Bejelentkezés
Felhasználói név
Jelszó
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Szakmai rendezvények, konferenciák - Keresés
Szakterület
Helyszín
Rendezvény címe
Időszak
Keresett szövegrész
Képzéstípus


Segítség


Szakmai rendezvények, konferenciák - Lista
Találatok száma: 80
Képzés neve
Címe Szakmai műhely óvodapedagógusok részére
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Lurdy Ház Konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.)
Időpont 2015.04.29. 09:00 - 15:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 8
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk Önt a konzultációval egybekötött Szakmai műhely óvodapedagógusok részére c. szakmai rendezvényünkre!

Kedves Óvodapedagógus Kolléga!

Mint bizonyára Ön is tudja, a pedagógiai-szakmai ellenőrzés minden pedagógusra és intézményre kiterjed a 20/2012. (VIII. 31.) EMMI-rendeletbe foglalt szabályok alapján. Szakmai műhelyünk során Ön megismerheti a pedagógiai-szakmai ellenőrzés jogszabályi hátterét, célját és folyamatát, továbbá Önnek lehetősége lesz, hogy személyre szóló tanácsadásban részesüljön.

Szakértő előadóink:
Lukács Lászlóné és Vass Katalin óvodavezetők, köznevelési szakértők és tanfelügyelők, akik maguk is részesei lesznek a pedagógiai-szakmai ellenőrzési eljárás lebonyolításának.

A rendezvényünkön való részvétel minden kedves jelentkező számára (előzetes regisztációt követően) térítésmentes!

Tervezett program:

08,15-09,00 Regisztráció

9.00-11.00 A pedagógiai-szakmai ellenőrzés jogszabályi háttere és céljai – Lukács Lászlóné és Vass Katalin

11,00-11,15 Kávészünet

11.15-12.30 A pedagógiai-szakmai ellenőrzésről – intézményvezetői és óvodapedagógusi feladatok a felkészülésben – Lukács Lászlóné és Vass Katalin

13,15-13,45 Ebédszünet

13.00-15.00 Személyes tanácsadás, konzultáció – Lukács Lászlóné és Vass Katalin


***

Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe A Számviteli törvény 2015. évi változásai és gyakorlati alkalmazása
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín DAB Székház, 4024 Debrecen, Thomas Mann utca 49.
Időpont 2015.05.06. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 24
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (1fő/előfizetés/mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség. További kreditgyűjtési lehetőség részletesen a SEGÍTSÉG menüpont alatt)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Mérlegképes Vállalkozási/számvitel (8) kredit
Okleveles adószakértő (8) kredit
Adószakértő (8) kredit
Adótanácsadó (8) kredit
Könyvvizsgáló (4) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2015.05.06 09:00 - 16:00
Program, további információk

Szeretettel meghívjuk Önt A Számviteli törvény 2015-es változásai és gyakorlati alkalmazása c. képzési napunkra.
A mérlegképes könyvelők kötelező továbbképzésének számviteli témakörben megrendezésre kerülő napját a Nemzetgazdasági Minisztérium számviteli témakörben 8 számviteli kreditpontra értékelte.
A további végzettségekhez biztosított kreditpontokról a képzés elején (cím alatt) tájékozódhatnak.


Részletes program:

08,15-9,00 Érkezés, regisztráció

09,00-12,15

1. A számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (Szt.) módosításai
1.1. Értelmező rendelkezések, fogalmak változásai
1.1.1. Az ellenőrzések megállapítása
1.1.2. pénzügyi lízing
2. Az éves beszámoló készítési kötelezettség értékhatárainak átszámítása létesítő okiratban rögzített devizában készült beszámolók esetében (példa az átszámításra)
3. Saját tőke értékének alátámasztására használható mérleg időintervalluma
3.1. Példa közbeeső mérleg készítésére az évközi saját tőke megállapításához
4. Eszközök besorolásában bekövetkező változások
4.1. Példák bemutatása
5. Tőketartalék növekedésének, csökkenésének esetei, számviteli elszámolása
5.1. A jegyzett tőkén felüli tőke fedezeteként nem pénzbeli (vagyoni hozzájárulásként, pótbefizetésként átvett eszköz bekerülési értéke
5.2. Példák bemutatása

Közben: 10,30-10,45 Kávészünet

12,15-12,45 Ebédszünet

12,45-16,00
6. Pótbefizetés teljesítése, visszafizetése
6.1. Pótbefizetés teljesítése pénzeszközzel (példa bemutatása)
6.2. Pótbefizetés teljesítése nem pénzeszközzel (példa bemutatása)
6.3. Pótbefizetésként kapott eszköz bekerülési értékének meghatározása
6.4. Pótbefizetés visszafizetése pénzeszközzel (példa bemutatása)
6.5. Pótbefizetés visszafizetése nem pénzeszközzel (példa bemutatása)
6.6. Pótbefizetés visszafizetéseként kapott eszköz bekerülési értékének meghatározása
7. Bizalmi vagyonkezeléssel kapcsolatos számviteli elszámolások
7.1. Hozamkifizetésre igénybe vett összeg számviteli elszámolása
8. Értékvesztés számviteli elszámolása
9. Devizás tételek év végi értékelése
10. Bevételek, ráfordítások számviteli besorolása
10.1. Üzletág átruházásáért kapott ellenérték besorolása
10.2. Engedményekkel kapcsolatos változások bemutatása
10.3. Átalakulások, egyesülések, szétválások esetén a rendkívüli bevételek és rendkívüli ráfordítások között elszámolandó tételek bemutatása
11. Könyvvizsgálati kötelezettséggel kapcsolatos változások
12. Könyvviteli szolgáltatást végzők nyilvántartásával kapcsolatos változások
13. Egyéb változások, hatályba lépések
14. Konzultáció, kérdések és válaszok

Közben: 14,15-14,30 Kávészünet

***
További VÁLASZTHATÓ kreditpont-gyűjtési lehetőségekről a (mérlegképes könyvelők, adótanácsadók, adószakértők, okl. adószakértők, könyvvizsgálók részére) weboldalunk HÍREK ÉS INFORMÁCIÓK menüpontja alatt tájékozódhat!

