Bejelentkezés
Felhasználói név
Jelszó
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Szakmai rendezvények, konferenciák - Keresés
Szakterület
Helyszín
Rendezvény címe
Időszak



Szakmai rendezvények, konferenciák - Lista
Találatok száma: 13
Képzés neve
Címe Költségvetési szervek év végi zárással kapcsolatos feladatai és a beszámoló elkészítésének fortélyai
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne:Lurdy Ház, 1. emelet Konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.)
Időpont 2017.01.19. 08:45 - 15:45
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2017.01.19 08:45 - 15:45
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk Önt a
Szeretettel meghívjuk Önt a
Költségvetési szervek év végi zárással kapcsolatos feladatai és a beszámoló elkészítésének fortélyai (központi és önkormányzati alrendszerre kitérve) c. szakmai rendezvényünk ONLINE/ÉLŐ megtekintésére.

Részletes program:

09,00-12,00 Horváth Józsefné költségvetési minősítésű könyvvizsgáló; okl. könyvvizsgáló, okl. nemzetközi áfa- és adóigazgatósági adószakértő, jogi szakokleveles közgazdász
Év végi zárás
- számlák év végi kezelése,
- követelések, kötelezettségek egyeztetése
- támogatások az év végén
- előlegek, az adott/kapott költségvetési támogatási előlegek elszámolása
- szállítói finanszírozás kezelése
- december havi személyi juttatások könyvelése
- dolgozói kölcsön utolsó negyedévi törlesztő részlet könyvelése
- leltározás,
- egyeztető levelek,
- könyvek zárása
- számviteli törvény változás kihatása az év végi zárásra

Közben:
10,30-10,45 Kávészünet
12,00-12,30 Ebédszünet

12,30-15,30 Horváth Józsefné előadásának 2. része
- mérleg elkészítési munkálatai,
= vagyonelemek besorolása
= értékvesztés számítási módja
- eredménykimutatás levezetése
= anyagköltségek - anyagjellegű ráfordítások összeállítása,
= személyi jellegű költségek - személyi jellegű ráfordítások,
= értékcsökkenés, kis értékű eszközök értékcsökkenése
= egyéb ráfordítások jellemzői, besorolása
- áthúzódó tételek kezelése - időbeli elhatárolás
= aktív időbeli elhatárolás
= passzív időbeli elhatárolás (halaszott bevétel kezelése)
- kiegészítő melléklet szerepe és tartalmi elemei
- beszámoló űrlapjainak kitöltése
- költségekről és megtérült költségekről szóló kimutatás

Közben:
14,00-14,15 Kávészünet

***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani.

A közvetítés kezdési időpontja 15 perces eltérést mutat(hat) a konferencia valódi kezdési időpontjához képest (ez idő alatt tudja ellenőrizni a weboldalunkon biztosított online megtekintési felület működését).



Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Költségvetési szervek év végi zárással kapcsolatos feladatai és a beszámoló elkészítésének fortélyai
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Lurdy Ház, 1. emelet Konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.)
Időpont 2017.01.19. 09:00 - 15:30
Létszám Szabad férőhelyek száma: 15
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2017.01.19 08:30 - 16:00
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk Önt a
Költségvetési szervek év végi zárással kapcsolatos feladatai és a beszámoló elkészítésének fortélyai (központi és önkormányzati alrendszerre kitérve) c. szakmai rendezvényünkre.

Részletes program:

09,00-12,00 Horváth Józsefné költségvetési minősítésű könyvvizsgáló; okl. könyvvizsgáló, okl. nemzetközi áfa- és adóigazgatósági adószakértő, jogi szakokleveles közgazdász
Év végi zárás
- számlák év végi kezelése,
- követelések, kötelezettségek egyeztetése
- támogatások az év végén
- előlegek, az adott/kapott költségvetési támogatási előlegek elszámolása
- szállítói finanszírozás kezelése
- december havi személyi juttatások könyvelése
- dolgozói kölcsön utolsó negyedévi törlesztő részlet könyvelése
- leltározás,
- egyeztető levelek,
- könyvek zárása
- számviteli törvény változás kihatása az év végi zárásra

Közben:
10,30-10,45 Kávészünet
12,00-12,30 Ebédszünet

12,30-15,30 Horváth Józsefné előadásának 2. része
- mérleg elkészítési munkálatai,
= vagyonelemek besorolása
= értékvesztés számítási módja
- eredménykimutatás levezetése
= anyagköltségek - anyagjellegű ráfordítások összeállítása,
= személyi jellegű költségek - személyi jellegű ráfordítások,
= értékcsökkenés, kis értékű eszközök értékcsökkenése
= egyéb ráfordítások jellemzői, besorolása
- áthúzódó tételek kezelése - időbeli elhatárolás
= aktív időbeli elhatárolás
= passzív időbeli elhatárolás (halaszott bevétel kezelése)
- kiegészítő melléklet szerepe és tartalmi elemei
- beszámoló űrlapjainak kitöltése
- költségekről és megtérült költségekről szóló kimutatás

Közben:
14,00-14,15 Kávészünet


***

Technikai információk, kapcsolat
A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe A 2017. évi törvényi módosítások (számvitel, adó, tb)
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés: Lurdy Ház (1097 Budapest, Könyves K. krt.12-14.) konferenciaterem
Időpont 2017.01.24. 08:45 - 17:15
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2017.01.24 08:45 - 17:15
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk Önt A 2017. évi számvitelt és adózást érintő változások köré épülő konferenciánk ONLINE megtekintésére.

Szakmai napunk főbb témái a számvitelt érintő változások, amelyek már 2016. június 16-án hatályba léptek, de azokat fő szabályként először a 2017. évben induló üzleti évről készített beszámolóra kell alkalmazni.
Továbbá részletesen foglalkozunk a kérdésekkel: hogyan adózunk 2017-ben és melyek a társadalombiztosítás adott évi változásai?

Részletes program:

09,00-09,20 Szabó László MKB Egészségpénztárt és Nyugdíjpénztár Kiszolgáló Kft. üzletág vezető
- Merre tovább a béren kívüli juttatásokkal?

