Bejelentkezés
Felhasználói név
Jelszó
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Szakmai rendezvények, konferenciák - Keresés
Szakterület
Helyszín
Rendezvény címe
Időszak
Keresett szövegrész
Képzéstípus


Segítség


Szakmai rendezvények, konferenciák - Lista
Találatok száma: 77
Képzés neve
Címe Könyvviteli szolgáltatást végzők továbbképzése - Államh. szakterület 16 kredit
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Paksi Polgármesteri Hivatal, 7030 Paks, Dózsa György u. 55-61.
Időpont 2015.06.01. 09:00 - 16:00, 2015.06.02. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 12
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (1fő/előfizetés/mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség. További kreditgyűjtési lehetőség részletesen a SEGÍTSÉG menüpont alatt)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Mérlegképes Államháztartási/számvitel (12) kredit
Mérlegképes Vállalkozási/nem számvitel (4) kredit
Adótanácsadó (3) kredit
Adószakértő (3) kredit
Adótanácsadó (10) kredit
Adószakértő (10) kredit
Okleveles adószakértő (10) kredit
Okleveles adószakértő (3) kredit
Könyvvizsgáló (6) kredit
Könyvvizsgáló (2) kredit
Program, további információk
Tisztelt Jelentkező!

A mérlegképes könyvelők kötelező továbbképzésének 12 órás, két napos (államháztartási szakterület) részét KIEGÉSZÍTETTÜK további 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpontot érő szakmai képzés megrendezésével, amellyel így a kötelező 16 kreditpontot két nap alatt összegyűjtheti!

Konzultációs lehetőséggel bővített rendezvényeinken előadóink gyakorlati példák bemutatásával, esettanulmányok ismertetésével magyarázzák az elméletben már ismert teendőket, aktualitásokat, valamint az esetleges változásokat.


1.nap, 9,00-16,00 óra között (ebéd és kávészünetekkel)

1. Aktuális számviteli kérdések (8x45 perc)

1.1. Az államháztartás számviteléről szóló 4/2013. (I. 11.) Korm. rendelet 2015. január 1-től hatályos szabályozása (6 x 45 perc)
1.2. Az államháztartás számvitelének változásaival kapcsolatos feladatok (2x 45 perc)

2.nap, 9,00-12,15 óra között (4x45 perc)

2. Számvitelt érintő egyéb jogszabályi környezet változásai (4 x 45 perc)
2.1. Az államháztartáshoz kapcsolódó jogi szabályozás változása (2X45 perc)
2.2. Adózáshoz kapcsolódó jogi szabályozás változása (2 x 45 perc)
3. Konzultáció

12,15-12,45 Ebédszünet

12,45-16,00 Költségvetési és állami támogatások a gyakorlatban - szakmai oktatás (4x45 perc; vállalkozási szakirány/nem számvitel)

- A költségvetési és állami támogatások leggyakoribb fajtái
- A támogatási fajták adózása és számvitele
- Az egyes támogatási formák adóvonzatait és azok számviteli elszámolása gyakorlati példákon, valamint esettanulmányokon keresztüli bemutatása
- A vissza nem térítendő támogatást hatása a kedvezményezettre a gazdálkodása során és mindezt hogyan kell kezelnie a könyveiben
- Milyen adókedvezményeket érvényesíthetünk? Hol és milyen adóhatással találkozunk – részletes tájékoztatás és a legfrissebb információk ezek elszámolásának lehetőségeiről.
- Mit jelent a költségvetési szerveknél a szállítói finanszírozott támogatás, vagy az utólag finanszírozott támogatás – különbségek, fontosabb fogalmak?
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban

***

További VÁLASZTHATÓ lehetőség a 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpont megszerzésére:

amennyiben ezen a napon nem áll módjában a + 4 kreditpontos képzésen részt venni, a további, 4 órás oktatási rész elvégzéséhez kérjük, válasszon a Képzési Portálunkon (www.szakkepzeseink.hu) lévő vállalkozási/nem számviteli kreditpontos szakmai rendezvények közül (a több, mint 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpontos szakmai rendezvények/képzések is betudhatók).