***
Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax: ( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe A Számviteli törvény 2015. évi változásai és gyakorlati alkalmazása
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: Lurdy Ház, 1. emelet Konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.)
Időpont 2015.05.07. 08:45 - 16:30
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (1fő/előfizetés/mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség. További kreditgyűjtési lehetőség részletesen a SEGÍTSÉG menüpont alatt)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Mérlegképes Vállalkozási/számvitel (8) kredit
Okleveles adószakértő (8) kredit
Adószakértő (8) kredit
Adótanácsadó (8) kredit
Könyvvizsgáló (4) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2015.05.07 08:45 - 16:30
Program, további információk

Szeretettel meghívjuk Önt A Számviteli törvény 2015-es változásai és gyakorlati alkalmazása c. képzési napunk ONLINE megtekintésére.
A kreditpontos megtekintés kizárólag Képzési Portálunkon keresztül történhet (www.szakkepzeseink.hu)!

A mérlegképes könyvelők kötelező továbbképzésének számviteli témakörben megrendezésre kerülő napját a Nemzetgazdasági Minisztérium számviteli témakörben 8 számviteli kreditpontra értékelte.
A további végzettségekhez biztosított kreditpontokról a képzés elején (cím alatt) tájékozódhatnak.


Részletes program:


09,00-9,20 NYITÓELŐADÁS
Csiba András vezérgazgató, SDS Zrt.
A cégek közti adatközvetítés új dimenziója - a Smart Document System (SDSYS) szolgáltatás bemutatása

09,20-12,35 Kisgyörgy Ilona közgazdász, okl. adószakértő, költségvetési minősítésű könyvvizsgáló
A Számviteli törvény 2015-es változásai és gyakorlati alkalmazása I.rész
1. A számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (Szt.) módosításai
1.1. Értelmező rendelkezések, fogalmak változásai
1.1.1. Az ellenőrzések megállapítása
1.1.2. pénzügyi lízing
2. Az éves beszámoló készítési kötelezettség értékhatárainak átszámítása létesítő okiratban rögzített devizában készült beszámolók esetében (példa az átszámításra)
3. Saját tőke értékének alátámasztására használható mérleg időintervalluma
3.1. Példa közbeeső mérleg készítésére az évközi saját tőke megállapításához
4. Eszközök besorolásában bekövetkező változások
4.1. Példák bemutatása
5. Tőketartalék növekedésének, csökkenésének esetei, számviteli elszámolása
5.1. A jegyzett tőkén felüli tőke fedezeteként nem pénzbeli (vagyoni hozzájárulásként, pótbefizetésként átvett eszköz bekerülési értéke
5.2. Példák bemutatása

Közben:
10,30-10,45 Kávészünet
12,35-13,00 Ebédszünet

13,00-16,15 Kisgyörgy Ilona előadásának II.része
6. Pótbefizetés teljesítése, visszafizetése
6.1. Pótbefizetés teljesítése pénzeszközzel (példa bemutatása)
6.2. Pótbefizetés teljesítése nem pénzeszközzel (példa bemutatása)
6.3. Pótbefizetésként kapott eszköz bekerülési értékének meghatározása
6.4. Pótbefizetés visszafizetése pénzeszközzel (példa bemutatása)
6.5. Pótbefizetés visszafizetése nem pénzeszközzel (példa bemutatása)
6.6. Pótbefizetés visszafizetéseként kapott eszköz bekerülési értékének meghatározása
7. Bizalmi vagyonkezeléssel kapcsolatos számviteli elszámolások
7.1. Hozamkifizetésre igénybe vett összeg számviteli elszámolása
8. Értékvesztés számviteli elszámolása
9. Devizás tételek év végi értékelése
10. Bevételek, ráfordítások számviteli besorolása
10.1. Üzletág átruházásáért kapott ellenérték besorolása
10.2. Engedményekkel kapcsolatos változások bemutatása
10.3. Átalakulások, egyesülések, szétválások esetén a rendkívüli bevételek és rendkívüli ráfordítások között elszámolandó tételek bemutatása
11. Könyvvizsgálati kötelezettséggel kapcsolatos változások
12. Könyvviteli szolgáltatást végzők nyilvántartásával kapcsolatos változások
13. Egyéb változások, hatályba lépések
14. Konzultáció, kérdések és válaszok

Közben: 14,15-14,30 Kávészünet


***
További VÁLASZTHATÓ kreditpont-gyűjtési lehetőségekről a (mérlegképes könyvelők, adótanácsadók, adószakértők, okl. adószakértők, könyvvizsgálók részére) weboldalunk HÍREK ÉS INFORMÁCIÓK menüpontja alatt tájékozódhat!

***

Technikai információk, kapcsolat

Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani.
Kreditpontos előadások megtekintése (ONLINE és ARCHÍVUMOS megtekintés) kizárólag képzési potrálunkon keresztül (www.szakkepzeseink.hu) történhet!

