Bejelentkezés
Felhasználói név
Jelszó
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Szakmai rendezvények, konferenciák - Keresés
Szakterület
Helyszín
Rendezvény címe
Időszak



Szakmai rendezvények, konferenciák - Lista
Találatok száma: 16
Képzés neve
Címe BUDAPEST - 8 vállalkozási/számviteli kreditpontos továbbképzési nap
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín CEU Konferencia Központ (1106 Budapest, Kerepesi út 87.)
Időpont 2016.12.13. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 33
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (1fő/előfizetés/mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség. További kreditgyűjtési lehetőség részletesen a SEGÍTSÉG menüpont alatt)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Mérlegképes Vállalkozási/számvitel (8) kredit
Okleveles adószakértő (7) kredit
Adószakértő (7) kredit
Adótanácsadó (7) kredit
Könyvvizsgáló (2) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2016.12.13 09:00 - 16:00
Program, további információk

Szeretettel meghívjuk Önt a Számviteli aktualitások a 2016. évi törvényi változások tükrében című képzési napunkra.


Részletes program:

08,15-9,00 Érkezés, regisztráció

09,00-12,15 dr. Gróf Gabriella igazságügyi adó- és könyvszakértő
1. Számviteli aktualitások
- 2016. január 1-jétől érvényes előírások áttekintése
- 2016. évi módosítások (opcionális – ha sor kerül jogszabályi módosításra)
- 2017. január 1-jétől érvénybe lépő, az oktatás időpontjáig ismertté váló számviteli szabályozás változások

2. Számviteli bizonylatok
- Számviteli bizonylatok körének behatárolása
- Számviteli törvény előírásai a számviteli bizonylatokra vonatkozóan
- Bizonylatokra vonatkozó előírások más jogszabályokban
- Alaki és tartalmi előírások
- A vállalkozások bizonylatokra vonatkozó szabályozása
- Szigorú számadás, szigorú elszámolás
- Megőrzésre vonatkozó előírások és a gyakorlat
- Jellemző problémák bemutatása vállalati, jogi esetek alapján

3. Költségek elszámolása termelési és szolgáltatási tevékenység, önköltségszámítás
- Költség, ráfordítás, kiadás
- Termelési és szolgáltatási folyamat jellemző költségei
- Költségek csoportosítása
- A költségelszámolásra vonatkozó jogszabályi előírások
- Saját előállítású eszköz bekerülési értékére vonatkozó szabályok
- Önköltségszámítás célja
- Önköltségszámítás módszerei, példák
- Költség- és önköltség számítási szabályzat

4. Közbenső mérleg
- Jogszabályi előírások - mely esetben szükséges közbenső mérleg elkészítése
- A Számviteli törvény előírásai a közbenső mérleg készítésére vonatkozóan
- Közbenső mérleg felhasználási lehetőségei
- Közbenső mérlegre alapozott döntések
- IFRS ide vonatkozó standardje: IAS 34. Évközi pénzügyi beszámolás
- Esetek

Közben: 10,30-10,45 Kávészünet

12,15-12,45 Ebédszünet

12,45-16,00 dr. Gróf Gabriella előadásának 2. része
5. Számviteli beszámolók összehasonlíthatóságának biztosítása
- A 2016. január 1-jétől érvényes Számviteli Törvény módosítások hatása a számviteli beszámoló tartalmára
- Mérleg és eredménykimutatás tételeiben bekövetkezett változások
- Kiegészítő melléklet tartalma és annak változása
- Teendők az összehasonlíthatóság biztosítása érdekében
- Példák

6. Mikrogazdálkodói számvitel és mikrogazdálkodói egyszerűsített beszámoló sajátosságai
- 398/2012. (XII. 20.) Kormány rendelet hatálya
- Könyvvezetés sajátosságai
- Számviteli alapelvek sajátos érvényesülése
- Vállalkozók számviteli szabályozásának sajátosságai mikrogazdálkodói beszámoló készítés esetén
- Alkalmazandó számlatükör
- Sajátos értékelési szabályok
- Mikrogazdálkodói egyszerűsített beszámoló része, tartalma, sajátosságai
- Áttérés a mikrogazdálkodói beszámolóra
- Példák

7. Az IFRS alkalmazása egyedi beszámoló esetében
- Az IFRS rendszere
- Az IFRS és a magyar Számviteli Törvény közötti kapcsolat
- Az IFRS egyedi beszámolóra vonatkozó érvényesítésének szabályai
- Az IFRS sajátos fogalmi rendszere, a szükséges fogalmak tisztázása
- Áttérés az IFRS szerinti beszámoló készítésére
- Visszatérés a Számviteli Törvény szerinti beszámoló készítésére
- A saját tőke megfeleltetési tábla tartalma és szerepe
- Az IFRS szerinti éves beszámoló
- Példák

Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban

Közben: 14,15-14,30 Kávészünet


***
Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600 ; ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe A 2017. évi adótörvényt érintő módosítások
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Győr-Moson-Sopron-Megyei Kereskedelmi és Iparkamara (9021 Győr, Szent Istán út 10/A)
Időpont 2016.12.14. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 16
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk Önt a GYŐRÖTT megrendezésre kerülő a 2017. évi adózással kapcsolatos változások köré épülő szakmai napunkra.

Szakértőink egész nap várják kérdéseiket!
Továbbá várjuk az előadások témájában (írásban, jelentkezéskor beküldhető) előzetes kérdéseiket is, amelyekre a választ az előadás helyszínén biztosítjuk!

Várható tematika:

09,00-09,20 Szabó László MKB Egészségpénztárt és Nyugdíjpénztár Kiszolgáló Kft. üzletág vezető
- Merre tovább a béren kívüli juttatásokkal?

09,20-11,45 dr. Gróf Gabriella igazságügyi adó- és könyvszakértő
SZÁMVITELI TÖRVÉNYT ÉRINTŐ 2017. ÉVI VÁLTOZÁSOK
- kapott támogatások elszámolása
- új Ptk-val összefüggő módosítás (jegyzett tőke feltöltése adózott eredményből)
- értékpapírok egységes kezelése
- követelések, vásárolt követelések egységes kezelése
- üzleti vagy cégérték
- ellenőrzés megállapítása
- kiegészítő melléklet adattartalmának módosítása
- beszámoló közzététele
TÁRSASÁGI ADÓ
2017-től életbe lépő változások:
- jogdíjra jogosító immateriális jószághoz fűződő korrekciós tétel,
- mobilitási célú lakhatási támogatáshoz fűződő csökkentő tétel,
- a műemlék karbantartásának költsége csökkentő tétele,
- az ingatlan-hasznosításhoz kapcsolódó korrekciók,
- a fejlesztési adókedvezmény,
- támogatásokkal kapcsolatos módosítások,
- egyéb társasági adót érintő módosítások.
HELYI IPARŰZÉSI ADÓ
2017-től életbe lépő változások:
- építmény- és telekadó mentességek,
- egyéb, helyi adókat érintő változások.
ILLETÉK, GÉPJÁRMŰADÓ
- 2017-től életbe lépő változási,
KATA-t, KIVA-t és az ÁFA-t érintő változások
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban, problémás kérdések megvitatása.