További kreditpontos szakmai rendezvényeink elérhetők ITT


***

Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén és/vagy közvetlen környezetében étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Költségvetési és állami támogatások a gyakorlatban
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Paksi Polgármesteri Hivatal, 7030 Paks, Dózsa György u. 55-61.
Időpont 2015.06.02. 12:45 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 25
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (1fő/előfizetés/mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség. További kreditgyűjtési lehetőség részletesen a SEGÍTSÉG menüpont alatt)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Mérlegképes Vállalkozási/számvitel (4) kredit
Adószakértő (3) kredit
Adótanácsadó (3) kredit
Okleveles adószakértő (3) kredit
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk Önt a Költségvetési és állami támogatások a gyakorlatban c. szakmai rendezvényünkre.

12,45-16,00 Előadásunk részletes programja:

- A költségvetési és állami támogatások leggyakoribb fajtái
- A támogatási fajták adózása és számvitele
- Az egyes támogatási formák adóvonzatait és azok számviteli elszámolása gyakorlati példákon, valamint esettanulmányokon keresztüli bemutatása
- A vissza nem térítendő támogatást hatása a kedvezményezettre a gazdálkodása során és mindezt hogyan kell kezelnie a könyveiben
- Milyen adókedvezményeket érvényesíthetünk? Hol és milyen adóhatással találkozunk – részletes tájékoztatás és a legfrissebb információk ezek elszámolásának lehetőségeiről.
- Mit jelent a költségvetési szerveknél a szállítói finanszírozott támogatás, vagy az utólag finanszírozott támogatás – különbségek, fontosabb fogalmak?
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban

Közben: 14,15-14,30 Kávészünet

***


További kreditpontos szakmai rendezvényeink elérhetők ITT
***

Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén és/vagy közvetlen környezetében étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Könyvviteli szolgáltatást végzők továbbképzése - Államh. szakterület 16 kredit
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Polgármesteri Hivatal, 2370 Dabas, Szent István tér 1/b.
Időpont 2015.06.03. 09:00 - 16:00, 2015.06.04. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 34
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (1fő/előfizetés/mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség. További kreditgyűjtési lehetőség részletesen a SEGÍTSÉG menüpont alatt)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Mérlegképes Államháztartási/számvitel (12) kredit
Mérlegképes Vállalkozási/nem számvitel (4) kredit
Adótanácsadó (3) kredit
Adószakértő (3) kredit
Adótanácsadó (10) kredit
Adószakértő (10) kredit
Okleveles adószakértő (10) kredit
Okleveles adószakértő (3) kredit
Program, további információk
Tisztelt Jelentkező!

A mérlegképes könyvelők kötelező továbbképzésének 12 órás, két napos (államháztartási szakterület) részét KIEGÉSZÍTETTÜK további 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpontot érő szakmai képzés megrendezésével, amellyel így a kötelező 16 kreditpontot két nap alatt összegyűjtheti!

Konzultációs lehetőséggel bővített rendezvényeinken előadóink gyakorlati példák bemutatásával, esettanulmányok ismertetésével magyarázzák az elméletben már ismert teendőket, aktualitásokat, valamint az esetleges változásokat.


1.nap, 9,00-16,00 óra között (ebéd és kávészünetekkel)

1. Aktuális számviteli kérdések (8x45 perc)

1.1. Az államháztartás számviteléről szóló 4/2013. (I. 11.) Korm. rendelet 2015. január 1-től hatályos szabályozása (6 x 45 perc)
1.2. Az államháztartás számvitelének változásaival kapcsolatos feladatok (2x 45 perc)

2.nap, 9,00-12,15 óra között (4x45 perc)

2. Számvitelt érintő egyéb jogszabályi környezet változásai (4 x 45 perc)
2.1. Az államháztartáshoz kapcsolódó jogi szabályozás változása (2X45 perc)
2.2. Adózáshoz kapcsolódó jogi szabályozás változása (2 x 45 perc)
3. Konzultáció