A közvetítés kezdési időpontja 15 perces eltérést mutat(hat) a konferencia valódi kezdési időpontjához képest (ez idő alatt tudja ellenőrizni a weboldalunkon biztosított online megtekintési felület működését).


A Nemzetgazdasági Minisztérium állásfoglalása értelmében:
a technikai okok, mint pl. az áramszünet, vagy az internet-szolgáltatás megszakadása olyan körülmény, amelynek ellenőrzését vagy felülvizsgálatát sem a hatóság, sem a továbbképző nem vállalhatja fel. Amennyiben ilyen helyzet adódik, az adott képzés/konferencia után nem adható kreditigazolás. Amennyiben ez az esemény fellép, a budapesti rendezvényeink teljes anyagát valamint egyéb, kreditpontokat érő előadások anyagát felvételről megtekithetik képzési portálunk "Kreditpontos Rendezvényeink Archívumában"(sikeres megtekintést követően biztosítani tudjuk Önnek a megtekintés után adható kreditigazolást)!


Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe A Számviteli törvény 2015. évi változásai és gyakorlati alkalmazása
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Lurdy Ház, 1. emelet Konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.)
Időpont 2015.05.07. 09:00 - 16:15
Létszám Szabad férőhelyek száma: 85
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (1fő/előfizetés/mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség. További kreditgyűjtési lehetőség részletesen a SEGÍTSÉG menüpont alatt)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Mérlegképes Vállalkozási/számvitel (8) kredit
Okleveles adószakértő (8) kredit
Adószakértő (8) kredit
Adótanácsadó (8) kredit
Könyvvizsgáló (4) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2015.05.07 09:00 - 16:15
Program, további információk

Szeretettel meghívjuk Önt A Számviteli törvény 2015-es változásai és gyakorlati alkalmazása c. képzési napunkra.
A mérlegképes könyvelők kötelező továbbképzésének számviteli témakörben megrendezésre kerülő napját a Nemzetgazdasági Minisztérium számviteli témakörben 8 számviteli kreditpontra értékelte.
A további végzettségekhez biztosított kreditpontokról a képzés elején (cím alatt) tájékozódhatnak.


Részletes program:

08,15-09,00 Érkezés, regisztráció

09,00-9,20 NYITÓELŐADÁS
Csiba András vezérgazgató, SDS Zrt.
A cégek közti adatközvetítés új dimenziója - a Smart Document System (SDSYS) szolgáltatás bemutatása

09,20-12,35 Kisgyörgy Ilona közgazdász, okl. adószakértő, költségvetési minősítésű könyvvizsgáló
A Számviteli törvény 2015-es változásai és gyakorlati alkalmazása I.rész
1. A számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (Szt.) módosításai
1.1. Értelmező rendelkezések, fogalmak változásai
1.1.1. Az ellenőrzések megállapítása
1.1.2. pénzügyi lízing
2. Az éves beszámoló készítési kötelezettség értékhatárainak átszámítása létesítő okiratban rögzített devizában készült beszámolók esetében (példa az átszámításra)
3. Saját tőke értékének alátámasztására használható mérleg időintervalluma
3.1. Példa közbeeső mérleg készítésére az évközi saját tőke megállapításához
4. Eszközök besorolásában bekövetkező változások
4.1. Példák bemutatása
5. Tőketartalék növekedésének, csökkenésének esetei, számviteli elszámolása
5.1. A jegyzett tőkén felüli tőke fedezeteként nem pénzbeli (vagyoni hozzájárulásként, pótbefizetésként átvett eszköz bekerülési értéke
5.2. Példák bemutatása

Közben:
10,30-10,45 Kávészünet
12,35-13,00 Ebédszünet

13,00-16,15 Kisgyörgy Ilona előadásának II.része
6. Pótbefizetés teljesítése, visszafizetése
6.1. Pótbefizetés teljesítése pénzeszközzel (példa bemutatása)
6.2. Pótbefizetés teljesítése nem pénzeszközzel (példa bemutatása)
6.3. Pótbefizetésként kapott eszköz bekerülési értékének meghatározása
6.4. Pótbefizetés visszafizetése pénzeszközzel (példa bemutatása)
6.5. Pótbefizetés visszafizetése nem pénzeszközzel (példa bemutatása)
6.6. Pótbefizetés visszafizetéseként kapott eszköz bekerülési értékének meghatározása
7. Bizalmi vagyonkezeléssel kapcsolatos számviteli elszámolások
7.1. Hozamkifizetésre igénybe vett összeg számviteli elszámolása
8. Értékvesztés számviteli elszámolása
9. Devizás tételek év végi értékelése
10. Bevételek, ráfordítások számviteli besorolása
10.1. Üzletág átruházásáért kapott ellenérték besorolása
10.2. Engedményekkel kapcsolatos változások bemutatása
10.3. Átalakulások, egyesülések, szétválások esetén a rendkívüli bevételek és rendkívüli ráfordítások között elszámolandó tételek bemutatása
11. Könyvvizsgálati kötelezettséggel kapcsolatos változások
12. Könyvviteli szolgáltatást végzők nyilvántartásával kapcsolatos változások
13. Egyéb változások, hatályba lépések
14. Konzultáció, kérdések és válaszok

Közben: 14,15-14,30 Kávészünet

***
További VÁLASZTHATÓ kreditpont-gyűjtési lehetőségekről a (mérlegképes könyvelők, adótanácsadók, adószakértők, okl. adószakértők, könyvvizsgálók részére) weboldalunk HÍREK ÉS INFORMÁCIÓK menüpontja alatt tájékozódhat!