11,45-12,00 Kávészünet

12,00-15,00 dr. Orbán Ildikó a Nemzeti Adó- és Vámhivatal főosztályvezetője
SZEMÉLYI JÖVEDELEMADÓ
2017-től életbe lépő változások:
-külföldi előadóművész adózása
-hivatali utazás, kiküldetés
-családi adókedvezmény változása
-első házasok kedvezménye
-tételes átalányadózás
-adóbevallási tervezet, eSzja eljárási szabályai
-tartós befektetés változása
-cafeteria változások, lehetőségek 2017-től
-adómentességek változása
-lakáscélú munkáltatói támogatással kapcsolatos szabályváltozások
-év közbeni változások
-egyéb változások

ADÓZÁS RENDJE
2017-től életbe lépő változások:
-új könnyített fizetés a megbízható adózóknak
-adózó minősítése
-bejelentési szabályok változása
-automaták üzemeltetése
-adóregisztrációs eljárás újdonságai
-adóbevallási tervezet, eSzja
-személygépkocsi adatai az áfa bevallásban
-az adó megfizetése
-új kockázatkezelés
-új ellenőrzési eljárás, a motivációs beszélgetés
-teljességi nyilatkozat
-online pénztárgép, taxaméter
-zár alá vétel változó szabályai
-az EKÁER-rel kapcsolatos változások
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban, problémás kérdések megvitatása.

SZÜNETEK
Ebédszünet: 13,15-13,45 között

15,00-16,00 dr. Radics Zsuzsanna közgazdasági szakokleveles jogász, egészségügyi menedzser, társadalombiztosítási szakértő
A társadalombiztosítást érintő változások:
- módosuló szabályok a Tbj-ben,
- egészségügyi szolgáltatási járulék fizetés esetei (kitérve a külföldi munkavállalásra is),
- változások a szociális hozzájárulási adóban,
- 2016 első félévben módosult ellátási szabályok (a megváltozott munkaképességű személyekre, valamint az egészségbiztosításra vonatkozó változások és új szabályok),
- ellátások melletti keresőtevékenységek korlátai,
- gyakorlati problémák a tb jogviszonyokban,
- várható változások az egészségbiztosítás szervezetrendszerében,
- konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban, problémás kérdések megvitatása.


***

Technikai információk, kapcsolat
A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.
*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe BUDAPEST - 8 vállalkozási/nem számviteli kreditpontos továbbképzési nap
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín CEU Konferencia Központ (1106 Budapest, Kerepesi út 87.)
Időpont 2016.12.14. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 37
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (1fő/előfizetés/mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség. További kreditgyűjtési lehetőség részletesen a SEGÍTSÉG menüpont alatt)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Mérlegképes Vállalkozási/nem számvitel (8) kredit
Okleveles adószakértő (9) kredit
Adótanácsadó (9) kredit
Adószakértő (9) kredit
Könyvvizsgáló (2) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2016.12.14 09:00 - 16:00
Program, további információk

Szeretettel meghívjuk Önt a 2016-os adóváltozások és az áfa alkalmazása a gyakorlatban (Tao, Ipa, Szja, Áfa, számlázás, Art, Tb, illeték, jövedéki adó) című képzési napunkra.


Részletes program:

08,15-9,00 Érkezés, regisztráció

09,00-12,15 dr. Orbán Ildikó a Nemzeti Adó- és Vámhivatal főosztályvezetője
1. Társasági adó
- Növekedési adóhitel alkalmazásának feltételei,
- Progresszív mentesítés lehetősége,
- Bírság, egyéb jogkövetkezmények visszatérítése,
- Adóalap korrekciós tételek alkalmazhatóságának feltételrendszere,
- Az egyéb szervezetek adóalapjának meghatározása,
- Az MRP szervezetek adóalap korrekciós tételei,
- Az éves beszámolóját, a könyvviteli zárlatát az IFRS-ek szerint összeállító adózóra vonatkozó különös rendelkezések a társasági adóalap megállapítása során,
- Egyéb társasági adót érintő módosítások

2.Helyi iparűzési adó
- Az e útdíj adócsökkentő hatása,
- Bevallási kötelezettség alóli mentesülés,
- Kincstári adatszolgáltatás,
- Helyi iparűzési adóbevallás-benyújtás az állami adóhatósághoz,
- Az eladott áruk beszerzési értékének meghatározása, korrigálása,
- Az anyagköltség IAS szerinti korrekciója,
- IFRS szerinti fogalmak meghatározása,
- Egyéb, helyi adókat érintő változások,

3. Személyi jövedelemadó
- Fogalmi elemekben történő változás,
- Bevallási nyilatkozat, és eljárási rendje,
- Az adó mértékének változása,
- A családi kedvezmény módosulása az adó mértékének változása miatt,
- A tb. nyugdíjrendszerbe visszalépők kedvezménye,
- Adómentességek szabályainak módosulása,
- Mezőgazdasági őstermelői termékek fogalma,
- Nyugdíj-előtakarékossági számla,
- Lakáshitel támogatásának adómentessége,
- Egyéb változások,

4. A kettős adóztatás elkerülése a személyi jövedelemadóban
- A kettős adóztatás elkerülésének gyökerei
- Az adóügyi illetőség
- A munkavégzésre vonatkozó speciális szabályok
- Osztalék- és kamatjövedelmek
- Jogdíj
- Elidegenítésből származó jövedelem
- Nyugdíj
- Közszolgálat
- Egyéb jövedelmek

5. Áfa 2016-os változásai
- A sertéshús kedvezményes adókulcsa,
- Eszközátadások oktatási intézmények részére – közcélú adomány,
- Csoportos áfa alanyiság,
- Adólevonási jog szabályai,
- Számlakibocsátási kötelezettség alóli mentesülés,
- Időszaki elszámolású ügyletek új szabályai

Közben: 10,30-10,45 Kávészünet

12,15-12,45 Ebédszünet

12,45-16,00 dr. Orbán Ildikó előadásának 2. része
6. Devizás ügyletek kezelése – az átszámítás
- A számla és a devizás megállapodás kapcsolata,
- Melyik bank árfolyama alkalmazható?
- Melyik nap árfolyamán kell számolni?
- Árfolyamszabály fordított adózás esetén:
- A devizás számla korrekciója,
- Nyugta esetén alkalmazott árfolyam,
- A számviteli és az áfatörvény árfolyamszabályainak kapcsolata,

7. Számlázás szabályai és a teljesítés időpontja
- A számlázás szabályai,
- Teljesítés időpontja,
- Közösségen belüli értékesítés,
- Termékexport,
- Közösségen belüli termékbeszerzés,
- Saját vagyon mozgatása,
- Közösségen belüli szolgáltatásnyújtás teljesítési helye,
- Közösségen belüli szolgáltatásnyújtás – előleg,

8. Adózás rendje
- Online pénztárgépek használatának szabályai,
- Számlázó programokkal kapcsolatos követelmények,
- Adóregisztrációs eljárás,
- Az adó megfizetése, adófolyószámla integráció,
- Adóhatósági igazolás,
- Jogkövetkezmények (késedelmi pótlék, adóbírság, mulasztási bírság),

9. Társadalombiztosítás
- Minimálbér változása,
- Családi járulékkedvezmény,
- Egészségügyi szolgáltatási járulék,
- Csecsemőgondozási díj (csed),
- Gyermekgondozási díj (gyed)
- KATA adózó biztosítási jogviszonya,
- Szociális hozzájárulási adókedvezmények,
- Szakképzési hozzájárulás

10. Illeték, gépjárműadó, jövedéki adó
- Illetékmentességek (teljes személyes, visszterhes vagyonátruházási),
- Illeték megfizetésének változásai,
- Mentesség szabályai a gépjárműadóban,
- EU jogharmonizáció,
- Magánfőzéssel kapcsolatos szabályok a jövedéki adó rendszerében,
- Adójegy igénylése, szabályai, ellenőrzési hatáskörök

Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban

Közben: 14,15-14,30 Kávészünet



***
Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600 ; ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe A 2017. évi adótörvényt érintő változások
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín DAB Székház (4032 Debrecen, Thomas Mann u.49.)
Időpont 2016.12.15. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 2
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk Önt a DEBRECENBEN megrendezésre kerülő a 2017. évi adózással kapcsolatos változások köré épülő szakmai napunkra.