12,15-12,45 Ebédszünet

12,45-16,00 Költségvetési és állami támogatások a gyakorlatban - szakmai oktatás (4x45 perc; vállalkozási szakirány/nem számvitel)

- A költségvetési és állami támogatások leggyakoribb fajtái
- A támogatási fajták adózása és számvitele
- Az egyes támogatási formák adóvonzatait és azok számviteli elszámolása gyakorlati példákon, valamint esettanulmányokon keresztüli bemutatása
- A vissza nem térítendő támogatást hatása a kedvezményezettre a gazdálkodása során és mindezt hogyan kell kezelnie a könyveiben
- Milyen adókedvezményeket érvényesíthetünk? Hol és milyen adóhatással találkozunk – részletes tájékoztatás és a legfrissebb információk ezek elszámolásának lehetőségeiről.
- Mit jelent a költségvetési szerveknél a szállítói finanszírozott támogatás, vagy az utólag finanszírozott támogatás – különbségek, fontosabb fogalmak?
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban

***

További VÁLASZTHATÓ lehetőség a 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpont megszerzésére:

amennyiben ezen a napon nem áll módjában a + 4 kreditpontos képzésen részt venni, a további, 4 órás oktatási rész elvégzéséhez kérjük, válasszon a Képzési Portálunkon (www.szakkepzeseink.hu) lévő vállalkozási/nem számviteli kreditpontos szakmai rendezvények közül (a több, mint 4 vállalkozási/nem számviteli kreditpontos szakmai rendezvények/képzések is betudhatók).

További kreditpontos szakmai rendezvényeink elérhetők ITT


***

Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén és/vagy közvetlen környezetében étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Költségvetési és állami támogatások a gyakorlatban
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Polgármesteri Hivatal, 2370 Dabas, Szent István tér 1/b.
Időpont 2015.06.04. 12:45 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 50
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (1fő/előfizetés/mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség. További kreditgyűjtési lehetőség részletesen a SEGÍTSÉG menüpont alatt)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Mérlegképes Vállalkozási/számvitel (4) kredit
Adószakértő (3) kredit
Adótanácsadó (3) kredit
Okleveles adószakértő (3) kredit
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk Önt a Költségvetési és állami támogatások a gyakorlatban c. szakmai rendezvényünkre.

12,45-16,00 Előadásunk részletes programja:

- A költségvetési és állami támogatások leggyakoribb fajtái
- A támogatási fajták adózása és számvitele
- Az egyes támogatási formák adóvonzatait és azok számviteli elszámolása gyakorlati példákon, valamint esettanulmányokon keresztüli bemutatása
- A vissza nem térítendő támogatást hatása a kedvezményezettre a gazdálkodása során és mindezt hogyan kell kezelnie a könyveiben
- Milyen adókedvezményeket érvényesíthetünk? Hol és milyen adóhatással találkozunk – részletes tájékoztatás és a legfrissebb információk ezek elszámolásának lehetőségeiről.
- Mit jelent a költségvetési szerveknél a szállítói finanszírozott támogatás, vagy az utólag finanszírozott támogatás – különbségek, fontosabb fogalmak?
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban

Közben: 14,15-14,30 Kávészünet

***


További kreditpontos szakmai rendezvényeink elérhetők ITT
***

Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén és/vagy közvetlen környezetében étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Minden, amit az ÁFA-ról 2015-ben tudni kell:áfa-szabályozás/ellenőrzés;EKÁER és az áfa összefüggései
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Lurdy Ház (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.)
Időpont 2015.06.16. 08:45 - 16:15
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2015.06.16 08:45 - 16:15
Program, további információk
Szeretettel meghívjuk Önt a Minden, amit az ÁFA-ról 2015-ben tudni kell: áfa-szabályozás/ellenőrzés; EKÁER és az áfa összefüggései c. szakmai napunk ONLINE megtekintésére!
A fokozódó hatósági ellenőrzések mellett a vállalkozások számára egyre nagyobb kihívást jelent, hogy megfeleljenek a folyamatosan változó törvényi előírásoknak és az adminisztrációs terheknek.
Az ezekre való felkészüléshez pedig nem csupán a jogszabályi háttér, de az ellenőrzési folyamatok során felmerülő gyakorlati kérdések ismerete is szükséges.
Szakértőnk előadása során részletes tájékoztatást ad az áfatörvény 2015. július 1-jétől hatályos módosításairól. Az áfa ellenőrzéssel, speciális lehetőségekkel, összefüggésekkel valamint a visszatérő ill. „problémás” területekkel foglalkozó részt pédákkal és esettanulmányokkal mutatja be.

Szakmai rendezvényünk programja:


09,00-16,00 Ruszin Zsolt
bejegyzett adószakértő; igazságügyi könyvszakértő, adó- és járulékszakértő

- Az új Art koncepció és az áfa ellenőrzések összefüggései
- EUB ítéletek (10-15 ítélet, mint esettanulmány áttekintése)
- Kúria döntések áfa ügyekben
- Nullás áfa bevallások önellenőrzése során az adólevonási jog hiánya
- A plasztikai sebészet áfa megítélése
- A biztosítók szerint minden cégnek jár az 50% áfa visszatérítés a személygépkocsi-javítására
- A speciális áfa választások visszamenőleges megváltoztatása 2015-től
- Amit a számlázó szoftver-regisztrációról tudni lehet
- Az adóhatóság ellenőrzési irányelvének hatásai az ÁFA ellenőrzésekre 2015
- A kiutalás előtti ellenőrzéseknél alkalmazott hiánypótlási eljárások hatása a késedelmi pótlékra
- Az EKAER egyes esetei és az ÁFA összefüggései
- Helyesbítés és sztornózás meghiúsult gazdasági események kapcsán
- PDF-ben elmentett számlák és a hozzájuk kapcsolódó tévhitek
- A számlázó-szoftver dokumentációinak tipikus hibái
- A nyugtaadás helyetti számlakibocsátás és a Kereskedelmi törvény összefüggései
-Az időszaki teljesítések új szabályozása könyvelőkre, adótanácsadókra és könyvvizsgálókra 2015.07.01-től
- ÁFA önellenőrzések során való visszaigénylés gyakorolhatóságának esetei
- Tipikus ÁFA ellenőrzési jogesetek adózói szemszögből
- 2/2015. (II. 3.) NGM rendelet a számla és a nyugta adóigazgatási azonosításáról, valamint az elektronikus formában megőrzött számlák adóhatósági ellenőrzéséről szóló 23/2014. (VI. 30.) NGM rendelet módosításáról
- A számlázó programokba épített „adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás” funkcióról részletesen (hatályba lépés időpontja: 2016. január 01.)
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témában

Szünetek az előadás ideje alatt:

10,30-10,45 Kávészünet
12,15-12,45 Ebédszünet
14,15-14,30 Kávészünet



***
A 2015. évi KREDITPONT-GYŰJTÉSI lehetőségekről részletesen (mérlegképes könyvelők, adótanácsadók, adószakértők, okl. adószakértők, könyvvizsgálók részére) képzési portálunk HÍREK ÉS INFORMÁCIÓK menüpontja alatt tájékozódhat!

***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani.

A közvetítés kezdési időpontja 15 perces eltérést mutat(hat) a konferencia valódi kezdési időpontjához képest (ez idő alatt tudja ellenőrizni a weboldalunkon biztosított online megtekintési felület működését).



Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Minden, amit az ÁFA-ról 2015-ben tudni kell:áfa-szabályozás/ellenőrzés;EKÁER és az áfa összefüggései
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Lurdy Ház (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.)
Időpont 2015.06.16. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 63
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (1fő/előfizetés/mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség. További kreditgyűjtési lehetőség részletesen a SEGÍTSÉG menüpont alatt)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünkkel nem pályázunk mérlegképes kreditpontra (0) kredit
Könyvvizsgáló (4) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2014.05.26 00:01 - 00:00
2014.05.27 00:01 - 00:00
2014.05.28 00:01 - 00:00
2014.05.29 00:01 - 00:00
2014.05.30 00:01 - 00:00
2014.05.31 00:01 - 00:00
2014.06.01 00:01 - 00:00
2014.06.02 00:01 - 00:00
2014.06.03 00:01 - 00:00
2014.06.04 00:01 - 00:00
2014.06.05 00:01 - 00:00
2014.06.06 00:01 - 00:00
2014.06.07 00:01 - 00:00
2014.06.08 00:01 - 00:00
2014.06.09 00:01 - 00:00
2014.06.10 00:01 - 00:00
2014.06.11 00:01 - 00:00
2014.06.12 00:01 - 00:00
2014.06.13 00:01 - 00:00
2014.06.14 00:01 - 00:00
2014.06.15 00:01 - 00:00
2014.06.16 00:01 - 00:00
2014.06.17 00:01 - 00:00
2014.06.18 00:01 - 00:00
2014.06.19 00:01 - 00:00
2014.06.20 00:01 - 00:00
2014.06.21 00:01 - 00:00
2014.06.22 00:01 - 00:00
2014.06.23 00:01 - 00:00
2014.06.24 00:01 - 00:00
2014.06.25 00:01 - 00:00
2014.06.26 00:01 - 00:00
2014.06.27 00:01 - 00:00
2014.06.28 00:01 - 00:00
2014.06.29 00:01 - 00:00
2014.06.30 00:01 - 00:00
2014.07.01 00:01 - 00:00
2014.07.02 00:01 - 00:00
2014.07.03 00:01 - 00:00
2014.07.04 00:01 - 00:00
2014.07.05 00:01 - 00:00
2014.07.06 00:01 - 00:00
2014.07.07 00:01 - 00:00
2014.07.08 00:01 - 00:00
2014.07.09 00:01 - 00:00
2014.07.10 00:01 - 00:00
2014.07.11 00:01 - 00:00
2014.07.12 00:01 - 00:00
2014.07.13 00:01 - 00:00
2014.07.14 00:01 - 00:00
2014.07.15 00:01 - 00:00
2014.07.16 00:01 - 00:00
2014.07.17 00:01 - 00:00
2014.07.18 00:01 - 00:00
2014.07.19 00:01 - 00:00
2014.07.20 00:01 - 00:00
2014.07.21 00:01 - 00:00
2014.07.22 00:01 - 00:00
2014.07.23 00:01 - 00:00
2014.07.24 00:01 - 00:00
2014.07.25 00:01 - 00:00
2014.07.26 00:01 - 00:00
2014.07.27 00:01 - 00:00
2014.07.28 00:01 - 00:00
2014.07.29 00:01 - 00:00
2014.07.30 00:01 - 00:00
2014.07.31 00:01 - 00:00
2014.08.01 00:01 - 00:00
2014.08.02 00:01 - 00:00
2014.08.03 00:01 - 00:00
2014.08.04 00:01 - 00:00
2014.08.05 00:01 - 00:00
2014.08.06 00:01 - 00:00
2014.08.07 00:01 - 00:00
2014.08.08 00:01 - 00:00
2014.08.09 00:01 - 00:00
2014.08.10 00:01 - 00:00
2014.08.11 00:01 - 00:00
2014.08.12 00:01 - 00:00
2014.08.13 00:01 - 00:00
2014.08.14 00:01 - 00:00
2014.08.15 00:01 - 00:00
2014.08.16 00:01 - 00:00
2014.08.17 00:01 - 00:00
2014.08.18 00:01 - 00:00
2014.08.19 00:01 - 00:00
2014.08.20 00:01 - 00:00
2014.08.21 00:01 - 00:00
2014.08.22 00:01 - 00:00
2014.08.23 00:01 - 00:00
2014.08.24 00:01 - 00:00
2014.08.25 00:01 - 00:00
2014.08.26 00:01 - 00:00
2014.08.27 00:01 - 00:00
2014.08.28 00:01 - 00:00
2014.08.29 00:01 - 00:00
2014.08.30 00:01 - 00:00
2014.08.31 00:01 - 00:00
2014.09.01 00:01 - 00:00
2014.09.02 00:01 - 00:00
2014.09.03 00:01 - 00:00
2014.09.04 00:01 - 00:00
2014.09.05 00:01 - 00:00
2014.09.06 00:01 - 00:00
2014.09.07 00:01 - 00:00
2014.09.08 00:01 - 00:00
2014.09.09 00:01 - 00:00
2014.09.10 00:01 - 00:00
2014.09.11 00:01 - 00:00