09,20-11,45 Horváth Józsefné okl. könyvvizsgáló, okl. nemzetközi áfa- és adóigazgatósági adószakértő, jogi szakokleveles közgazdász
SZÁMVITELI TÖRVÉNYT ÉRINTŐ 2017. ÉVI VÁLTOZÁSOK
- kapott támogatások elszámolása
- új Ptk-val összefüggő módosítás (jegyzett tőke feltöltése adózott eredményből)
- értékpapírok egységes kezelése
- követelések, vásárolt követelések egységes kezelése
- üzleti vagy cégérték
- ellenőrzés megállapítása
- kiegészítő melléklet adattartalmának módosítása
- beszámoló közzététele
- támogatások visszafizetésének elszámolása
- származékos ügyletek elszámolása
- IFRS-ekkel kapcsolatos változások
- egyéb módosítások, hatálybalépés szabályai
TÁRSASÁGI ADÓ
2017-től életbe lépő változások:
- jogdíjra jogosító immateriális jószághoz fűződő korrekciós tétel,
- mobilitási célú lakhatási támogatáshoz fűződő csökkentő tétel,
- a műemlék karbantartásának költsége csökkentő tétele,
- az ingatlan-hasznosításhoz kapcsolódó korrekciók,
- a fejlesztési adókedvezmény,
- támogatásokkal kapcsolatos módosítások,
- energiahatékonysági célokat szolgáló beruházásokkal kapcsolatos kedvezmények
- élőzenei szolgáltatások adókedvezménye
- korai fázisú vállalkozásokban szerzett részesedések kedvezményei
- feltöltési kötelezettséget érintő változások
- civil szervezetek speciális adóalap-megállapítás szabályai
- az értékcsökkenés elszámolásának változó szabályai
- egyéb társasági adót érintő módosítások.
ÁLTALÁNOS FORGALMI ADÓ
- adómérték változása
- tej, tojás, baromfihús áfa mértéke
- internet szolgáltatás áfa mértéke
- az adómértékhez kapcsolódó átmeneti szabályok
- belföldi összesítő értékhatárának változása
- fordított áfa kiterjesztése
- egyéb módosítások
HELYI IPARŰZÉSI ADÓ
2017-től életbe lépő változások:
- építmény- és telekadó mentességek,
- iparűzési adót érintő változások
- adóalap összeszámítási szabály
- egyéb, helyi adókat érintő változások.
GÉPJÁRMŰADÓt érintő változások
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban, problémás kérdések megvitatása.

11,45-12,00 Kávészünet

12,00-15,00 dr. Orbán Ildikó a Nemzeti Adó- és Vámhivatal főosztályvezetője
SZEMÉLYI JÖVEDELEMADÓ
2017-től életbe lépő változások:
-külföldi előadóművész adózása
-hivatali utazás, kiküldetés
-családi adókedvezmény változása
-első házasok kedvezménye
-tételes átalányadózás
-adóbevallási tervezet, eSzja eljárási szabályai
-tartós befektetés változása
-cafeteria változások, lehetőségek 2017-től
-adómentességek változása
-lakáscélú munkáltatói támogatással kapcsolatos szabályváltozások
-év közbeni változások
-egyéb változások

ADÓZÁS RENDJE
2017-től életbe lépő változások:
-új könnyített fizetés a megbízható adózóknak
-adózó minősítése
-bejelentési szabályok változása
-automaták üzemeltetése
-adóregisztrációs eljárás újdonságai
-adóbevallási tervezet, eSzja
-személygépkocsi adatai az áfa bevallásban
-az adó megfizetése
-új kockázatkezelés
-új ellenőrzési eljárás, a motivációs beszélgetés
-teljességi nyilatkozat
-online pénztárgép, taxaméter
-zár alá vétel változó szabályai
-az EKÁER-rel kapcsolatos változások
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban, problémás kérdések megvitatása.

SZÜNETEK
Ebédszünet: 13,15-13,45 között
Kávészünet: 15,00-15,15

15,15-17,00 Lakiné Szkiba Judit társadalombiztosítási szakértő
A társadalombiztosítás változásai:
- A biztosítotttak körének pontosítása
- A munkaerő-foglalkoztatás közterhei
- Bevallások, adatszolgáltatás a NAV és a Kormányhivatalok felé
- A nyugdíjrendszer változásai
- Az egészségbiztosítás ellátásainak reformja
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban.


***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani.

A közvetítés kezdési időpontja 15 perces eltérést mutat(hat) a konferencia valódi kezdési időpontjához képest (ez idő alatt tudja ellenőrizni a weboldalunkon biztosított online megtekintési felület működését).



Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe A 2017. évi törvényi módosítások (számvitel, adó, tb)
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Lurdy Ház (1097 Budapest, Könyves K. krt.12-14.) konferenciaterem
Időpont 2017.01.24. 09:00 - 17:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 92
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk Önt A 2017. évi számvitelt és adózást érintő változások köré épülő konferenciánkra.
Szakmai napunk főbb témái a számvitelt érintő változások, amelyek már 2016. június 16-án hatályba léptek, de azokat fő szabályként először a 2017. évben induló üzleti évről készített beszámolóra kell alkalmazni.
Továbbá részletesen foglalkozunk a kérdésekkel: hogyan adózunk 2017-ben és melyek a társadalombiztosítás adott évi változásai?

Szakértőink egész nap várják kérdéseiket!

Részletes program:

09,00-09,20 Szabó László MKB Egészségpénztárt és Nyugdíjpénztár Kiszolgáló Kft. üzletág vezető
- Merre tovább a béren kívüli juttatásokkal?

09,20-11,45 Horváth Józsefné okl. könyvvizsgáló, okl. nemzetközi áfa- és adóigazgatósági adószakértő, jogi szakokleveles közgazdász
SZÁMVITELI TÖRVÉNYT ÉRINTŐ 2017. ÉVI VÁLTOZÁSOK
- kapott támogatások elszámolása
- új Ptk-val összefüggő módosítás (jegyzett tőke feltöltése adózott eredményből)
- értékpapírok egységes kezelése
- követelések, vásárolt követelések egységes kezelése
- üzleti vagy cégérték
- ellenőrzés megállapítása
- kiegészítő melléklet adattartalmának módosítása
- beszámoló közzététele
- támogatások visszafizetésének elszámolása
- származékos ügyletek elszámolása
- IFRS-ekkel kapcsolatos változások
- egyéb módosítások, hatálybalépés szabályai
TÁRSASÁGI ADÓ
2017-től életbe lépő változások:
- jogdíjra jogosító immateriális jószághoz fűződő korrekciós tétel,
- mobilitási célú lakhatási támogatáshoz fűződő csökkentő tétel,
- a műemlék karbantartásának költsége csökkentő tétele,
- az ingatlan-hasznosításhoz kapcsolódó korrekciók,
- a fejlesztési adókedvezmény,
- támogatásokkal kapcsolatos módosítások,
- energiahatékonysági célokat szolgáló beruházásokkal kapcsolatos kedvezmények
- élőzenei szolgáltatások adókedvezménye
- korai fázisú vállalkozásokban szerzett részesedések kedvezményei
- feltöltési kötelezettséget érintő változások
- civil szervezetek speciális adóalap-megállapítás szabályai
- az értékcsökkenés elszámolásának változó szabályai
- egyéb társasági adót érintő módosítások.
ÁLTALÁNOS FORGALMI ADÓ
- adómérték változása
- tej, tojás, baromfihús áfa mértéke
- internet szolgáltatás áfa mértéke
- az adómértékhez kapcsolódó átmeneti szabályok
- belföldi összesítő értékhatárának változása
- fordított áfa kiterjesztése
- egyéb módosítások
HELYI IPARŰZÉSI ADÓ
2017-től életbe lépő változások:
- építmény- és telekadó mentességek,
- iparűzési adót érintő változások
- adóalap összeszámítási szabály
- egyéb, helyi adókat érintő változások.
GÉPJÁRMŰADÓt érintő változások
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban, problémás kérdések megvitatása.

