségszámítás célja
- Önköltségszámítás módszerei, példák
- Költség- és önköltség számítási szabályzat

4. Közbenső mérleg
- Jogszabályi előírások - mely esetben szükséges közbenső mérleg elkészítése
- A Számviteli törvény előírásai a közbenső mérleg készítésére vonatkozóan
- Közbenső mérleg felhasználási lehetőségei
- Közbenső mérlegre alapozott döntések
- IFRS ide vonatkozó standardje: IAS 34. Évközi pénzügyi beszámolás
- Esetek

Közben: 10,30-10,45 Kávészünet

12,15-12,45 Ebédszünet

12,45-16,00
5. Számviteli beszámolók összehasonlíthatóságának biztosítása
- A 2016. január 1-jétől érvényes Számviteli Törvény módosítások hatása a számviteli beszámoló tartalmára
- Mérleg és eredménykimutatás tételeiben bekövetkezett változások
- Kiegészítő melléklet tartalma és annak változása
- Teendők az összehasonlíthatóság biztosítása érdekében
- Példák

6. Mikrogazdálkodói számvitel és mikrogazdálkodói egyszerűsített beszámoló sajátosságai
- 398/2012. (XII. 20.) Kormány rendelet hatálya
- Könyvvezetés sajátosságai
- Számviteli alapelvek sajátos érvényesülése
- Vállalkozók számviteli szabályozásának sajátosságai mikrogazdálkodói beszámoló készítés esetén
- Alkalmazandó számlatükör
- Sajátos értékelési szabályok
- Mikrogazdálkodói egyszerűsített beszámoló része, tartalma, sajátosságai
- Áttérés a mikrogazdálkodói beszámolóra
- Példák

7. Az IFRS alkalmazása egyedi beszámoló esetében
- Az IFRS rendszere
- Az IFRS és a magyar Számviteli Törvény közötti kapcsolat
- Az IFRS egyedi beszámolóra vonatkozó érvényesítésének szabályai
- Az IFRS sajátos fogalmi rendszere, a szükséges fogalmak tisztázása
- Áttérés az IFRS szerinti beszámoló készítésére
- Visszatérés a Számviteli Törvény szerinti beszámoló készítésére
- A saját tőke megfeleltetési tábla tartalma és szerepe
- Az IFRS szerinti éves beszámoló
- Példák

Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban

Közben: 14,15-14,30 Kávészünet


***
Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:(061) 880-7600; (061) 880-7666
Fax:(061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe NYÍREGYHÁZA - 8 vállalkozási/számviteli kreditpontos továbbképzési nap
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Korona Hotel, 4400 Nyíregyháza, Dózsa György u. 1.
Időpont 2016.09.15. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 49
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (1fő/előfizetés/mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség. További kreditgyűjtési lehetőség részletesen a SEGÍTSÉG menüpont alatt)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Mérl