Szakértőink egész nap várják kérdéseiket!
Továbbá várjuk az előadások témájában (írásban, jelentkezéskor beküldhető) előzetes kérdéseiket is, amelyekre a választ az előadás helyszínén biztosítjuk!

Várható tematika:

09,00-09,20 Szabó László MKB Egészségpénztárt és Nyugdíjpénztár Kiszolgáló Kft. üzletág vezető
- Merre tovább a béren kívüli juttatásokkal?

09,20-11,45 dr. Gróf Gabriella igazságügyi adó- és könyvszakértő
SZÁMVITELI TÖRVÉNYT ÉRINTŐ 2017. ÉVI VÁLTOZÁSOK
- kapott támogatások elszámolása
- új Ptk-val összefüggő módosítás (jegyzett tőke feltöltése adózott eredményből)
- értékpapírok egységes kezelése
- követelések, vásárolt követelések egységes kezelése
- üzleti vagy cégérték
- ellenőrzés megállapítása
- kiegészítő melléklet adattartalmának módosítása
- beszámoló közzététele
TÁRSASÁGI ADÓ
2017-től életbe lépő változások:
- jogdíjra jogosító immateriális jószághoz fűződő korrekciós tétel,
- mobilitási célú lakhatási támogatáshoz fűződő csökkentő tétel,
- a műemlék karbantartásának költsége csökkentő tétele,
- az ingatlan-hasznosításhoz kapcsolódó korrekciók,
- a fejlesztési adókedvezmény,
- támogatásokkal kapcsolatos módosítások,
- egyéb társasági adót érintő módosítások.
HELYI IPARŰZÉSI ADÓ
2017-től életbe lépő változások:
- építmény- és telekadó mentességek,
- egyéb, helyi adókat érintő változások.
ILLETÉK, GÉPJÁRMŰADÓ
- 2017-től életbe lépő változási,
KATA-t, KIVA-t és az ÁFA-t érintő változások
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban, problémás kérdések megvitatása.

11,45-12,00 Kávészünet

12,00-15,00 dr. Orbán Ildikó a Nemzeti Adó- és Vámhivatal főosztályvezetője
SZEMÉLYI JÖVEDELEMADÓ
2017-től életbe lépő változások:
-külföldi előadóművész adózása
-hivatali utazás, kiküldetés
-családi adókedvezmény változása
-első házasok kedvezménye
-tételes átalányadózás
-adóbevallási tervezet, eSzja eljárási szabályai
-tartós befektetés változása
-cafeteria változások, lehetőségek 2017-től
-adómentességek változása
-lakáscélú munkáltatói támogatással kapcsolatos szabályváltozások
-év közbeni változások
-egyéb változások

ADÓZÁS RENDJE
2017-től életbe lépő változások:
-új könnyített fizetés a megbízható adózóknak
-adózó minősítése
-bejelentési szabályok változása
-automaták üzemeltetése
-adóregisztrációs eljárás újdonságai
-adóbevallási tervezet, eSzja
-személygépkocsi adatai az áfa bevallásban
-az adó megfizetése
-új kockázatkezelés
-új ellenőrzési eljárás, a motivációs beszélgetés
-teljességi nyilatkozat
-online pénztárgép, taxaméter
-zár alá vétel változó szabályai
-az EKÁER-rel kapcsolatos változások
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban, problémás kérdések megvitatása.

SZÜNETEK
Ebédszünet: 13,15-13,45 között

15,00-16,00 dr. Radics Zsuzsanna közgazdasági szakokleveles jogász, egészségügyi menedzser, társadalombiztosítási szakértő
A társadalombiztosítást érintő változások:
- módosuló szabályok a Tbj-ben,
- egészségügyi szolgáltatási járulék fizetés esetei (kitérve a külföldi munkavállalásra is),
- változások a szociális hozzájárulási adóban,
- 2016 első félévben módosult ellátási szabályok (a megváltozott munkaképességű személyekre, valamint az egészségbiztosításra vonatkozó változások és új szabályok),
- ellátások melletti keresőtevékenységek korlátai,
- gyakorlati problémák a tb jogviszonyokban,
- várható változások az egészségbiztosítás szervezetrendszerében,
- konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban, problémás kérdések megvitatása.


***

Technikai információk, kapcsolat
A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Bölcsődék 2017 - Jogszabályi változások az intézményvezetésben és a foglalkoztatásban
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: Lurdy Ház, 1. emelet Konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.)
Időpont 2017.01.05. 08:45 - 15:15
Létszám Szabad férőhelyek száma: 117
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2017.01.05 08:45 - 15:15
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk Önt a Bölcsődék 2017 - Jogszabályi változások az intézményvezetésben és a foglalkoztatásban c. rendezvényünkre, amely a Menedzser Praxis Kft. és a Magyar Bölcsődék Egyesületének közös konferenciája.

Részletes program:

09.30-10.00 Regisztráció

10.00-10.10 Köszöntő - Acsainé Végvári Katalin MBE elnök

10.10-10.40 A kisgyermeknevelők által vezetett dokumentáció, mint a szakmai munka minőségének egyik mutatója
Előadó: Gyuriczáné Botka Emőke MBE alelnök

10.40-11.30 Változások a 3 év alatti gyermekek napközbeni ellátása területén
Előadó: Kovácsné Bárány Ildikó osztálvezető, EMMI Népesedés- és Gyermekügyi Főosztály
• Bölcsődei ellátásra vonatkozó jogszabályi változások
• A bölcsődei dajka képzés jellemzői
• Módszertani feladatellátás átalakulása

11.30-12.30 Bölcsődében, mini bölcsődében pedagógus munkakörben foglalkoztatott szakemberek a pedagógus életpályamodellben - minősítési követelmények
Előadók:
Marosi Katalin
osztályvezető Oktatási Hivatal
Bata Teodóra közoktatási szakértő

12.30-13.00 Ebédszünet

13.00-14.50 Szakmai kerekasztal - kérdések és válaszok
Akik válaszolnak:
Kovácsné Bárány Ildikó, Bata Teodóra, Marosi Katalin,
Pósfainé Sebestyén Bianka, Keskenyné Péntek Ágnes,
az MBE részéről Acsainé Végvári Katalin, Gyuriczáné Botka Emőke és Pusztainé Berényi Katalin


14.50 Zárszó

***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani.

A közvetítés kezdési időpontja 15 perces eltérést mutat(hat) a konferencia valódi kezdési időpontjához képest (ez idő alatt tudja ellenőrizni a weboldalunkon biztosított online megtekintési felület működését).



Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Bölcsődék 2017 - Jogszabályi változások az intézményvezetésben és a foglalkoztatásban
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Lurdy Ház, 1. emelet Konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.)
Időpont 2017.01.05. 09:00 - 15:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 41
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk Önt a Bölcsődék 2017 - Jogszabályi változások az intézményvezetésben és a foglalkoztatásban c. rendezvényünkre, amely a Menedzser Praxis Kft. és a Magyar Bölcsődék Egyesületének közös konferenciája.