***
Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax: ( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Önkormányzati kihívások és lehetőségek 2015-ben
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: Lurdy Ház, 1. emelet Konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.)
Időpont 2015.05.13. 08:45 - 16:15
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2015.05.13 08:45 - 16:15
Program, további információk

Szeretettel meghívjuk Önt az Önkormányzati kihívások és lehetőségek 2015-ben c. konferenciánk ONLINE megtekintésére!

2015-ben, az immáron ötéves ciklus kezdetén ismét új kihívások és lehetőségek elébe néznek az önkormányzatok.
Bizonyos pontokon szűkült a mozgástér és még erősebb érdekképviselői szerep hárul a polgármesterekre az önkormányzatiság elmúlt időszakban megváltozott rendszerében - különösen a kistelepülések esetében. Ugyanakkor a jogalkotási folyamatok is gyakran befolyásolják negatívan a rendelkezésre álló lehetőségeket.
Emellett a jogszabályi környezet folyamatos változására fel kell készülniük a települések vezetőinek és a jegyzőknek egyaránt.

Rendezvényünkön ennek megfelelően az önkormányzati rendszerről alkotott aktuális helyzetkép mellett terítékre kerül a helyi adóbevételek kulcsfontosságú témaköre és a birtokvédelmi eljárás változása, de a résztvevők képet kaphatnak az önkormányzati rendeletek alkotmánybírósági kontrolljáról is.

Előadásunk részletes programja:


09,00-09,45 Prof. Dr. Kiss László
egyetemi tanár, alkotmánybíró
Nyitóelőadás: A jogszabályok tekintélyéről

09,45-10,30 Schmidt Jenő
TÖOSZ elnöke
Önkományzati helyzetkép 2015

10,30-10,45 Kávészünet


10,45-11,30 Dr. Zongor Gábor
TÖOSZ főtitkára
Polgármesteri szerepek az önkormányzatiság változó rendszerében

11,30-12,30 Dr. Gyergyák Ferenc
főtanácsadó, Alkotmánybíróság Hivatala
Az önkormányzati rendeletek alkotmánybírósági kontrollja a hatásköri változások után

12,30-13,00 Ebédszünet


13,00-14,30 Dr. Vida Mária Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal, Hatósági Főosztály
A birtokvédelmi eljárás változásai a jegyzők szempontjából

14,30-16,00 Szmetana György helyi adók szakértője, TÖOSZ
Hogyan növelhetők a helyi adóbevételek?
Lehetőségek és veszélyek a települési adó kapcsán


***
Technikai információk, kapcsolat



Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani.

A közvetítés kezdési időpontja 15 perces eltérést mutat(hat) a konferencia valódi kezdési időpontjához képest (ez idő alatt tudja ellenőrizni a weboldalunkon biztosított online megtekintési felület működését).



Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Önkormányzati kihívások és lehetőségek 2015-ben
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Lurdy Ház, 1. emelet Konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.)
Időpont 2015.05.13. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 190
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Szeretettel meghívjuk Önt az Önkormányzati kihívások és lehetőségek 2015-ben c. konferenciánkra!

2015-ben, az immáron ötéves ciklus kezdetén ismét új kihívások és lehetőségek elébe néznek az önkormányzatok.
Bizonyos pontokon szűkült a mozgástér és még erősebb érdekképviselői szerep hárul a polgármesterekre az önkormányzatiság elmúlt időszakban megváltozott rendszerében - különösen a kistelepülések esetében. Ugyanakkor a jogalkotási folyamatok is gyakran befolyásolják negatívan a rendelkezésre álló lehetőségeket.
Emellett a jogszabályi környezet folyamatos változására fel kell készülniük a települések vezetőinek és a jegyzőknek egyaránt.

Rendezvényünkön ennek megfelelően az önkormányzati rendszerről alkotott aktuális helyzetkép mellett terítékre kerül a helyi adóbevételek kulcsfontosságú témaköre és a birtokvédelmi eljárás változása, de a résztvevők képet kaphatnak az önkormányzati rendeletek alkotmánybírósági kontrolljáról is.

Előadásunk részletes programja:


09,00-09,45 Prof. Dr. Kiss László
egyetemi tanár, alkotmánybíró
Nyitóelőadás: A jogszabályok tekintélyéről

09,45-10,30 Schmidt Jenő
, a TÖOSZ elnöke
Önkormányzati helyzetkép 2015

10,30-10,45 Kávészünet


10,45-11,30 Dr. Zongor Gábor
, a TÖOSZ főtitkára
Polgármesteri szerepek az önkormányzatiság változó rendszerében

11,30-12,30 Dr. Gyergyák Ferenc
főtanácsadó, Alkotmánybíróság Hivatala
Az önkormányzati rendeletek alkotmánybírósági kontrollja a hatásköri változások után

12,30-13,00 Ebédszünet


13,00-14,30 Dr. Vida Mária jogtanácsos, Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal, Hatósági Főosztály /felkérés alatt/
A birtokvédelmi eljárás változásai a jegyzők szempontjából

14,30-16,00 Szmetana György helyi adók szakértője, TÖOSZ
Hogyan növelhetők a helyi adóbevételek?
Lehetőségek és veszélyek a települési adó kapcsán


***
Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Könyvviteli szolgáltatást végzők továbbképzése - Államh. szakterület
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Lurdy Ház, 1. emelet Konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.)
Időpont 2015.05.20. 08:45 - 16:15, 2015.05.21. 08:45 - 16:15
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünkkel nem pályázunk mérlegképes kreditpontra (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2015.05.20 08:45 - 16:15
2015.05.21 08:45 - 16:15
Program, további információk
Tisztelt Jelentkező!