11,45-12,00 Kávészünet

12,00-15,00 dr. Orbán Ildikó a Nemzeti Adó- és Vámhivatal főosztályvezetője
SZEMÉLYI JÖVEDELEMADÓ
2017-től életbe lépő változások:
-külföldi előadóművész adózása
-hivatali utazás, kiküldetés
-családi adókedvezmény változása
-első házasok kedvezménye
-tételes átalányadózás
-adóbevallási tervezet, eSzja eljárási szabályai
-tartós befektetés változása
-cafeteria változások, lehetőségek 2017-től
-adómentességek változása
-lakáscélú munkáltatói támogatással kapcsolatos szabályváltozások
-év közbeni változások
-egyéb változások

ADÓZÁS RENDJE
2017-től életbe lépő változások:
-új könnyített fizetés a megbízható adózóknak
-adózó minősítése
-bejelentési szabályok változása
-automaták üzemeltetése
-adóregisztrációs eljárás újdonságai
-adóbevallási tervezet, eSzja
-személygépkocsi adatai az áfa bevallásban
-az adó megfizetése
-új kockázatkezelés
-új ellenőrzési eljárás, a motivációs beszélgetés
-teljességi nyilatkozat
-online pénztárgép, taxaméter
-zár alá vétel változó szabályai
-az EKÁER-rel kapcsolatos változások
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban, problémás kérdések megvitatása.

SZÜNETEK
Ebédszünet: 13,15-13,45 között
Kávészünet: 15,00-15,15

15,15-17,00 Lakiné Szkiba Judit társadalombiztosítási szakértő
A társadalombiztosítás változásai:
- A biztosítotttak körének pontosítása
- A munkaerő-foglalkoztatás közterhei
- Bevallások, adatszolgáltatás a NAV és a Kormányhivatalok felé
- A nyugdíjrendszer változásai
- Az egészségbiztosítás ellátásainak reformja
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban.


***

Technikai információk, kapcsolat
A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.
*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Az új polgári perrendtartás szabályozása
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín MINERVA Panzió, 4024 Debrecen, Kossuth L. u. 59.
Időpont 2017.01.24. 09:00 - 12:30
Létszám Szabad férőhelyek száma: 57
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk a DEBRECENBEN megrendezésre kerülő, Az új polgári perrendtartás szabályozása c. szakmai napunkra.

Az igazságügyi tárca által koordinált átfogó kodifikációs munkát követően 2016. novemberében az Országgyűlés elfogadta az új polgári perrendtartási kódexet (Pp.), amelyről szakértő előadók segítségével adunk áttekintést a kiemelt régióközpontokban, így Debrecenben is, az ügyvédek és más jogalkalmazók számára.

Az új Pp. legfontosabb rendelkezéseiről röviden

A törvény bevezeti az osztott perszerkezetet, ami a szaktárca indoklása szerint tervezhetőbb, kiszámíthatóbb permenetet tesz lehetővé. Ez az elsőfokú eljárást mind funkciójában, mind időben egymástól elkülönülő két szakra osztja: perfelvételi és érdemi tárgyalási szakra. Előbbiben történhet a jogvita tartalmának, kereteinek meghatározása.
Ezen szakasz lezárását követően főszabály szerint nincs lehetőség a kereset- és az ellenkérelem megváltoztatására, további bizonyítékok és indítványok előterjesztésére. Keresetváltoztatás ezt követően csak akkor engedhető meg, ha az a fél önhibáján kívüli okhoz kapcsolódik.
Változik továbbá az érdemi tárgyalási szak szerepe, a hatásköri szabályok a négyszintű bírósági szerkezethez igazodnak és az új Pp. átstrukturálja a bizonyítással kapcsolatos szabályokat.

Készüljön fel Ön is az új Pp. alkalmazására - még a jogszabály jövő évi hatálybalépése előtt.

Országos előadássorozatunk debreceni állomásán a kodifikációban fontos szerepet vállaló szakértő segítségével mutatjuk be a kódex rendelkezéseit.


Előadónk: Dr. Pribula László, a Debreceni Ítélőtábla bírája, tszv. habil. egyetemi docens, DE ÁJK

***

Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén és/vagy közvetlen környezetében étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, (061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Év végi zárás, ktg.vetéssel szembeni kötel. éves bevallásainak buktatói,szabályai
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Lurdy Ház, 1. emelet Konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.)
Időpont 2017.02.09. 08:45 - 16:15
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2017.02.09 08:45 - 16:15
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk az ÉV VÉGI ZÁRÁS, KÖLTSÉGVETÉSSEL SZEMBENI KÖTELEZETTSÉGEK ÉVES BEVALLÁSAINAK BUKTATÓI, FONTOSABB SZABÁLYAI c. szakmai rendezvényünk ONLINE megtekintésére.

Konzultációval egybekötött előadásunkon szakértő előadónk részletes - kiemelt figyelmet fordítva a gyakorlatias megközelítésre - tájékoztatjást nyújt a bevallással kapcsolatos teendők teljes körű, határidőre történő ellátásáról.

Előadónk:
Horváth Józsefné okleveles könyvvizsgáló; okl. nemzetközi áfa- és adóigazgatási adószakértő

Rendezvényünk programja:

09,00 - 16,00 ÉV VÉGI ZÁRÁS, KÖLTSÉGVETÉSSEL SZEMBENI KÖTELEZETTSÉGEK ÉVES BEVALLÁSAINAK BUKTATÓI, FONTOSABB SZABÁLYAI
1. 2016. évi beszámolót alátámasztó leltár összeállítása
1/1. a könyvviteli zárlat és annak munkafolyamata
1/2. a mérleg összeállításához kapcsolódó év végi feladatok
1/3. mérlegtételek megállapítása
– befektetett eszközök
– készletek és nyilvántartásuk az értékelési módszerek szerint
– követelések
– pénzeszközök
– aktív időbeli elhatárolások
– a jegyzett tőke és a törzstőke emelés lehetőségei
– lekötött tartalék jelentősége
– értékelési tartalék
– mérleg szerinti eredmény
– céltartalékok
– kötelezettségek
– passzív időbeli elhatárolás
1/4. zárlati tételek
1/5. eredménykimutatás
– eredménykimutatás alátámasztása
1/6. mikrogazdálkodói beszámolási sajátosságok
1/7. új számviteli szabályok