Részletes program:

09.30-10.00 Regisztráció

10.00-10.10 Köszöntő - Acsainé Végvári Katalin MBE elnök

10.10-10.40 A kisgyermeknevelők által vezetett dokumentáció, mint a szakmai munka minőségének egyik mutatója
Előadó: Gyuriczáné Botka Emőke MBE alelnök

10.40-11.30 Változások a 3 év alatti gyermekek napközbeni ellátása területén
Előadó: Kovácsné Bárány Ildikó osztálvezető, EMMI Népesedés- és Gyermekügyi Főosztály
• Bölcsődei ellátásra vonatkozó jogszabályi változások
• A bölcsődei dajka képzés jellemzői
• Módszertani feladatellátás átalakulása

11.30-12.30 Bölcsődében, mini bölcsődében pedagógus munkakörben foglalkoztatott szakemberek a pedagógus életpályamodellben - minősítési követelmények
Előadók:
Marosi Katalin
osztályvezető Oktatási Hivatal
Bata Teodóra közoktatási szakértő

12.30-13.00 Ebédszünet

13.00-14.50 Szakmai kerekasztal - kérdések és válaszok
Akik válaszolnak:
Kovácsné Bárány Ildikó, Bata Teodóra, Marosi Katalin,
Pósfainé Sebestyén Bianka, Keskenyné Péntek Ágnes,
az MBE részéről Acsainé Végvári Katalin, Gyuriczáné Botka Emőke és Pusztainé Berényi Katalin


14.50 Zárszó


***
Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, (061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Költségvetési szervek év végi zárással kapcsolatos feladatai és a beszámoló elkészítésének fortélyai
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne:Lurdy Ház, 1. emelet Konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.)
Időpont 2017.01.19. 08:45 - 15:45
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2017.01.19 08:45 - 15:45
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk Önt a
Költségvetési szervek év végi zárással kapcsolatos feladatai és a beszámoló elkészítésének fortélyai c. szakmai rendezvényünk ONLINE/ÉLŐ megtekintésére.

Részletes program:

09,00-12,00 Horváth Józsefné költségvetési minősítésű könyvvizsgáló; okl. könyvvizsgáló, okl. nemzetközi áfa- és adóigazgatósági adószakértő, jogi szakokleveles közgazdász
Év végi zárás
- számlák év végi kezelése,
- követelések, kötelezettségek egyeztetése
- támogatások az év végén
- előlegek, az adott/kapott költségvetési támogatási előlegek elszámolása
- szállítói finanszírozás kezelése
- december havi személyi juttatások könyvelése
- dolgozói kölcsön utolsó negyedévi törlesztő részlet könyvelése
- leltározás,
- egyeztető levelek,
- könyvek zárása
- számviteli törvény változás kihatása az év végi zárásra

Közben:
10,30-10,45 Kávészünet
12,00-12,30 Ebédszünet

12,30-15,30 Horváth Józsefné előadásának 2. része
- mérleg elkészítési munkálatai,
= vagyonelemek besorolása
= értékvesztés számítási módja
- eredménykimutatás levezetése
= anyagköltségek - anyagjellegű ráfordítások összeállítása,
= személyi jellegű költségek - személyi jellegű ráfordítások,
= értékcsökkenés, kis értékű eszközök értékcsökkenése
= egyéb ráfordítások jellemzői, besorolása
- áthúzódó tételek kezelése - időbeli elhatárolás
= aktív időbeli elhatárolás
= passzív időbeli elhatárolás (halaszott bevétel kezelése)
- kiegészítő melléklet szerepe és tartalmi elemei
- beszámoló űrlapjainak kitöltése
- költségekről és megtérült költségekről szóló kimutatás

Közben:
14,00-14,15 Kávészünet

***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani.

A közvetítés kezdési időpontja 15 perces eltérést mutat(hat) a konferencia valódi kezdési időpontjához képest (ez idő alatt tudja ellenőrizni a weboldalunkon biztosított online megtekintési felület működését).



Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Költségvetési szervek év végi zárással kapcsolatos feladatai és a beszámoló elkészítésének fortélyai
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Lurdy Ház, 1. emelet Konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.)
Időpont 2017.01.19. 09:00 - 15:30
Létszám Szabad férőhelyek száma: 61
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2017.01.19 08:30 - 16:00
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk Önt a
Költségvetési szervek év végi zárással kapcsolatos feladatai és a beszámoló elkészítésének fortélyai c. szakmai rendezvényünkre.

Részletes program:

09,00-12,00 Horváth Józsefné költségvetési minősítésű könyvvizsgáló; okl. könyvvizsgáló, okl. nemzetközi áfa- és adóigazgatósági adószakértő, jogi szakokleveles közgazdász
Év végi zárás
- számlák év végi kezelése,
- követelések, kötelezettségek egyeztetése
- támogatások az év végén
- előlegek, az adott/kapott költségvetési támogatási előlegek elszámolása
- szállítói finanszírozás kezelése
- december havi személyi juttatások könyvelése
- dolgozói kölcsön utolsó negyedévi törlesztő részlet könyvelése
- leltározás,
- egyeztető levelek,
- könyvek zárása
- számviteli törvény változás kihatása az év végi zárásra

Közben:
10,30-10,45 Kávészünet
12,00-12,30 Ebédszünet

12,30-15,30 Horváth Józsefné előadásának 2. része
- mérleg elkészítési munkálatai,
= vagyonelemek besorolása
= értékvesztés számítási módja
- eredménykimutatás levezetése
= anyagköltségek - anyagjellegű ráfordítások összeállítása,
= személyi jellegű költségek - személyi jellegű ráfordítások,
= értékcsökkenés, kis értékű eszközök értékcsökkenése
= egyéb ráfordítások jellemzői, besorolása
- áthúzódó tételek kezelése - időbeli elhatárolás
= aktív időbeli elhatárolás
= passzív időbeli elhatárolás (halaszott bevétel kezelése)
- kiegészítő melléklet szerepe és tartalmi elemei
- beszámoló űrlapjainak kitöltése
- költségekről és megtérült költségekről szóló kimutatás

Közben:
14,00-14,15 Kávészünet


***

Technikai információk, kapcsolat
A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe A 2017. évi törvényi módosítások (számvitel, adó, tb)
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés: Lurdy Ház (1097 Budapest, Könyves K. krt.12-14.) konferenciaterem
Időpont 2017.01.24. 08:45 - 17:15
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2017.01.24 08:45 - 17:15
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk Önt A 2017. évi számvitelt és adózást érintő változások köré épülő konferenciánk ONLINE megtekintésére.

Szakmai napunk főbb témái a számvitelt érintő változások, amelyek már 2016. június 16-án hatályba léptek, de azokat fő szabályként először a 2017. évben induló üzleti évről készített beszámolóra kell alkalmazni.
Továbbá részletesen foglalkozunk a kérdésekkel: hogyan adózunk 2017-ben és melyek a társadalombiztosítás adott évi változásai?

Előadásunk részletes programját az év végi változások ismertetése után pontosítjuk!

Várható program:

09,00-09,20 Szabó László MKB Egészségpénztárt és Nyugdíjpénztár Kiszolgáló Kft. üzletág vezető
- Merre tovább a béren kívüli juttatásokkal?