2014.09.12 00:01 - 00:00
2014.09.13 00:01 - 00:00
2014.09.14 00:01 - 00:00
2014.09.15 00:01 - 00:00
2014.09.16 00:01 - 00:00
2014.09.17 00:01 - 00:00
2014.09.18 00:01 - 00:00
2014.09.19 00:01 - 00:00
2014.09.20 00:01 - 00:00
2014.09.21 00:01 - 00:00
2014.09.22 00:01 - 00:00
2014.09.23 00:01 - 00:00
2014.09.24 00:01 - 00:00
2014.09.25 00:01 - 00:00
2014.09.26 00:01 - 00:00
2014.09.27 00:01 - 00:00
2014.09.28 00:01 - 00:00
2014.09.29 00:01 - 00:00
2014.09.30 00:01 - 00:00
2014.10.01 00:01 - 00:00
2014.10.02 00:01 - 00:00
2014.10.03 00:01 - 00:00
2014.10.04 00:01 - 00:00
2014.10.05 00:01 - 00:00
2014.10.06 00:01 - 00:00
2014.10.07 00:01 - 00:00
2014.10.08 00:01 - 00:00
2014.10.09 00:01 - 00:00
2014.10.10 00:01 - 00:00
2014.10.11 00:01 - 00:00
2014.10.12 00:01 - 00:00
2014.10.13 00:01 - 00:00
2014.10.14 00:01 - 00:00
2014.10.15 00:01 - 00:00
2014.10.16 00:01 - 00:00
2014.10.17 00:01 - 00:00
2014.10.18 00:01 - 00:00
2014.10.19 00:01 - 00:00
2014.10.20 00:01 - 00:00
2014.10.21 00:01 - 00:00
2014.10.22 00:01 - 00:00
2014.10.23 00:01 - 00:00
2014.10.24 00:01 - 00:00
2014.10.25 00:01 - 00:00
2014.10.26 00:01 - 00:00
2014.10.27 00:01 - 00:00
2014.10.28 00:01 - 00:00
2014.10.29 00:01 - 00:00
2014.10.30 00:01 - 00:00
2014.10.31 00:01 - 00:00
2014.11.01 00:01 - 00:00
2014.11.02 00:01 - 00:00
2014.11.03 00:01 - 00:00
2014.11.04 00:01 - 00:00
2014.11.05 00:01 - 00:00
2014.11.06 00:01 - 00:00
2014.11.07 00:01 - 00:00
2014.11.08 00:01 - 00:00
2014.11.09 00:01 - 00:00
2014.11.10 00:01 - 00:00
2014.11.11 00:01 - 00:00
2014.11.12 00:01 - 00:00
2014.11.13 00:01 - 00:00
2014.11.14 00:01 - 00:00
2014.11.15 00:01 - 00:00
2014.11.16 00:01 - 00:00
2014.11.17 00:01 - 00:00
2014.11.18 00:01 - 00:00
2014.11.19 00:01 - 00:00
2014.11.20 00:01 - 00:00
2014.11.21 00:01 - 00:00
2014.11.22 00:01 - 00:00
2014.11.23 00:01 - 00:00
2014.11.24 00:01 - 00:00
2014.11.25 00:01 - 00:00
2014.11.26 00:01 - 00:00
2014.11.27 00:01 - 00:00
2014.11.28 00:01 - 00:00
2014.11.29 00:01 - 00:00
2014.11.30 00:01 - 00:00
2014.12.01 00:01 - 00:00
2014.12.02 00:01 - 00:00
2014.12.03 00:01 - 00:00
2014.12.04 00:01 - 00:00
2014.12.05 00:01 - 00:00
2014.12.06 00:01 - 00:00
2014.12.07 00:01 - 00:00
2014.12.08 00:01 - 00:00
2014.12.09 00:01 - 00:00
2014.12.10 00:01 - 00:00
2014.12.11 00:01 - 00:00
2014.12.12 00:01 - 00:00
2014.12.13 00:01 - 00:00
2014.12.14 00:01 - 00:00
2014.12.15 00:01 - 00:00
2014.12.16 00:01 - 00:00
2014.12.17 00:01 - 00:00
2014.12.18 00:01 - 00:00
2014.12.19 00:01 - 00:00
2014.12.20 00:01 - 00:00
2014.12.21 00:01 - 00:00
2014.12.22 00:01 - 00:00
2014.12.23 00:01 - 00:00
2014.12.24 00:01 - 00:00
2014.12.25 00:01 - 00:00
2014.12.26 00:01 - 00:00
2014.12.27 00:01 - 00:00
2014.12.28 00:01 - 00:00
2014.12.29 00:01 - 00:00
2014.12.30 00:01 - 00:00
2014.12.31 00:01 - 00:00
Program, további információk
A fokozódó hatósági ellenőrzések mellett a vállalkozások számára egyre nagyobb kihívást jelent, hogy megfeleljenek a folyamatosan változó törvényi előírásoknak és az adminisztrációs terheknek.
Az ezekre való felkészüléshez pedig nem csupán a jogszabályi háttér, de az ellenőrzési folyamatok során felmerülő gyakorlati kérdések ismerete is szükséges.
Szakértőnk előadása során részletes tájékoztatást ad az áfatörvény 2015. július 1-jétől hatályos módosításairól. Az áfa ellenőrzéssel, speciális lehetőségekkel, összefüggésekkel valamint a visszatérő ill. „problémás” területekkel foglalkozó részt pédákkal és esettanulmányokkal mutatja be.