Konzultációs lehetőséggel bővített rendezvényeinken előadóink gyakorlati példák bemutatásával, esettanulmányok ismertetésével magyarázzák az elméletben már ismert teendőket, aktualitásokat, valamint az esetleges változásokat.


1.nap, 9,00-16,00 óra között (ebéd és kávészünetekkel)

1. Aktuális számviteli kérdések (8x45 perc)

1.1. Az államháztartás számviteléről szóló 4/2013. (I. 11.) Korm. rendelet 2015. január 1-től hatályos szabályozása (6 x 45 perc)
1.2. Az államháztartás számvitelének változásaival kapcsolatos feladatok (2x 45 perc)

2.nap, 9,00-12,15 óra között (4x45 perc)

2. Számvitelt érintő egyéb jogszabályi környezet változásai (4 x 45 perc)
2.1. Az államháztartáshoz kapcsolódó jogi szabályozás változása (2X45 perc)
2.2. Adózáshoz kapcsolódó jogi szabályozás változása (2 x 45 perc)
3. Konzultáció

12,15-12,45 Ebédszünet

12,45-16,00 Költségvetési és állami támogatások a gyakorlatban - szakmai oktatás (4x45 perc; vállalkozási szakirány/nem számvitel)

- A költségvetési és állami támogatások leggyakoribb fajtái
- A támogatási fajták adózása és számvitele
- Az egyes támogatási formák adóvonzatait és azok számviteli elszámolása gyakorlati példákon, valamint esettanulmányokon keresztüli bemutatása
- A vissza nem térítendő támogatást hatása a kedvezményezettre a gazdálkodása során és mindezt hogyan kell kezelnie a könyveiben
- Milyen adókedvezményeket érvényesíthetünk? Hol és milyen adóhatással találkozunk – részletes tájékoztatás és a legfrissebb információk ezek elszámolásának lehetőségeiről.
- Mit jelent a költségvetési szerveknél a szállítói finanszírozott támogatás, vagy az utólag finanszírozott támogatás – különbségek, fontosabb fogalmak?
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban

***

További VÁLASZTHATÓ lehetőség a 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpont megszerzésére:

amennyiben ezen a napon nem áll módjában a + 4 kreditpontos képzésen részt venni, a további, 4 órás oktatási rész elvégzéséhez kérjük, válasszon a Képzési Portálunkon (www.szakkepzeseink.hu) lévő vállalkozási/nem számviteli kreditpontos szakmai rendezvények közül (a több, mint 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpontos szakmai rendezvények/képzések is betudhatók).

További kreditpontos szakmai rendezvényeink elérhetők ITT


***

Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén és/vagy közvetlen környezetében étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Könyvviteli szolgáltatást végzők továbbképzése - Államh. szakterület 16 kredit
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Lurdy Ház, 1. emelet Konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.)
Időpont 2015.05.20. 09:00 - 16:00, 2015.05.21. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 38
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (1fő/előfizetés/mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség. További kreditgyűjtési lehetőség részletesen a SEGÍTSÉG menüpont alatt)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Mérlegképes Államháztartási/számvitel (12) kredit
Mérlegképes Vállalkozási/nem számvitel (4) kredit
Adótanácsadó (3) kredit
Adószakértő (3) kredit
Adótanácsadó (10) kredit
Adószakértő (10) kredit
Okleveles adószakértő (10) kredit
Okleveles adószakértő (3) kredit
Program, további információk
Tisztelt Jelentkező!

A mérlegképes könyvelők kötelező továbbképzésének 12 órás, két napos (államháztartási szakterület) részét KIEGÉSZÍTETTÜK további 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpontot érő szakmai képzés megrendezésével, amellyel így a kötelező 16 kreditpontot két nap alatt összegyűjtheti!

Konzultációs lehetőséggel bővített rendezvényeinken előadóink gyakorlati példák bemutatásával, esettanulmányok ismertetésével magyarázzák az elméletben már ismert teendőket, aktualitásokat, valamint az esetleges változásokat.


1.nap, 9,00-16,00 óra között (ebéd és kávészünetekkel)

1. Aktuális számviteli kérdések (8x45 perc)

1.1. Az államháztartás számviteléről szóló 4/2013. (I. 11.) Korm. rendelet 2015. január 1-től hatályos szabályozása (6 x 45 perc)
1.2. Az államháztartás számvitelének változásaival kapcsolatos feladatok (2x 45 perc)

2.nap, 9,00-12,15 óra között (4x45 perc)

2. Számvitelt érintő egyéb jogszabályi környezet változásai (4 x 45 perc)
2.1. Az államháztartáshoz kapcsolódó jogi szabályozás változása (2X45 perc)
2.2. Adózáshoz kapcsolódó jogi szabályozás változása (2 x 45 perc)
3. Konzultáció

12,15-12,45 Ebédszünet

12,45-16,00 Költségvetési és állami támogatások a gyakorlatban - szakmai oktatás (4x45 perc; vállalkozási szakirány/nem számvitel)