09,20-11,45 dr. Gróf Gabriella igazságügyi adó- és könyvszakértő
SZÁMVITELI TÖRVÉNYT ÉRINTŐ 2017. ÉVI VÁLTOZÁSOK
- kapott támogatások elszámolása
- új Ptk-val összefüggő módosítás (jegyzett tőke feltöltése adózott eredményből)
- értékpapírok egységes kezelése
- követelések, vásárolt követelések egységes kezelése
- üzleti vagy cégérték
- ellenőrzés megállapítása
- kiegészítő melléklet adattartalmának módosítása
- beszámoló közzététele
TÁRSASÁGI ADÓ
2017-től életbe lépő változások:
- jogdíjra jogosító immateriális jószághoz fűződő korrekciós tétel,
- mobilitási célú lakhatási támogatáshoz fűződő csökkentő tétel,
- a műemlék karbantartásának költsége csökkentő tétele,
- az ingatlan-hasznosításhoz kapcsolódó korrekciók,
- a fejlesztési adókedvezmény,
- támogatásokkal kapcsolatos módosítások,
- egyéb társasági adót érintő módosítások.
HELYI IPARŰZÉSI ADÓ
2017-től életbe lépő változások:
- építmény- és telekadó mentességek,
- egyéb, helyi adókat érintő változások.
ILLETÉK, GÉPJÁRMŰADÓ
- 2017-től életbe lépő változási,
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban, problémás kérdések megvitatása.

11,45-12,00 Kávészünet

12,00-15,00 dr. Orbán Ildikó a Nemzeti Adó- és Vámhivatal főosztályvezetője
SZEMÉLYI JÖVEDELEMADÓ
2017-től életbe lépő változások:
-külföldi előadóművész adózása
-hivatali utazás, kiküldetés
-családi adókedvezmény változása
-első házasok kedvezménye
-tételes átalányadózás
-adóbevallási tervezet, eSzja eljárási szabályai
-tartós befektetés változása
-cafeteria változások, lehetőségek 2017-től
-adómentességek változása
-lakáscélú munkáltatói támogatással kapcsolatos szabályváltozások
-év közbeni változások
-egyéb változások

ADÓZÁS RENDJE
2017-től életbe lépő változások:
-új könnyített fizetés a megbízható adózóknak
-adózó minősítése
-bejelentési szabályok változása
-automaták üzemeltetése
-adóregisztrációs eljárás újdonságai
-adóbevallási tervezet, eSzja
-személygépkocsi adatai az áfa bevallásban
-az adó megfizetése
-új kockázatkezelés
-új ellenőrzési eljárás, a motivációs beszélgetés
-teljességi nyilatkozat
-online pénztárgép, taxaméter
-zár alá vétel változó szabályai
-az EKÁER-rel kapcsolatos változások
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban, problémás kérdések megvitatása.

SZÜNETEK
Ebédszünet: 13,15-13,45 között
Kávészünet: 15,00-15,15

15,15-17,00 Lakiné Szkiba Judit társadalombiztosítási szakértő
A társadalombiztosítás változásai:
- A munkaerő-foglalkoztatás közterhei
- Bevallások, adatszolgáltatás a NAV és a Kormányhivatalok felé
- A nyugdíjrendszer változásai
- Az egészségbiztosítás ellátásainak reformja
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban.


***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani.

A közvetítés kezdési időpontja 15 perces eltérést mutat(hat) a konferencia valódi kezdési időpontjához képest (ez idő alatt tudja ellenőrizni a weboldalunkon biztosított online megtekintési felület működését).



Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe A 2017. évi törvényi módosítások (számvitel, adó, tb)
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Lurdy Ház (1097 Budapest, Könyves K. krt.12-14.) konferenciaterem
Időpont 2017.01.24. 09:00 - 17:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 157
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk Önt A 2017. évi számvitelt és adózást érintő változások köré épülő konferenciánkra.
Szakmai napunk főbb témái a számvitelt érintő változások, amelyek már 2016. június 16-án hatályba léptek, de azokat fő szabályként először a 2017. évben induló üzleti évről készített beszámolóra kell alkalmazni.
Továbbá részletesen foglalkozunk a kérdésekkel: hogyan adózunk 2017-ben és melyek a társadalombiztosítás adott évi változásai?

Szakértőink egész nap várják kérdéseiket!

Előadásunk részletes programját az év végi változások ismertetése után pontosítjuk!

Várható program:

09,00-09,20 Szabó László MKB Egészségpénztárt és Nyugdíjpénztár Kiszolgáló Kft. üzletág vezető
- Merre tovább a béren kívüli juttatásokkal?

09,20-11,45 dr. Gróf Gabriella igazságügyi adó- és könyvszakértő
SZÁMVITELI TÖRVÉNYT ÉRINTŐ 2017. ÉVI VÁLTOZÁSOK
- kapott támogatások elszámolása
- új Ptk-val összefüggő módosítás (jegyzett tőke feltöltése adózott eredményből)
- értékpapírok egységes kezelése
- követelések, vásárolt követelések egységes kezelése
- üzleti vagy cégérték
- ellenőrzés megállapítása
- kiegészítő melléklet adattartalmának módosítása
- beszámoló közzététele
TÁRSASÁGI ADÓ
2017-től életbe lépő változások:
- jogdíjra jogosító immateriális jószághoz fűződő korrekciós tétel,
- mobilitási célú lakhatási támogatáshoz fűződő csökkentő tétel,
- a műemlék karbantartásának költsége csökkentő tétele,
- az ingatlan-hasznosításhoz kapcsolódó korrekciók,
- a fejlesztési adókedvezmény,
- támogatásokkal kapcsolatos módosítások,
- egyéb társasági adót érintő módosítások.
HELYI IPARŰZÉSI ADÓ
2017-től életbe lépő változások:
- építmény- és telekadó mentességek,
- egyéb, helyi adókat érintő változások.
ILLETÉK, GÉPJÁRMŰADÓ
- 2017-től életbe lépő változási,
JÖVEDÉKIADÓ-TÖRVÉNY főbb rendelkezései
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban, problémás kérdések megvitatása.

11,45-12,00 Kávészünet

12,00-15,00 dr. Orbán Ildikó a Nemzeti Adó- és Vámhivatal főosztályvezetője
SZEMÉLYI JÖVEDELEMADÓ
2017-től életbe lépő változások:
-külföldi előadóművész adózása
-hivatali utazás, kiküldetés
-családi adókedvezmény változása
-első házasok kedvezménye
-tételes átalányadózás
-adóbevallási tervezet, eSzja eljárási szabályai
-tartós befektetés változása
-cafeteria változások, lehetőségek 2017-től
-adómentességek változása
-lakáscélú munkáltatói támogatással kapcsolatos szabályváltozások
-év közbeni változások
-egyéb változások

ADÓZÁS RENDJE
2017-től életbe lépő változások:
-új könnyített fizetés a megbízható adózóknak
-adózó minősítése
-bejelentési szabályok változása
-automaták üzemeltetése
-adóregisztrációs eljárás újdonságai
-adóbevallási tervezet, eSzja
-személygépkocsi adatai az áfa bevallásban
-az adó megfizetése
-új kockázatkezelés
-új ellenőrzési eljárás, a motivációs beszélgetés
-teljességi nyilatkozat
-online pénztárgép, taxaméter
-zár alá vétel változó szabályai
-az EKÁER-rel kapcsolatos változások
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban, problémás kérdések megvitatása.

SZÜNETEK
Ebédszünet: 13,15-13,45 között
Kávészünet: 15,00-15,15

15,15-17,00 Lakiné Szkiba Judit társadalombiztosítási szakértő
A társadalombiztosítás változásai:
- A munkaerő-foglalkoztatás közterhei
- Bevallások, adatszolgáltatás a NAV és a Kormányhivatalok felé
- A nyugdíjrendszer változásai
- Az egészségbiztosítás ellátásainak reformja
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban.