Szakmai rendezvényünk programja:


09,00-16,00 Ruszin Zsolt
bejegyzett adószakértő; igazságügyi könyvszakértő, adó- és járulékszakértő

- Az új Art koncepció és az áfa ellenőrzések összefüggései
- EUB ítéletek (10-15 ítélet, mint esettanulmány áttekintése)
- Kúria döntések áfa ügyekben
- Nullás áfa bevallások önellenőrzése során az adólevonási jog hiánya
- A plasztikai sebészet áfa megítélése
- A biztosítók szerint minden cégnek jár az 50% áfa visszatérítés a személygépkocsi-javítására
- A speciális áfa választások visszamenőleges megváltoztatása 2015-től
- Amit a számlázó szoftver-regisztrációról tudni lehet
- Az adóhatóság ellenőrzési irányelvének hatásai az ÁFA ellenőrzésekre 2015
- A kiutalás előtti ellenőrzéseknél alkalmazott hiánypótlási eljárások hatása a késedelmi pótlékra
- Az EKAER egyes esetei és az ÁFA összefüggései
- Helyesbítés és sztornózás meghiúsult gazdasági események kapcsán
- PDF-ben elmentett számlák és a hozzájuk kapcsolódó tévhitek
- A számlázó-szoftver dokumentációinak tipikus hibái
- A nyugtaadás helyetti számlakibocsátás és a Kereskedelmi törvény összefüggései
- Az időszaki teljesítések új szabályozása könyvelőkre, adótanácsadókra és könyvvizsgálókra 2015.07.01-től
- ÁFA önellenőrzések során való visszaigénylés gyakorolhatóságának esetei
- Tipikus ÁFA ellenőrzési jogesetek adózói szemszögből
- 2/2015. (II. 3.) NGM rendelet a számla és a nyugta adóigazgatási azonosításáról, valamint az elektronikus formában megőrzött számlák adóhatósági ellenőrzéséről szóló 23/2014. (VI. 30.) NGM rendelet módosításáról
- A számlázó programokba épített „adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás” funkcióról részletesen (hatályba lépés időpontja: 2016. január 01.)
- Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témában