2. 2016. évi beszámolók gyakorlati megvalósítása, buktatói
2/1. Egyéni vállalkozók adózása
– vállalkozói személyi jövedelemadó szerinti adózás
– átalányadózás
– ekho szerinti adózás
2/2. Mezőgazdasági őstermelők adózása
2/3. Bevallás a személyi jövedelemadóról (1653)
– bevallásra kötelezettek köre
– csökkentett adattartalmú bevallás lehetősége
– nem önálló tevékenységből származó jövedelmek
– önálló tevékenységből származó jövedelmek
– egyéb jövedelmek
- kedvezmények: első házasok kedvezménye, családi kedvezmény, őstermelői kedvezmény, egyéb kedvezmények
– ingó értékesítés jövedelme
2/4. Bevallás az egyszerűsített vállalkozói adóról (1643)
– bevallási határidő
– adóalap meghatározása
– egyszerűsített vállalkozói adó, adóelőleg
2/5. Nyilatkozat és adatszolgáltatás a kisadózó vállalkozások részére (16KATA)
2/6. Bevallás az általános forgalmi adóról (1665-1765)
2/7. Összesítő nyilatkozat (16A60-17A60)
2/8. Bevallás az egyes adókötelezettségekről az államháztartással szemben (1601)
2/9. Nyilatkozat a nulla értékadatú bevallás kiváltásáról (NY)

3. Konzultáció, kérdések és válaszok a fentitémákben


Szünetek:
10,45 – 11,00 Kávészünet

12,30 - 13,00 Ebédszünet

14,30 – 14,45 Kávészünet


***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani.

A közvetítés kezdési időpontja 15 perces eltérést mutat(hat) a konferencia valódi kezdési időpontjához képest (ez idő alatt tudja ellenőrizni a weboldalunkon biztosított online megtekintési felület működését).



Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Év végi zárás, ktg.vetéssel szembeni kötel. éves bevallásainak buktatói,szabályai
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Lurdy Ház, 1. emelet Konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.)
Időpont 2017.02.09. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 30
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (1fő/előfizetés/mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség. További kreditgyűjtési lehetőség részletesen a SEGÍTSÉG menüpont alatt)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Mérlegképes Vállalkozási/nem számvitel (8) kredit
Adószakértő (5) kredit
Adótanácsadó (5) kredit
Okleveles adószakértő (5) kredit
Oktatók
Horváth Józsefné (okleveles könyvvizsgáló, okl. nemzetközi áfa- és adóigazgatósági adószakértő, jogi szakokleveles közgazdász; költségvetési minősítésű könyvvizsgáló)
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2015.02.04 09:00 - 16:00 Horváth Józsefné
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk az ÉV VÉGI ZÁRÁS, KÖLTSÉGVETÉSSEL SZEMBENI KÖTELEZETTSÉGEK ÉVES BEVALLÁSAINAK BUKTATÓI, FONTOSABB SZABÁLYAI c. szakmai rendezvényünkre.

Konzultációval egybekötött előadásunkon szakértő előadónk részletes - kiemelt figyelmet fordítva a gyakorlatias megközelítésre - tájékoztatjást nyújt a bevallással kapcsolatos teendők teljes körű, határidőre történő ellátásáról.

Előadónk:
Horváth Józsefné okleveles könyvvizsgáló; okl. nemzetközi áfa- és adóigazgatási adószakértő

Rendezvényünk programja:

09,00 - 16,00 ÉV VÉGI ZÁRÁS, KÖLTSÉGVETÉSSEL SZEMBENI KÖTELEZETTSÉGEK ÉVES BEVALLÁSAINAK BUKTATÓI, FONTOSABB SZABÁLYAI
1. 2016. évi beszámolót alátámasztó leltár összeállítása
1/1. a könyvviteli zárlat és annak munkafolyamata
1/2. a mérleg összeállításához kapcsolódó év végi feladatok
1/3. mérlegtételek megállapítása
– befektetett eszközök
– készletek és nyilvántartásuk az értékelési módszerek szerint
– követelések
– pénzeszközök
– aktív időbeli elhatárolások
– a jegyzett tőke és a törzstőke emelés lehetőségei
– lekötött tartalék jelentősége
– értékelési tartalék
– mérleg szerinti eredmény
– céltartalékok
– kötelezettségek
– passzív időbeli elhatárolás
1/4. zárlati tételek
1/5. eredménykimutatás
– eredménykimutatás alátámasztása
1/6. mikrogazdálkodói beszámolási sajátosságok
1/7. új számviteli szabályok

2. 2016. évi beszámolók gyakorlati megvalósítása, buktatói
2/1. Egyéni vállalkozók adózása
– vállalkozói személyi jövedelemadó szerinti adózás
– átalányadózás
– ekho szerinti adózás
2/2. Mezőgazdasági őstermelők adózása
2/3. Bevallás a személyi jövedelemadóról (1653)
– bevallásra kötelezettek köre
– csökkentett adattartalmú bevallás lehetősége
– nem önálló tevékenységből származó jövedelmek
– önálló tevékenységből származó jövedelmek
– egyéb jövedelmek
- kedvezmények: első házasok kedvezménye, családi kedvezmény, őstermelői kedvezmény, egyéb kedvezmények
– ingó értékesítés jövedelme
2/4. Bevallás az egyszerűsített vállalkozói adóról (1643)
– bevallási határidő
– adóalap meghatározása
– egyszerűsített vállalkozói adó, adóelőleg
2/5. Nyilatkozat és adatszolgáltatás a kisadózó vállalkozások részére (16KATA)
2/6. Bevallás az általános forgalmi adóról (1665-1765)
2/7. Összesítő nyilatkozat (16A60-17A60)
2/8. Bevallás az egyes adókötelezettségekről az államháztartással szemben (1601)
2/9. Nyilatkozat a nulla értékadatú bevallás kiváltásáról (NY)

3. Konzultáció, kérdések és válaszok a fentitémákben


Szünetek:
10,45 – 11,00 Kávészünet

12,30 - 13,00 Ebédszünet

14,30 – 14,45 Kávészünet

***
Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe KATA, KIVA és az IPA változásai, valamint a 2016. évi bevallások elkészítése
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Lurdy Ház konferenciaterem (1097 BUdapest, Könyves K. krt.12-14.)
Időpont 2017.02.14. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 70
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2017.02.14 09:00 - 16:00
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk Önt A kisadózó vállalkozások tételes adójáról és a kisvállalati adóról szóló 2012. évi CXLVII. törvény valamint a helyi adókról szóló 1990. évi C. törvény változásai a 2016. évi bevallások elkészítésénél alkalmazandó szabályok c. szakmai napunkra.

Rendezvényünk célja, hogy Ön a gyakorlatban is alkalmazni tudja a kisadózó vállalkozásokat és a kisvállalati adózást érintő változásokat, valamint biztos kézzel és tudással nyújthassa be a 2016. évi bevallásokat - többek között a helyi iparűzési adóbevallást is.