***

Technikai információk, kapcsolat
A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.
*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Költségvetéssel szembeni kötelezettségek, bevallások 2017. február 25-éig
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Lurdy Ház, 1. emelet Konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.)
Időpont 2017.02.09. 08:45 - 16:15
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk kreditpályázatának elbírálása folyamatban van (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2017.02.09 08:45 - 16:15
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk az Költségvetéssel szembeni kötelezettségek, bevallások 2017. február 25-éig c. szakmai rendezvényünk ONLINE megtekintésére.

Konzultációval egybekötött előadásunkon szakértő előadónk részletes - kiemelt figyelmet fordítva a gyakorlatias megközelítésre - tájékoztatjást nyújt a bevallással kapcsolatos teendők teljes körű, határidőre történő ellátásáról.

Rendezvényünk programja:

09,00 - 10,45 Horváth Józsefné okleveles könyvvizsgáló; okl. nemzetközi áfa- és adóigazgatási adószakért
2016. évi beszámolót alátámasztó leltár összeállítása
- eszköztükör elkészítése,
- eszközök bekerülési értéke,
- értékvesztés elszámolása,
- értékcsökkenések számbavétele,
- értékpapírok szerkezete a valóság tükrözésére,
- részesedések év végi értékelése
- készletek értékelése,
- egyéni vállalkozók zárlati feladatai.

10,45 – 11,00 Kávészünet

11,00 – 12,30 Horváth Józsefné előadásának II. része
- pénzeszközök a mérlegben –házipénztár állomány,
- saját tőke alakulása,
- lekötött tartalék jelentősége,
- mikrogazdálkodói beszámolási sajátosságok,
- eredmény-kimutatás alátámasztása,
- osztalékfizetési korlát,
- szabad eredmény felhasználása,
- az IFRS-re való átállás feladatai.

12,30 - 13,00 Ebédszünet

13,00 – 14,30 Horváth Józsefné előadásának III. része
2016. évi beszámolók gyakorlati megvalósítása, buktatói
-1653 személyi jövedelemadó jellemzően előforduló követelményei,
- családi kedvezmény érvényesítése,
- családi járulék kedvezmény érvényesítése,
- külföldi munka bevallásának szabályai,
- egyéni vállalkozó bevételeinek-költségeinek elszámolása,
- vállalkozói nyereség minimum, Veszteség elszámolása,
- átalánydíjas egyéni vállalkozók bevallása Őstermelők jellemző elszámolása,
- 16 KATA ,Nyilatkozat ,a kisadózó vállalkozások tételes adója, százalékos adó szabályai,
- 1643 EVA,
- bevételi nyilvántartók bevallása,
- megszűnés, átlépés más adózási formába,
- 1665 Éves áfa-bevallás,
- összesítő jelentés, Pénzforgalmi jelentés,
- kezdő vállalkozások áfa-bevallási gyakorisága.

14,30 – 14,45 Kávészünet

14,45 – 16,00 Horváth Józsefné előadásának IV. része
Egyéb bevallások:
- 1601 Bevallás az egyes adókötelezettségekről az államháztartással szemben,
- konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban.

***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani.

A közvetítés kezdési időpontja 15 perces eltérést mutat(hat) a konferencia valódi kezdési időpontjához képest (ez idő alatt tudja ellenőrizni a weboldalunkon biztosított online megtekintési felület működését).



Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Költségvetéssel szembeni kötelezettségek, bevallások 2017. február 25-éig
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Lurdy Ház, 1. emelet Konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.)
Időpont 2017.02.09. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 46
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk kreditpályázatának elbírálása folyamatban van (0) kredit
Oktatók
Horváth Józsefné (okleveles könyvvizsgáló, okl. nemzetközi áfa- és adóigazgatósági adószakértő, jogi szakokleveles közgazdász; költségvetési minősítésű könyvvizsgáló)
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2015.02.04 09:00 - 16:00 Horváth Józsefné
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk az Költségvetéssel szembeni kötelezettségek, bevallások 2017. február 25-éig c. szakmai rendezvényünkre.

Konzultációval egybekötött előadásunkon szakértő előadónk részletes - kiemelt figyelmet fordítva a gyakorlatias megközelítésre - tájékoztatjást nyújt a bevallással kapcsolatos teendők teljes körű, határidőre történő ellátásáról.

Rendezvényünk programja:

09,00 - 10,45 Horváth Józsefné okleveles könyvvizsgáló; okl. nemzetközi áfa- és adóigazgatási adószakért
2016. évi beszámolót alátámasztó leltár összeállítása
- eszköztükör elkészítése,
- eszközök bekerülési értéke,
- értékvesztés elszámolása,
- értékcsökkenések számbavétele,
- értékpapírok szerkezete a valóság tükrözésére,
- részesedések év végi értékelése
- készletek értékelése,
- egyéni vállalkozók zárlati feladatai.

10,45 – 11,00 Kávészünet

11,00 – 12,30 Horváth Józsefné előadásának II. része
- pénzeszközök a mérlegben –házipénztár állomány,
- saját tőke alakulása,
- lekötött tartalék jelentősége,
- mikrogazdálkodói beszámolási sajátosságok,
- eredmény-kimutatás alátámasztása,
- osztalékfizetési korlát,
- szabad eredmény felhasználása,
- az IFRS-re való átállás feladatai.

12,30 - 13,00 Ebédszünet

13,00 – 14,30 Horváth Józsefné előadásának III. része
2016. évi beszámolók gyakorlati megvalósítása, buktatói
-1653 személyi jövedelemadó jellemzően előforduló követelményei,
- családi kedvezmény érvényesítése,
- családi járulék kedvezmény érvényesítése,
- külföldi munka bevallásának szabályai,
- egyéni vállalkozó bevételeinek-költségeinek elszámolása,
- vállalkozói nyereség minimum, Veszteség elszámolása,
- átalánydíjas egyéni vállalkozók bevallása Őstermelők jellemző elszámolása,
- 16 KATA ,Nyilatkozat ,a kisadózó vállalkozások tételes adója, százalékos adó szabályai,
- 1643 EVA,
- bevételi nyilvántartók bevallása,
- megszűnés, átlépés más adózási formába,
- 1665 Éves áfa-bevallás,
- összesítő jelentés, Pénzforgalmi jelentés,
- kezdő vállalkozások áfa-bevallási gyakorisága.

14,30 – 14,45 Kávészünet

14,45 – 16,00 Horváth Józsefné előadásának IV. része
Egyéb bevallások:
- 1601 Bevallás az egyes adókötelezettségekről az államháztartással szemben,
- konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban.

***
Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe KATA, KIVA és az IPA változásai, valamint a 2016. évi bevallások elkészítése
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Lurdy Ház konferenciaterem(1097 BUdapest, Könyves K. krt.12-14.)
Időpont 2017.02.14. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 60
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2014.06.24 09:00 - 16:30
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk Önt A kisadózó vállalkozások tételes adójáról és a kisvállalati adóról szóló 2012. évi CXLVII. törvény valamint a helyi adókról szóló 1990. évi C. törvény változásai a 2016. évi bevallások elkészítésénél alkalmazandó szabályok c. szakmai napunkra.