- A költségvetési és állami támogatások leggyakoribb fajtái
- A támogatási fajták adózása és számvitele
- Az egyes támogatási formák adóvonzatait és azok számviteli elszámolása gyakorlati példákon, valamint esettanulmányokon keresztüli bemutatása
- A vissza nem térítendő támogatást hatása a kedvezményezettre a gazdálkodása során és mindezt hogyan kell kezelnie a könyveiben
- Milyen adókedvezményeket érvényesíthetünk? Hol és milyen adóhatással találkozunk – részletes tájékoztatás és a legfrissebb információk ezek elszámolásának lehetőségeiről.
- Mit jelent a költségvetési szerveknél a szállítói finanszírozott támogatás, vagy az utólag finanszírozott támogatás – különbségek, fontosabb fogalmak?
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban

***

További VÁLASZTHATÓ lehetőség a 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpont megszerzésére:

amennyiben ezen a napon nem áll módjában a + 4 kreditpontos képzésen részt venni, a további, 4 órás oktatási rész elvégzéséhez kérjük, válasszon a Képzési Portálunkon (www.szakkepzeseink.hu) lévő vállalkozási/nem számviteli kreditpontos szakmai rendezvények közül (a több, mint 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpontos szakmai rendezvények/képzések is betudhatók).

További kreditpontos szakmai rendezvényeink elérhetők ITT


***

Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén és/vagy közvetlen környezetében étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Költségvetési és állami támogatások a gyakorlatban
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Lurdy Ház, 1. emelet Konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.)
Időpont 2015.05.21. 12:35 - 16:15
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünkkel nem pályázunk mérlegképes kreditpontra (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2015.05.21 12:35 - 16:15
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk Önt a Költségvetési és állami támogatások a gyakorlatban c. szakmai rendezvényünk ONLINE megtekintésére.

12,45-16,00 Előadásunk részletes programja:

- A költségvetési és állami támogatások leggyakoribb fajtái
- A támogatási fajták adózása és számvitele
- Az egyes támogatási formák adóvonzatait és azok számviteli elszámolása gyakorlati példákon, valamint esettanulmányokon keresztüli bemutatása
- A vissza nem térítendő támogatást hatása a kedvezményezettre a gazdálkodása során és mindezt hogyan kell kezelnie a könyveiben
- Milyen adókedvezményeket érvényesíthetünk? Hol és milyen adóhatással találkozunk – részletes tájékoztatás és a legfrissebb információk ezek elszámolásának lehetőségeiről.
- Mit jelent a költségvetési szerveknél a szállítói finanszírozott támogatás, vagy az utólag finanszírozott támogatás – különbségek, fontosabb fogalmak?
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban

Közben: 14,15-14,30 Kávészünet

***


További kreditpontos szakmai rendezvényeink elérhetők ITT
***

Technikai információk, kapcsolat

Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani.

A közvetítés kezdési időpontja 15 perces eltérést mutat(hat) a konferencia valódi kezdési időpontjához képest (ez idő alatt tudja ellenőrizni a weboldalunkon biztosított online megtekintési felület működését).



Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Költségvetési és állami támogatások a gyakorlatban
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Lurdy Ház, 1. emelet Konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.)
Időpont 2015.05.21. 12:45 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 72
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (1fő/előfizetés/mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség. További kreditgyűjtési lehetőség részletesen a SEGÍTSÉG menüpont alatt)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Mérlegképes Vállalkozási/számvitel (4) kredit
Adószakértő (3) kredit
Adótanácsadó (3) kredit
Okleveles adószakértő (3) kredit
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk Önt a Költségvetési és állami támogatások a gyakorlatban c. szakmai rendezvényünkre.

12,45-16,00 Előadásunk részletes programja:

- A költségvetési és állami támogatások leggyakoribb fajtái
- A támogatási fajták adózása és számvitele
- Az egyes támogatási formák adóvonzatait és azok számviteli elszámolása gyakorlati példákon, valamint esettanulmányokon keresztüli bemutatása
- A vissza nem térítendő támogatást hatása a kedvezményezettre a gazdálkodása során és mindezt hogyan kell kezelnie a könyveiben
- Milyen adókedvezményeket érvényesíthetünk? Hol és milyen adóhatással találkozunk – részletes tájékoztatás és a legfrissebb információk ezek elszámolásának lehetőségeiről.
- Mit jelent a költségvetési szerveknél a szállítói finanszírozott támogatás, vagy az utólag finanszírozott támogatás – különbségek, fontosabb fogalmak?
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban

Közben: 14,15-14,30 Kávészünet

***


További kreditpontos szakmai rendezvényeink elérhetők ITT
***

Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén és/vagy közvetlen környezetében étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Könyvviteli szolgáltatást végzők továbbképzése - Államh. szakterület 16 kredit
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Paksi Polgármesteri Hivatal, 7030 Paks, Dózsa György u. 55-61.
Időpont 2015.06.01. 09:00 - 16:00, 2015.06.02. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 16
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (1fő/előfizetés/mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség. További kreditgyűjtési lehetőség részletesen a SEGÍTSÉG menüpont alatt)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Mérlegképes Államháztartási/számvitel (12) kredit
Mérlegképes Vállalkozási/nem számvitel (4) kredit
Adótanácsadó (3) kredit
Adószakértő (3) kredit
Adótanácsadó (10) kredit
Adószakértő (10) kredit
Okleveles adószakértő (10) kredit
Okleveles adószakértő (3) kredit
Program, további információk
Tisztelt Jelentkező!