Konzultációval egybekötött előadásunkon szakértőnk a gyakorlatban felmerült helyzetek alapján ismerteti a legfrissebb változásokat.

Előadónk:
Kisgyörgy Ilona közgazdász; okl. adószakértő, költségvetési minősítésű könyvvizsgáló

08,15-9,00 Érkezés, regisztráció

09,00-16,00 Kisgyörgy Ilona
közgazdász; okl. adószakértő, költségvetési minősítésű könyvvizsgáló előadása

Változások a Kisadózó vállalkozások tételes adójának szabályozásában
A kisadózó vállalkozások tételes adójának alanya
Az adóalanyiság keletkezése és megszűnése
A bejelentett kisadózó, és a nem kisadózó tag osztalékjövedelme (példa bemutatása)
A kisadózó vállalkozások tételes adójának mértéke és megfizetése, nyilatkozat tétel
A kisadózó vállalkozás bevétele

A kisvállalati adózást érintő módosítások
2017. január elsejétől megszűnik az adóalap pénzforgalmi szemléletű eredményhez kötése.
A KIVA alanyiság keletkezése és megszűnése
A pénztár mentesített értéke
Veszteségelhatárolás (példa bemutatásával)
Az adó bevallása és az adóelőleg fizetési kötelezettség
Áttérés

Változások a helyi adókról szóló törvényben
2016-tól érvényes módosítások
Önkormányzati rendeletalkotási szabályok
Új K+F közvetlen költség fogalom 2017-től
Háziorvos, védőnő vállalkozó
Iparűzési adómentesség vagy adókedvezmény
Útdíj
Bevallási kötelezettség alóli mentesülés
Változó jogdíjkedvezményi rendszer az iparűzési adóban és az ezzel kapcsolatos átmeneti rendelkezés alkalmazása
2017-től érvényes módosítások
Konzultáció, kérdések és válaszok a konkrét változások fényében

Közben:
10,30-10,45 Kávészünet
12,45-13,15 Ebédszünet
14,45-15,00 Kávészünet


***
Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel. http://vallalkozas-okosan.blog.hu/2013/11/26/hogyan_valasszak_konyvelot

Képzés neve
Címe KATA, KIVA és az IPA változásai, valamint a 2016. évi bevallások elkészítése
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Lurdy Ház konferenciaterem(1097 BUdapest, Könyves K. krt.12-14.)
Időpont 2017.02.14. 09:00 - 16:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2017.02.14 09:00 - 16:00
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk Önt A kisadózó vállalkozások tételes adójáról és a kisvállalati adóról szóló 2012. évi CXLVII. törvény valamint a helyi adókról szóló 1990. évi C. törvény változásai a 2016. évi bevallások elkészítésénél alkalmazandó szabályok c. szakmai napunk ONLINE megtekintésére.

Rendezvényünk célja, hogy Ön a gyakorlatban is alkalmazni tudja a kisadózó vállalkozásokat és a kisvállalati adózást érintő változásokat, valamint biztos kézzel és tudással nyújthassa be a 2016. évi bevallásokat - többek között a helyi iparűzési adóbevallást is.

Konzultációval egybekötött előadásunkon szakértőnk a gyakorlatban felmerült helyzetek alapján ismerteti a legfrissebb változásokat.

Előadónk:
Kisgyörgy Ilona közgazdász; okl. adószakértő, költségvetési minősítésű könyvvizsgáló

08,15-9,00 Érkezés, regisztráció

09,00-16,00 Kisgyörgy Ilona
közgazdász; okl. adószakértő, költségvetési minősítésű könyvvizsgáló előadása

Változások a Kisadózó vállalkozások tételes adójának szabályozásában
A kisadózó vállalkozások tételes adójának alanya
Az adóalanyiság keletkezése és megszűnése
A bejelentett kisadózó, és a nem kisadózó tag osztalékjövedelme (példa bemutatása)
A kisadózó vállalkozások tételes adójának mértéke és megfizetése, nyilatkozat tétel
A kisadózó vállalkozás bevétele

A kisvállalati adózást érintő módosítások
2017. január elsejétől megszűnik az adóalap pénzforgalmi szemléletű eredményhez kötése.
A KIVA alanyiság keletkezése és megszűnése
A pénztár mentesített értéke
Veszteségelhatárolás (példa bemutatásával)
Az adó bevallása és az adóelőleg fizetési kötelezettség
Áttérés

Változások a helyi adókról szóló törvényben
2016-tól érvényes módosítások
Önkormányzati rendeletalkotási szabályok
Új K+F közvetlen költség fogalom 2017-től
Háziorvos, védőnő vállalkozó
Iparűzési adómentesség vagy adókedvezmény
Útdíj
Bevallási kötelezettség alóli mentesülés
Változó jogdíjkedvezményi rendszer az iparűzési adóban és az ezzel kapcsolatos átmeneti rendelkezés alkalmazása
2017-től érvényes módosítások
Konzultáció, kérdések és válaszok a konkrét változások fényében

Közben:
10,30-10,45 Kávészünet
12,45-13,15 Ebédszünet
14,45-15,00 Kávészünet


***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani.

A közvetítés kezdési időpontja 15 perces eltérést mutat(hat) a konferencia valódi kezdési időpontjához képest (ez idő alatt tudja ellenőrizni a weboldalunkon biztosított online megtekintési felület működését).



Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Munkavédelmi képviselők ALAPKÉPZÉSE (16 óra)
Típus Munkavédelmi kéviselők alapképzése
Helyszín Lurdy Ház konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14. I.em.)
Időpont 2017.03.01. 09:00 - 16:00, 2017.03.02. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 134
Részvételi díj 43 180 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2017.03.01 09:00 - 16:00
2017.03.02 09:00 - 16:00
Program, további információk
TÉRÍTÉSMENTES RÉSZVÉTELI LEHETŐSÉG nyitott előfizetéssel rendelkező Ügyfeleink részére (igazolást a részvételről térítésmentesen 1 fő/előfizetés részére áll módunkban kiállítani)!

Kiknek ajánljuk?

- Olyan cégeknek, ahol a Munkavédelmi törvény 70.A§ alapján munkavédelmi képviselőt választottak, mivel a Munka Törvénykönyve hatálya alá tartozó munkavállalók létszáma legalább HÚSZ fő (Mvt.módosítás hatályban lépésének dátuma 2016.július 08.) .
- Olyan cégcsoportoknak, amelyeknél több tevékenységi körhöz kapcsolódóan szükséges munkavédelmi képviselők képzése - több mint 10 fős csoportban (egyedi ajánlatkérési lehetőséggel csoportos, kihelyezett képzésre).