Rendezvényünk célja, hogy Ön a gyakorlatban is alkalmazni tudja a kisadózó vállalkozásokat és a kisvállalati adózást érintő változásokat, valamint biztos kézzel és tudással nyújthassa be a 2016. évi bevallásokat - többek között a helyi iparűzési adóbevallást is.

Konzultációval egybekötött előadásunkon szakértőnk a gyakorlatban felmerült helyzetek alapján ismerteti a legfrissebb változásokat.

Előadónk:
Kisgyörgy Ilona közgazdász; okl. adószakértő, költségvetési minősítésű könyvvizsgáló

08,15-9,00 Érkezés, regisztráció

09,00-16,00 Kisgyörgy Ilona
közgazdász; okl. adószakértő, költségvetési minősítésű könyvvizsgáló előadása

Változások a Kisadózó vállalkozások tételes adójának szabályozásában
A kisadózó vállalkozások tételes adójának alanya
Az adóalanyiság keletkezése és megszűnése
A bejelentett kisadózó, és a nem kisadózó tag osztalékjövedelme (példa bemutatása)
A kisadózó vállalkozások tételes adójának mértéke és megfizetése, nyilatkozat tétel
A kisadózó vállalkozás bevétele

A kisvállalati adózást érintő módosítások
2017. január elsejétől megszűnik az adóalap pénzforgalmi szemléletű eredményhez kötése.
A KIVA alanyiság keletkezése és megszűnése
A pénztár mentesített értéke
Veszteségelhatárolás (példa bemutatásával)
Az adó bevallása és az adóelőleg fizetési kötelezettség
Áttérés

Változások a helyi adókról szóló törvényben
2016-tól érvényes módosítások
Önkormányzati rendeletalkotási szabályok
Új K+F közvetlen költség fogalom 2017-től
Háziorvos, védőnő vállalkozó
Iparűzési adómentesség vagy adókedvezmény
Útdíj
Bevallási kötelezettség alóli mentesülés
Változó jogdíjkedvezményi rendszer az iparűzési adóban és az ezzel kapcsolatos átmeneti rendelkezés alkalmazása
2017-től érvényes módosítások
Konzultáció, kérdések és válaszok a konkrét változások fényében

Közben:
10,30-10,45 Kávészünet
12,45-13,15 Ebédszünet
14,45-15,00 Kávészünet


***
Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel. http://vallalkozas-okosan.blog.hu/2013/11/26/hogyan_valasszak_konyvelot

Képzés neve
Címe KATA, KIVA és az IPA változásai, valamint a 2016. évi bevallások elkészítése
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Lurdy Ház konferenciaterem(1097 BUdapest, Könyves K. krt.12-14.)
Időpont 2017.02.14. 09:00 - 16:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2017.02.14 09:00 - 16:00
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk Önt A kisadózó vállalkozások tételes adójáról és a kisvállalati adóról szóló 2012. évi CXLVII. törvény valamint a helyi adókról szóló 1990. évi C. törvény változásai a 2016. évi bevallások elkészítésénél alkalmazandó szabályok c. szakmai napunk ONLINE megtekintésére.

Rendezvényünk célja, hogy Ön a gyakorlatban is alkalmazni tudja a kisadózó vállalkozásokat és a kisvállalati adózást érintő változásokat, valamint biztos kézzel és tudással nyújthassa be a 2016. évi bevallásokat - többek között a helyi iparűzési adóbevallást is.

Konzultációval egybekötött előadásunkon szakértőnk a gyakorlatban felmerült helyzetek alapján ismerteti a legfrissebb változásokat.

Előadónk:
Kisgyörgy Ilona közgazdász; okl. adószakértő, költségvetési minősítésű könyvvizsgáló

08,15-9,00 Érkezés, regisztráció

09,00-16,00 Kisgyörgy Ilona
közgazdász; okl. adószakértő, költségvetési minősítésű könyvvizsgáló előadása

Változások a Kisadózó vállalkozások tételes adójának szabályozásában
A kisadózó vállalkozások tételes adójának alanya
Az adóalanyiság keletkezése és megszűnése
A bejelentett kisadózó, és a nem kisadózó tag osztalékjövedelme (példa bemutatása)
A kisadózó vállalkozások tételes adójának mértéke és megfizetése, nyilatkozat tétel
A kisadózó vállalkozás bevétele

A kisvállalati adózást érintő módosítások
2017. január elsejétől megszűnik az adóalap pénzforgalmi szemléletű eredményhez kötése.
A KIVA alanyiság keletkezése és megszűnése
A pénztár mentesített értéke
Veszteségelhatárolás (példa bemutatásával)
Az adó bevallása és az adóelőleg fizetési kötelezettség
Áttérés

Változások a helyi adókról szóló törvényben
2016-tól érvényes módosítások
Önkormányzati rendeletalkotási szabályok
Új K+F közvetlen költség fogalom 2017-től
Háziorvos, védőnő vállalkozó
Iparűzési adómentesség vagy adókedvezmény
Útdíj
Bevallási kötelezettség alóli mentesülés
Változó jogdíjkedvezményi rendszer az iparűzési adóban és az ezzel kapcsolatos átmeneti rendelkezés alkalmazása
2017-től érvényes módosítások
Konzultáció, kérdések és válaszok a konkrét változások fényében

Közben:
10,30-10,45 Kávészünet
12,45-13,15 Ebédszünet
14,45-15,00 Kávészünet


***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani.

A közvetítés kezdési időpontja 15 perces eltérést mutat(hat) a konferencia valódi kezdési időpontjához képest (ez idő alatt tudja ellenőrizni a weboldalunkon biztosított online megtekintési felület működését).



Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Munkavédelmi képviselők ALAPKÉPZÉSE (16 óra)
Típus Munkavédelmi kéviselők alapképzése
Helyszín Lurdy Ház konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14. I.em.)
Időpont 2017.03.01. 09:00 - 16:00, 2017.03.02. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 148
Részvételi díj 43 180 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2017.03.01 09:00 - 16:00
2017.03.02 09:00 - 16:00
Program, további információk
TÉRÍTÉSMENTES RÉSZVÉTELI LEHETŐSÉG nyitott előfizetéssel rendelkező Ügyfeleink részére (igazolást a részvételről térítésmentesen 1 fő/előfizetés részére áll módunkban kiállítani)!

Kiknek ajánljuk?

- Olyan cégeknek, ahol a Munkavédelmi törvény 70.A§ alapján munkavédelmi képviselőt választottak, mivel a Munka Törvénykönyve hatálya alá tartozó munkavállalók létszáma legalább HÚSZ fő (Mvt.módosítás hatályban lépésének dátuma 2016.július 08.) .
- Olyan cégcsoportoknak, amelyeknél több tevékenységi körhöz kapcsolódóan szükséges munkavédelmi képviselők képzése - több mint 10 fős csoportban (egyedi ajánlatkérési lehetőséggel csoportos, kihelyezett képzésre).

Amennyiben Ön nem ügyfelünk, de
szeretné térítésmentesen elvégezni a képzést (alap- vagy továbbképzés/év)
kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal a 061 880 7600, 061 880 7666 -os telefonszámokon, vagy írjon nekünk az oktatas@menedzserpraxis.hu e-mail címre!