A mérlegképes könyvelők kötelező továbbképzésének 12 órás, két napos (államháztartási szakterület) részét KIEGÉSZÍTETTÜK további 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpontot érő szakmai képzés megrendezésével, amellyel így a kötelező 16 kreditpontot két nap alatt összegyűjtheti!

Konzultációs lehetőséggel bővített rendezvényeinken előadóink gyakorlati példák bemutatásával, esettanulmányok ismertetésével magyarázzák az elméletben már ismert teendőket, aktualitásokat, valamint az esetleges változásokat.


1.nap, 9,00-16,00 óra között (ebéd és kávészünetekkel)

1. Aktuális számviteli kérdések (8x45 perc)

1.1. Az államháztartás számviteléről szóló 4/2013. (I. 11.) Korm. rendelet 2015. január 1-től hatályos szabályozása (6 x 45 perc)
1.2. Az államháztartás számvitelének változásaival kapcsolatos feladatok (2x 45 perc)

2.nap, 9,00-12,15 óra között (4x45 perc)

2. Számvitelt érintő egyéb jogszabályi környezet változásai (4 x 45 perc)
2.1. Az államháztartáshoz kapcsolódó jogi szabályozás változása (2X45 perc)
2.2. Adózáshoz kapcsolódó jogi szabályozás változása (2 x 45 perc)
3. Konzultáció

12,15-12,45 Ebédszünet

12,45-16,00 Költségvetési és állami támogatások a gyakorlatban - szakmai oktatás (4x45 perc; vállalkozási szakirány/nem számvitel)

- A költségvetési és állami támogatások leggyakoribb fajtái
- A támogatási fajták adózása és számvitele
- Az egyes támogatási formák adóvonzatait és azok számviteli elszámolása gyakorlati példákon, valamint esettanulmányokon keresztüli bemutatása
- A vissza nem térítendő támogatást hatása a kedvezményezettre a gazdálkodása során és mindezt hogyan kell kezelnie a könyveiben
- Milyen adókedvezményeket érvényesíthetünk? Hol és milyen adóhatással találkozunk – részletes tájékoztatás és a legfrissebb információk ezek elszámolásának lehetőségeiről.
- Mit jelent a költségvetési szerveknél a szállítói finanszírozott támogatás, vagy az utólag finanszírozott támogatás – különbségek, fontosabb fogalmak?
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban

***

További VÁLASZTHATÓ lehetőség a 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpont megszerzésére:

amennyiben ezen a napon nem áll módjában a + 4 kreditpontos képzésen részt venni, a további, 4 órás oktatási rész elvégzéséhez kérjük, válasszon a Képzési Portálunkon (www.szakkepzeseink.hu) lévő vállalkozási/nem számviteli kreditpontos szakmai rendezvények közül (a több, mint 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpontos szakmai rendezvények/képzések is betudhatók).

További kreditpontos szakmai rendezvényeink elérhetők ITT


***

Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén és/vagy közvetlen környezetében étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Költségvetési és állami támogatások a gyakorlatban
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Paksi Polgármesteri Hivatal, 7030 Paks, Dózsa György u. 55-61.
Időpont 2015.06.02. 12:45 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 25
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (1fő/előfizetés/mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség. További kreditgyűjtési lehetőség részletesen a SEGÍTSÉG menüpont alatt)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Mérlegképes Vállalkozási/számvitel (4) kredit
Adószakértő (3) kredit
Adótanácsadó (3) kredit
Okleveles adószakértő (3) kredit
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk Önt a Költségvetési és állami támogatások a gyakorlatban c. szakmai rendezvényünkre.

12,45-16,00 Előadásunk részletes programja:

- A költségvetési és állami támogatások leggyakoribb fajtái
- A támogatási fajták adózása és számvitele
- Az egyes támogatási formák adóvonzatait és azok számviteli elszámolása gyakorlati példákon, valamint esettanulmányokon keresztüli bemutatása
- A vissza nem térítendő támogatást hatása a kedvezményezettre a gazdálkodása során és mindezt hogyan kell kezelnie a könyveiben
- Milyen adókedvezményeket érvényesíthetünk? Hol és milyen adóhatással találkozunk – részletes tájékoztatás és a legfrissebb információk ezek elszámolásának lehetőségeiről.
- Mit jelent a költségvetési szerveknél a szállítói finanszírozott támogatás, vagy az utólag finanszírozott támogatás – különbségek, fontosabb fogalmak?
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban

Közben: 14,15-14,30 Kávészünet

***


További kreditpontos szakmai rendezvényeink elérhetők ITT
***

Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén és/vagy közvetlen környezetében étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Minden, amit az ÁFA-ról 2015-ben tudni kell:áfa-szabályozás/ellenőrzés;EKÁER és az áfa összefüggései
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Lurdy Ház (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.)
Időpont 2015.06.16. 08:45 - 16:15
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2015.06.16 08:45 - 16:15
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk Önt a Minden, amit az ÁFA-ról 2015-ben tudni kell: áfa-szabályozás/ellenőrzés; EKÁER és az áfa összefüggései c. szakmai napunk ONLINE megtekintésére!

A fokozódó hatósági ellenőrzések mellett a vállalkozások számára egyre nagyobb kihívást jelent, hogy megfeleljenek a folyamatosan változó törvényi előírásoknak és az adminisztrációs terheknek. Az ezekre való felkészüléshez pedig nem csupán a jogszabályi háttér, de az ellenőrzési folyamatok során felmerülő gyakorlati kérdések ismerete is szükséges.
Szakértőnk előadása során az aktualitások mellett a visszatérő, „problémás” területekre koncentrál.