Amennyiben Ön nem ügyfelünk, de
szeretné térítésmentesen elvégezni a képzést (alap- vagy továbbképzés/év)
kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal a 061 880 7600, 061 880 7666 -os telefonszámokon, vagy írjon nekünk az oktatas@menedzserpraxis.hu e-mail címre!

KÉT NAPOS KÉPZÉSÜNK RÉSZLETEI:

Munkavédelmi képviselők 16 órás ALAPKÉPZÉSE

Az ELSŐ KÉPZÉSI NAP (október 19.) témakörei 09,00-16,00 óra között

1. Bevezetés
- Jogszabályi háttér
- Munkavédelemi törvény
- Munkatörvénykönyve
- Kémiai biztonságról szóló törvény
- Vonatkozó kormány és miniszteri rendeletek
1 tanóra 1 x 45 perc

2.Munkavédelmi képviselők
- Miért szükséges, jogszabályi háttér, jogai és kötelezettségei
1 tanóra 1 x 45 perc

10,30-10,45 Kávészünet

3. Munkavédelmi törvény
- Tartalmi ismertetése, felépítése, szabályozási szintek, fejezetek főbb elemei
- Munkavédelmi képviselők számára fontos részek
1 tanóra 1 x 45 perc

4. Kockázatelemzés és értékelés
- Felépítése, tartalmi elemei
- Értelmezése
- Felhasználás módja
1 tanóra 1 x 45 perc

12,15-12,45 Ebédszünet

5. Orvosi vizsgálatok
- Foglalkozás-egészségügyi orvos feladatai
- Alkalmassági orvosi vizsgálat
1 tanóra 1 x 45 perc

6. Balesetek
- Üzemi baleset jegyzőkönyve, kivizsgálás módja, jegyzőkönyv kitöltése
- Munkabaleset jegyzőkönyve kivizsgálás módja, jegyzőkönyv kitöltése
- Foglalkozás-egészségügyi orvos bevonása a vizsgálatba
1 tanóra 1 x 45 perc

14,15-14,30 Kávészünet

7.Egyéni védőeszközök
- Biztosításának alapjai, kockázatértékelés, minősítés
- Egyéni védőeszköz illetve munkaruházat fogalma
- Felhasználása, tárolása
1 tanóra 1 x 45 perc

8. Más munkáltatói intézkedések
- Hőségriadó, vészhelyzet, minősített időszakok
1 tanóra 1 x 45 perc

***

A MÁSODIK KÉPZÉSI NAP (október 20.) témakörei 9,00-16,00 óra között

1. Munkabaleseti jegyzőkönyv részletes kitöltése konkrét eseményre
1 tanóra 1 x 45 perc

2. Oktatás
- Célja, mikor kell, formái, visszaellenőrzés formái
1 tanóra 1 x 45 perc

10,30-10,45 Kávészünet

3. Kockázatelemzés és egyéni védőeszközök
- Egyéni védőeszközök kiválasztása a kockázatelemzés alapján
- CE jelölés
1 tanóra 1 x 45 perc

4. Munkavédelmi érdekképviselet
- A tanácskozás, a tanácskozás módja, lebonyolítása
- Munkavédelmi képviselő általános jogosultságai
- A munkáltató kötelezettségei
- A munkahelyi munkavédelmi bizottság létrehozása és működése
1 tanóra 1 x 45 perc

12,15-12,45 Ebédszünet

5. Kémiai biztonság
- Jogszabályok
- Veszélyes anyaggal/keverékkel végzett tevékenység végzés feltételei
- Kémiai biztonság a gyakorlatban,
- Munkahelyen alkalmazandó biztonsági és egészségvédelmi jelzésekről
1 tanóra 1 x 45 perc

6. Speciális kockázatok
- Alpintechnikai tevékenység
- Fokozott biológiai kockázattal járó
- Rákkeltő anyagok használata
- Túlnyomásos térben végzett munka
1 tanóra 1 x 45 perc

14,15-14,30 Kávészünet

7. Pszichikai megterheléses munkavégzés
- a legnagyobb kóroki tényező
- példák
= képernyős munkavégzés
= emberekkel foglalkozás
1 tanóra 1 x 45 perc

8. Vizsga (rövid teszt írása)
1 tanóra 1 x 45 perc

A képzést sikeresen befejező hallgatók számára a Menedzser Praxis Kft. tanúsítványt állít ki a munkavédelemről szóló 1993. évi XCIII. törvény 75.§ (1) bekezdése alapján.


***
Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A konferencia helyszínének közelében étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Munkavédelmi képviselők TOVÁBBKÉPZÉSE (8 óra)
Típus Munkavédelmi kéviselők továbbképzése
Helyszín Lurdy Ház konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14. I.em.)
Időpont 2017.03.06. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 69
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2017.03.06 09:00 - 16:00
Program, további információk
TÉRÍTÉSMENTES RÉSZVÉTELI LEHETŐSÉG nyitott előfizetéssel rendelkező Ügyfeleink részére (igazolást a részvételről térítésmentesen 1 fő/előfizetés részére áll módunkban kiállítani)!

Kiknek ajánljuk?

- Olyan cégeknek, ahol a Munkavédelmi törvény 70.A§ alapján munkavédelmi képviselőt választottak, mivel a Munka Törvénykönyve hatálya alá tartozó munkavállalók létszáma legalább HÚSZ fő (Mvt. módosítás hatályban lépésének dátuma 2016.július 08.) .
- Olyan cégcsoportoknak, amelyeknél több tevékenységi körhöz kapcsolódóan szükséges munkavédelmi képviselők képzése - több mint 10 fős csoportban (egyedi ajánlatkérési lehetőséggel csoportos, kihelyezett képzésre).

Amennyiben Ön nem ügyfelünk, de
szeretné térítésmentesen elvégezni a képzést (alap- vagy továbbképzés/év)
kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal a 061 880 7600, 061 880 7666 -os telefonszámokon vagy írjon nekünk az oktatás@menedzserpraxis.hu e-mail címre!