KÉT NAPOS KÉPZÉSÜNK RÉSZLETEI:

Munkavédelmi képviselők 16 órás ALAPKÉPZÉSE

Az ELSŐ KÉPZÉSI NAP (október 19.) témakörei 09,00-16,00 óra között

1. Bevezetés
- Jogszabályi háttér
- Munkavédelemi törvény
- Munkatörvénykönyve
- Kémiai biztonságról szóló törvény
- Vonatkozó kormány és miniszteri rendeletek
1 tanóra 1 x 45 perc

2.Munkavédelmi képviselők
- Miért szükséges, jogszabályi háttér, jogai és kötelezettségei
1 tanóra 1 x 45 perc

10,30-10,45 Kávészünet

3. Munkavédelmi törvény
- Tartalmi ismertetése, felépítése, szabályozási szintek, fejezetek főbb elemei
- Munkavédelmi képviselők számára fontos részek
1 tanóra 1 x 45 perc

4. Kockázatelemzés és értékelés
- Felépítése, tartalmi elemei
- Értelmezése
- Felhasználás módja
1 tanóra 1 x 45 perc

12,15-12,45 Ebédszünet

5. Orvosi vizsgálatok
- Foglalkozás-egészségügyi orvos feladatai
- Alkalmassági orvosi vizsgálat
1 tanóra 1 x 45 perc

6. Balesetek
- Üzemi baleset jegyzőkönyve, kivizsgálás módja, jegyzőkönyv kitöltése
- Munkabaleset jegyzőkönyve kivizsgálás módja, jegyzőkönyv kitöltése
- Foglalkozás-egészségügyi orvos bevonása a vizsgálatba
1 tanóra 1 x 45 perc

14,15-14,30 Kávészünet

7.Egyéni védőeszközök
- Biztosításának alapjai, kockázatértékelés, minősítés
- Egyéni védőeszköz illetve munkaruházat fogalma
- Felhasználása, tárolása
1 tanóra 1 x 45 perc

8. Más munkáltatói intézkedések
- Hőségriadó, vészhelyzet, minősített időszakok
1 tanóra 1 x 45 perc

***

A MÁSODIK KÉPZÉSI NAP (október 20.) témakörei 9,00-16,00 óra között

1. Munkabaleseti jegyzőkönyv részletes kitöltése konkrét eseményre
1 tanóra 1 x 45 perc

2. Oktatás
- Célja, mikor kell, formái, visszaellenőrzés formái
1 tanóra 1 x 45 perc

10,30-10,45 Kávészünet

3. Kockázatelemzés és egyéni védőeszközök
- Egyéni védőeszközök kiválasztása a kockázatelemzés alapján
- CE jelölés
1 tanóra 1 x 45 perc

4. Munkavédelmi érdekképviselet
- A tanácskozás, a tanácskozás módja, lebonyolítása
- Munkavédelmi képviselő általános jogosultságai
- A munkáltató kötelezettségei
- A munkahelyi munkavédelmi bizottság létrehozása és működése
1 tanóra 1 x 45 perc

12,15-12,45 Ebédszünet

5. Kémiai biztonság
- Jogszabályok
- Veszélyes anyaggal/keverékkel végzett tevékenység végzés feltételei
- Kémiai biztonság a gyakorlatban,
- Munkahelyen alkalmazandó biztonsági és egészségvédelmi jelzésekről
1 tanóra 1 x 45 perc

6. Speciális kockázatok
- Alpintechnikai tevékenység
- Fokozott biológiai kockázattal járó
- Rákkeltő anyagok használata
- Túlnyomásos térben végzett munka
1 tanóra 1 x 45 perc

14,15-14,30 Kávészünet

7. Pszichikai megterheléses munkavégzés
- a legnagyobb kóroki tényező
- példák
= képernyős munkavégzés
= emberekkel foglalkozás
1 tanóra 1 x 45 perc

8. Vizsga (rövid teszt írása)
1 tanóra 1 x 45 perc

A képzést sikeresen befejező hallgatók számára a Menedzser Praxis Kft. tanúsítványt állít ki a munkavédelemről szóló 1993. évi XCIII. törvény 75.§ (1) bekezdése alapján.


***
Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A konferencia helyszínének közelében étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Munkavédelmi képviselők TOVÁBBKÉPZÉSE (8 óra)
Típus Munkavédelmi kéviselők továbbképzése
Helyszín Lurdy Ház konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14. I.em.)
Időpont 2017.03.06. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 73
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2017.03.06 09:00 - 16:00
Program, további információk
TÉRÍTÉSMENTES RÉSZVÉTELI LEHETŐSÉG nyitott előfizetéssel rendelkező Ügyfeleink részére (igazolást a részvételről térítésmentesen 1 fő/előfizetés részére áll módunkban kiállítani)!

Kiknek ajánljuk?

- Olyan cégeknek, ahol a Munkavédelmi törvény 70.A§ alapján munkavédelmi képviselőt választottak, mivel a Munka Törvénykönyve hatálya alá tartozó munkavállalók létszáma legalább HÚSZ fő (Mvt. módosítás hatályban lépésének dátuma 2016.július 08.) .
- Olyan cégcsoportoknak, amelyeknél több tevékenységi körhöz kapcsolódóan szükséges munkavédelmi képviselők képzése - több mint 10 fős csoportban (egyedi ajánlatkérési lehetőséggel csoportos, kihelyezett képzésre).

Amennyiben Ön nem ügyfelünk, de
szeretné térítésmentesen elvégezni a képzést (alap- vagy továbbképzés/év)
kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal a 061 880 7600, 061 880 7666 -os telefonszámokon vagy írjon nekünk az oktatás@menedzserpraxis.hu e-mail címre!

KÉPZÉSÜNK RÉSZLETEI:

Munkavédelmi képviselők 8 órás TOVÁBBKÉPZÉSE

A képzés témakörei 09,00-16,00 óra között

1. Rövid ismétlés
- Fontosabb jogszabályok
1 tanóra 1 x 45 percc

2. Kockázatelemzés és egyéni védőeszközök
- Egyéni védőeszközök kiválasztása a kockázatelemzés alapján
- CE jelölés
1 tanóra 1 x 45 percc

10,30-10,45 Kávészünet

3. Munkavédelmi érdekképviselet
- A tanácskozás, a tanácskozás módja, lebonyolítása
- Munkavédelmi képviselő általános jogosultságai
- A munkáltató kötelezettségei
- A munkahelyi munkavédelmi bizottság létrehozása és működése
1 tanóra 1 x 45 perc

4. Speciális kockázatok
- Alpintechnikai tevékenység
- Fokozott biológiai kockázattal járó
- Rákkeltő anyagok használata
- Túlnyomásos térben végzett munka
1 tanóra 1 x 45 perc

12,15-12,45 Ebédszünet

5. Balesetek
- Üzemi baleset jegyzőkönyve, kivizsgálás módja, jegyzőkönyv kitöltése
- Munkabaleset jegyzőkönyve kivizsgálás módja, jegyzőkönyv kitöltése
- Foglalkozás-egészségügyi orvos bevonása a vizsgálatba
1 tanóra 1 x 45 perc

6. Pszichikai megterheléses munkavégzés
- a legnagyobb kóroki tényező
- példák
= képernyős munkavégzés
= emberekkel foglalkozás
1 tanóra 1 x 45 perc

14,15-14,30 Kávészünet

7. Konzultáció
- Válasz a kérdésekre
1 tanóra 1 x 45 perc

8. Vizsga (rövid teszt írása)
1 tanóra 1 x 45 perc

A képzést sikeresen befejező hallgatók számára a Menedzser Praxis Kft. tanúsítványt állít ki a munkavédelemről szóló 1993. évi XCIII. törvény 75.§ (1) bekezdése alapján.


***
Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. Rendezvényünket technikai okok miatt NEM KÖZVETÍTJÜK! A rendezvény közvetlen közelében étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.