Szakmai rendezvényünk programja (amelyet előzetesen beküldött kérdéseivel akár Ön is bővíthet, módosíthat):


09,00-16,00 Ruszin Zsolt
bejegyzett adószakértő; igazságügyi könyvszakértő, adó- és járulékszakértő

- Az adóhatóság ellenőrzési irányelvének hatásai az ÁFA ellenőrzésekre 2015
- A kiutalás előtti ellenőrzéseknél alkalmazott hiánypótlási eljárások hatása a késedelmi pótlékra
- Az EKAER egyes esetei és az ÁFA összefüggései
- Helyesbítés és sztornózás meghiúsult gazdasági események kapcsán
- PDF-ben elmentett számlák és a hozzájuk kapcsolódó tévhitek
- A számlázó-szoftver dokumentációinak tipikus hibái
- A nyugtaadás helyetti számlakibocsátás és a Kereskedelmi törvény összefüggései
-Az időszaki teljesítések új szabályozása könyvelőkre, adótanácsadókra és könyvvizsgálókra 2015.07.01-től
- ÁFA önellenőrzések során való visszaigénylés gyakorolhatóságának esetei
- Tipikus ÁFA ellenőrzési jogesetek adózói szemszögből
- 2/2015. (II. 3.) NGM rendelet a számla és a nyugta adóigazgatási azonosításáról, valamint az elektronikus formában megőrzött számlák adóhatósági ellenőrzéséről szóló 23/2014. (VI. 30.) NGM rendelet módosításáról
- A számlázó programokba épített „adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás” funkcióról részletesen (hatályba lépés időpontja: 2016. január 01.)
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témában

Szünetek az előadás ideje alatt:

10,30-10,45 Kávészünet
12,15-12,45 Ebédszünet
14,15-14,30 Kávészünet



***
A 2015. évi KREDITPONT-GYŰJTÉSI lehetőségekről részletesen (mérlegképes könyvelők, adótanácsadók, adószakértők, okl. adószakértők, könyvvizsgálók részére) képzési portálunk HÍREK ÉS INFORMÁCIÓK menüpontja alatt tájékozódhat!

***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani.

A közvetítés kezdési időpontja 15 perces eltérést mutat(hat) a konferencia valódi kezdési időpontjához képest (ez idő alatt tudja ellenőrizni a weboldalunkon biztosított online megtekintési felület működését).



Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Minden, amit az ÁFA-ról 2015-ben tudni kell:áfa-szabályozás/ellenőrzés;EKÁER és az áfa összefüggései
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Lurdy Ház (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.)
Időpont 2015.06.16. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 58
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2014.05.26 00:01 - 00:00
2014.05.27 00:01 - 00:00
2014.05.28 00:01 - 00:00
2014.05.29 00:01 - 00:00
2014.05.30 00:01 - 00:00
2014.05.31 00:01 - 00:00
2014.06.01 00:01 - 00:00
2014.06.02 00:01 - 00:00
2014.06.03 00:01 - 00:00
2014.06.04 00:01 - 00:00
2014.06.05 00:01 - 00:00
2014.06.06 00:01 - 00:00
2014.06.07 00:01 - 00:00
2014.06.08 00:01 - 00:00
2014.06.09 00:01 - 00:00
2014.06.10 00:01 - 00:00
2014.06.11 00:01 - 00:00
2014.06.12 00:01 - 00:00
2014.06.13 00:01 - 00:00
2014.06.14 00:01 - 00:00
2014.06.15 00:01 - 00:00
2014.06.16 00:01 - 00:00
2014.06.17 00:01 - 00:00
2014.06.18 00:01 - 00:00
2014.06.19 00:01 - 00:00
2014.06.20 00:01 - 00:00
2014.06.21 00:01 - 00:00
2014.06.22 00:01 - 00:00
2014.06.23 00:01 - 00:00
2014.06.24 00:01 - 00:00
2014.06.25 00:01 - 00:00
2014.06.26 00:01 - 00:00
2014.06.27 00:01 - 00:00
2014.06.28 00:01 - 00:00
2014.06.29 00:01 - 00:00
2014.06.30 00:01 - 00:00
2014.07.01 00:01 - 00:00
2014.07.02 00:01 - 00:00
2014.07.03 00:01 - 00:00
2014.07.04 00:01 - 00:00
2014.07.05 00:01 - 00:00
2014.07.06 00:01 - 00:00
2014.07.07 00:01 - 00:00
2014.07.08 00:01 - 00:00
2014.07.09 00:01 - 00:00
2014.07.10 00:01 - 00:00
2014.07.11 00:01 - 00:00
2014.07.12 00:01 - 00:00
2014.07.13 00:01 - 00:00
2014.07.14 00:01 - 00:00
2014.07.15 00:01 - 00:00
2014.07.16 00:01 - 00:00
2014.07.17 00:01 - 00:00
2014.07.18 00:01 - 00:00
2014.07.19 00:01 - 00:00
2014.07.20 00:01 - 00:00
2014.07.21 00:01 - 00:00
2014.07.22 00:01 - 00:00
2014.07.23 00:01 - 00:00
2014.07.24 00:01 - 00:00
2014.07.25 00:01 - 00:00
2014.07.26 00:01 - 00:00
2014.07.27 00:01 - 00:00
2014.07.28 00:01 - 00:00
2014.07.29 00:01 - 00:00
2014.07.30 00:01 - 00:00
2014.07.31 00:01 - 00:00