KÉPZÉSÜNK RÉSZLETEI:

Munkavédelmi képviselők 8 órás TOVÁBBKÉPZÉSE

A képzés témakörei 09,00-16,00 óra között

1. Rövid ismétlés
- Fontosabb jogszabályok
1 tanóra 1 x 45 percc

2. Kockázatelemzés és egyéni védőeszközök
- Egyéni védőeszközök kiválasztása a kockázatelemzés alapján
- CE jelölés
1 tanóra 1 x 45 percc

10,30-10,45 Kávészünet

3. Munkavédelmi érdekképviselet
- A tanácskozás, a tanácskozás módja, lebonyolítása
- Munkavédelmi képviselő általános jogosultságai
- A munkáltató kötelezettségei
- A munkahelyi munkavédelmi bizottság létrehozása és működése
1 tanóra 1 x 45 perc

4. Speciális kockázatok
- Alpintechnikai tevékenység
- Fokozott biológiai kockázattal járó
- Rákkeltő anyagok használata
- Túlnyomásos térben végzett munka
1 tanóra 1 x 45 perc

12,15-12,45 Ebédszünet

5. Balesetek
- Üzemi baleset jegyzőkönyve, kivizsgálás módja, jegyzőkönyv kitöltése
- Munkabaleset jegyzőkönyve kivizsgálás módja, jegyzőkönyv kitöltése
- Foglalkozás-egészségügyi orvos bevonása a vizsgálatba
1 tanóra 1 x 45 perc

6. Pszichikai megterheléses munkavégzés
- a legnagyobb kóroki tényező
- példák
= képernyős munkavégzés
= emberekkel foglalkozás
1 tanóra 1 x 45 perc

14,15-14,30 Kávészünet

7. Konzultáció
- Válasz a kérdésekre
1 tanóra 1 x 45 perc

8. Vizsga (rövid teszt írása)
1 tanóra 1 x 45 perc

A képzést sikeresen befejező hallgatók számára a Menedzser Praxis Kft. tanúsítványt állít ki a munkavédelemről szóló 1993. évi XCIII. törvény 75.§ (1) bekezdése alapján.


***
Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. Rendezvényünket technikai okok miatt NEM KÖZVETÍTJÜK! A rendezvény közvetlen közelében étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Áfa nap, valamint az elektronikus számlázás 2017.
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Lurdy Ház, 1. emelet Konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.)
Időpont 2017.03.08. 08:45 - 16:45
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2017.03.08 08:45 - 16:45
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk Önt az Áfa nap, valamint az elektronikus számlázás 2017. c. szakmai rendezvényünk ONLINE közvetítésére.

A vállalkozások számára folyamatos kihívást jelent, hogy megfeleljenek a megváltozott törvényi előírásoknak és az adminisztrációs terheknek. Az ezekre való felkészüléshez nem elég csupán a jogszabályi háttér, de az ellenőrzési folyamatok során felmerülő gyakorlati kérdések ismerete is szükséges.

Konferenciánk részletes programja :

08:15-09:00 Érkezés, regisztráció

09:00-12:15 Vira Sándor okleveles adóellenőrzési és forgalmi adószakértő
Az Áfa tv. 2017. évi változásai
Alanyi adómentesség
- Az alanyi adómentesség szabályai.
- Az alanyi adómentességre jogosító értékhatár módosítása
- KATA és az Áfa alanyi adómentesség „összefüggése”
- Az alanyi adómentes adóalany nemzetközi ügyletei
- Mi számít bele és mi nem az alanyi adómentes értékhatárba
- Az alanyi adómentes áfa fizetési kötelezettségének esetei
Kedvezményes adókulcs
- Éttermi vendéglátás fogalma és elhatárolása az ételnek, mint terméknek az értékesítésétől
- Étel és alkoholmentes italforgalom kedvezményes adókulcsa
- Mi a meleg konyha és mi minősül helyben készített italnak
- Munkahelyi és közétkeztetés adókulcsa
- Liszt és tej felhasználásával készült ételek amelyek „elvitel” estében is 18%-os kulccsal adóznak
- Baromfihús adókulcsa
- Különféle tejek adókulcsa
- Internet szolgáltatás adókulcsa
- A kedvezményes adókulcs alkalmazásának átmeneti szabályai
Fordított adózás alá eső termékek adókulcsának bővülése
- króm és vanádium hulladék és törmelék
- átmeneti rendelkezések
Számla adótartalmának módosulása
- számlán feltüntetendő adószám
- jelentési kötelezettség évközi változása
Pénztárgép használatára kötelezettek körének bővülése
Az új és használt gépjárművek kereskedelme különös tekintettel az új adatszolgáltatási kötelezettségre
Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban

Közben: 10:30 - 10:45 Kávészünet

12:15-13:15 Czöndör Szabolcs főosztályvezető, NAV Informatikai Ellenőrzési Főosztály
Elektronikus számlázás, adóhivatali ellenőrzés 2017.
Elektronikus számla ellenőrzés, számlaküldés
E-számlázás adóhivatali vizsgálata
Gazdasági környezet vizsgálata
Informatikai rendszer vizsgálata
Számlázó program és számlázó rendszer vizsgálata
Külföldi elektronikus számla
Általános vizsgálati tapasztalatok
Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban

13:15-14:00 Ebédszünet

14:00-15:00 Törökné Borka Edit okl. nemzetközi adószakértő, igazságügyi könyvszakértő
1. Az ingatlannal kapcsolatos áfa-szabályok (itthon és külföldön)
A. 2016. 07.16-tól életbelépett változások:
- Az új ingatlan fogalma
- Összes hasznos alapterület fogalma
B. 2017. 01. 01-től bekövetkezett változások:
- Új ingatlan fogalma a 1042/2013/EU tanácsi Végrehajtási Rendelet által módosított 282/2011/EU tanácsi Végrehajtási Rendelet 13. b. cikke meghatározásában
- Ingatlan értékesítésből származó jövedelem adómentességi szabálya
- Ingatlanhoz kapcsolódó szolgáltatások
- Nem ingatlanhoz kapcsolódó szolgáltatások
- Fogalmi változások területei:
C. Nemzetközi fordított adózás ingatlanügyleteknél
D. Bírósági ítéletek:
- Slaby és Kuc egyesített ügyek
- Salix és FML ügy
- RR Donelley ügy
- Sandra Puffer ügyHarbs ügy

15:-15:10 Kávészünet

15:10-16:30 Törökné Borka Edit előadásának 2. része
2. A nemzetközi adózást érintő 2017. évi változások
A. A kettős adóztatás elkerülése a személyi jövedelemadóban
- adóügyi illetőség meghatározása
- illetőségütközés
- illetőségváltás
- a kettős adóztatás elkerülésének adóegyezményben megjelenő módszerei
- ingatlanvagyon hasznosításából származó jövedelem
- önálló tevékenységből származó jövedelem
- nem önálló tevékenység jövedelme
- nemzetközi forgalomban üzemeltetett hajók, légi járművek
- a munkavégzésre vonatkozó speciális szabályok
- osztalék- és kamatjövedelmek
- jogdíj
- nyugdíj
- közszolgálat
- egyéb jövedelmek
B. A kettős adóztatás elkerülése adóegyezmény hiányában
- az összevont adóalapba tartozó jövedelmek
- külön adózó jövedelmek
- eljárási szabályok
C. Külföldi pénznemben szerzett jövedelmek átváltása
D. Külföldiek Magyarországon
E. Párhuzamos tevékenység az Európai Gazdasági Térség tagállamaiban
- időtartam
- igazolás
- biztosítási kötelezettség elbírálása
- a lakóhely szerinti tagállam jogszabályainak alkalmazása
- a munkáltató székhelye szerinti tagállam jogának alkalmazása
- munkaviszony az egyik és önálló tevékenység a másik államban
- biztosítási kötelezettség ideiglenes megállapítása
- kiküldetés
- önálló vállalkozók esetében alkalmazandó szabály
- külföldi munkáltató magyarországi képviselete
Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban


***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani.

A közvetítés kezdési időpontja 15 perces eltérést mutat(hat) a konferencia valódi kezdési időpontjához képest (ez idő alatt tudja ellenőrizni a weboldalunkon biztosított online megtekintési felület működését).



Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Áfa nap, valamint az elektronikus számlázás 2017.
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Lurdy Ház, 1. emelet Konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.)
Időpont 2017.03.08. 09:00 - 16:30
Létszám Szabad férőhelyek száma: 361
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk kreditpályázatának elbírálása folyamatban van (0) kredit
Oktatók
Dr. Balogh Ágnes ( )
Dr. Baracskainé Boór Judit (közgazdász, okleveles könyvvizsgáló)
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2016.04.07 09:00 - 16:30 Dr. Balogh Ágnes dr Csehi
2016.04.07 09:00 - 16:30 Dr. Baracskainé Boór Judit
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
2016.04.07 09:00 - 16:30
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk Önt az Áfa nap, valamint az elektronikus számlázás 2017. c. szakmai rendezvényünkre.

A vállalkozások számára folyamatos kihívást jelent, hogy megfeleljenek a megváltozott törvényi előírásoknak és az adminisztrációs terheknek. Az ezekre való felkészüléshez nem elég csupán a jogszabályi háttér, de az ellenőrzési folyamatok során felmerülő gyakorlati kérdések ismerete is szükséges.

Konferenciánk részletes programja :

08:15-09:00 Érkezés, regisztráció

09:00-12:15 Vira Sándor okleveles adóellenőrzési és forgalmi adószakértő
Az Áfa tv. 2017. évi változásai
Alanyi adómentesség
- Az alanyi adómentesség szabályai.
- Az alanyi adómentességre jogosító értékhatár módosítása
- KATA és az Áfa alanyi adómentesség „összefüggése”
- Az alanyi adómentes adóalany nemzetközi ügyletei
- Mi számít bele és mi nem az alanyi adómentes értékhatárba
- Az alanyi adómentes áfa fizetési kötelezettségének esetei
Kedvezményes adókulcs
- Éttermi vendéglátás fogalma és elhatárolása az ételnek, mint terméknek az értékesítésétől
- Étel és alkoholmentes italforgalom kedvezményes adókulcsa
- Mi a meleg konyha és mi minősül helyben készített italnak
- Munkahelyi és közétkeztetés adókulcsa
- Liszt és tej felhasználásával készült ételek amelyek „elvitel” estében is 18%-os kulccsal adóznak
- Baromfihús adókulcsa
- Különféle tejek adókulcsa
- Internet szolgáltatás adókulcsa
- A kedvezményes adókulcs alkalmazásának átmeneti szabályai
Fordított adózás alá eső termékek adókulcsának bővülése
- króm és vanádium hulladék és törmelék
- átmeneti rendelkezések
Számla adótartalmának módosulása
- számlán feltüntetendő adószám
- jelentési kötelezettség évközi változása
Pénztárgép használatára kötelezettek körének bővülése
Az új és használt gépjárművek kereskedelme különös tekintettel az új adatszolgáltatási kötelezettségre
Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban

Közben: 10:30 - 10:45 Kávészünet

12:15-13:15 Czöndör Szabolcs főosztályvezető, NAV Informatikai Ellenőrzési Főosztály
Elektronikus számlázás, adóhivatali ellenőrzés 2017.
Elektronikus számla ellenőrzés, számlaküldés
E-számlázás adóhivatali vizsgálata
Gazdasági környezet vizsgálata
Informatikai rendszer vizsgálata
Számlázó program és számlázó rendszer vizsgálata
Külföldi elektronikus számla
Általános vizsgálati tapasztalatok

Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban

13:15-14:00 Ebédszünet

14:00-15:00 Törökné Borka Edit okl. nemzetközi adószakértő, igazságügyi könyvszakértő
1. Az ingatlannal kapcsolatos áfa-szabályok (itthon és külföldön)
A. 2016. 07.16-tól életbelépett változások:
- Az új ingatlan fogalma
- Összes hasznos alapterület fogalma
B. 2017. 01. 01-től bekövetkezett változások:
- Új ingatlan fogalma a 1042/2013/EU tanácsi Végrehajtási Rendelet által módosított 282/2011/EU tanácsi Végrehajtási Rendelet 13. b. cikke meghatározásában
- Ingatlan értékesítésből származó jövedelem adómentességi szabálya
- Ingatlanhoz kapcsolódó szolgáltatások
- Nem ingatlanhoz kapcsolódó szolgáltatások
- Fogalmi változások területei:
C. Nemzetközi fordított adózás ingatlanügyleteknél
D. Bírósági ítéletek:
- Slaby és Kuc egyesített ügyek
- Salix és FML ügy
- RR Donelley ügy
- Sandra Puffer ügyHarbs ügy

15:-15:10 Kávészünet

15:10-16:30 Törökné Borka Edit előadásának 2. része
2. A nemzetközi adózást érintő 2017. évi változások
A. A kettős adóztatás elkerülése a személyi jövedelemadóban
- adóügyi illetőség meghatározása
- illetőségütközés
- illetőségváltás
- a kettős adóztatás elkerülésének adóegyezményben megjelenő módszerei
- ingatlanvagyon hasznosításából származó jövedelem
- önálló tevékenységből származó jövedelem
- nem önálló tevékenység jövedelme
- nemzetközi forgalomban üzemeltetett hajók, légi járművek
- a munkavégzésre vonatkozó speciális szabályok
- osztalék- és kamatjövedelmek
- jogdíj
- nyugdíj
- közszolgálat
- egyéb jövedelmek
B. A kettős adóztatás elkerülése adóegyezmény hiányában
- az összevont adóalapba tartozó jövedelmek
- külön adózó jövedelmek
- eljárási szabályok
C. Külföldi pénznemben szerzett jövedelmek átváltása
D. Külföldiek Magyarországon
E. Párhuzamos tevékenység az Európai Gazdasági Térség tagállamaiban
- időtartam
- igazolás
- biztosítási kötelezettség elbírálása
- a lakóhely szerinti tagállam jogszabályainak alkalmazása
- a munkáltató székhelye szerinti tagállam jogának alkalmazása
- munkaviszony az egyik és önálló tevékenység a másik államban
- biztosítási kötelezettség ideiglenes megállapítása
- kiküldetés
- önálló vállalkozók esetében alkalmazandó szabály
- külföldi munkáltató magyarországi képviselete
Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban


***
Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, (061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.