Szünetek az előadás ideje alatt:

10,30-10,45 Kávészünet
12,15-12,45 Ebédszünet
14,15-14,30 Kávészünet



***
A 2015. évi KREDITPONT-GYŰJTÉSI lehetőségekről részletesen (mérlegképes könyvelők, adótanácsadók, adószakértők, okl. adószakértők, könyvvizsgálók részére) képzési portálunk HÍREK ÉS INFORMÁCIÓK menüpontja alatt tájékozódhat!
Kreditpontos előadások megtekintése (ONLINE és ARCHÍVUMOS megtekintés) kizárólag képzési potrálunkon keresztül (www.szakkepzeseink.hu) történhet!

***
Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax: ( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Szerződéstípusok alkalmazása a vállalkozások ágazati sajátosságai szerint-PÉCS
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Hotel Laterum, Pécs, 7623 Hajnóczy József u. 37-39.
Időpont 2015.06.17. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 134
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2015.06.17 09:00 - 16:00
Program, további információk
A szerződések joga az ügyvédek és a vállalati jogászok számára egyaránt fontos területe a polgári jognak, de bizonyos fokú ismerete elengedhetetlen a vállalkozások gazdasági szakemberei és vezetői számára is.

Szakmai napunkon ezúttal olyan szerződéstípusokat mutatunk be szakértő előadóink segítségével, az új Ptk. rendelkezései alapján, amelyeket bizonyos ágazatokban gyakran kell alkalmazni.
Emellett átfogó előadást hallhatnak a szerződésszegéssel okozott károkért való felelősségről, és külön foglalkozunk a könyvelők és könyvvizsgálók szerződéses viszonyaival és felelősségével is.

Előadóink:

Prof. Dr. Nochta Tibor
ügyvéd, tanszékvezető egyetemi tanár, PTE Állam- és Jogtudományi Kar
Dr. Bán Dániel
ügyvéd
Dr. Jámbor Attila
ügyvéd, egyetemi oktató, SZIE Ybl Miklós Építéstudományi Kar
Dr. Kecskés András
egyetemi adjunktus, PTE Állam- és Jogtudományi Kar
Kisgyörgy Ilona
okl. könyvvizsgáló, adószakértő

Előadásunk részletes programja:


08,15-9,00 Érkezés, regisztráció

09,00-12,15

1. Építőipari szerződések sajátosságai

- Az építőiparban alkalmazott szerződéstípusok az új Ptk.-ban a vállalkozási szerződés keretein belül
- Kötelező feladatok, felelősségi körök és a kódexben nem szabályozott kérdések áttekintése
- A műszaki ellenőr megbízási szerződésének sajátosságai
- A felelős műszaki vezető megbízási szerződésének sajátosságai

2. Jellemző szerződéstípusok a kereskedelmi és szolgáltató szektorban

- Az adásvétel és különös nemei - a változások összefoglalása
- A megbízási típusú szerződések átfogó szabályai
- Bizományi szerződés
- Közvetítői és tartós közvetítői szerződések
- Forgalmazási szerződés
- Franchise (jogbérleti) szerződés

10,30-10,45 Kávészünet


3. Fuvarozási és szállítmányozási szerződések

• Bevezetés
- A fuvarjogi szabályozás módosítását megalapozó jogon kívüli (gazdasági) és jogrendszeren belüli okokról
- Az egyes szerződések szabályozási koncepciója az új Ptk. rendszerében
• A fuvarozási szerződés szabályai az új Ptk.-ban
- A szabályozás jellege (szubszidiaritás, diszpozitivitás, keretszabályozás)
- A fuvarjogviszony dinamikája (a fuvarozás létszakai)
- A küldemény feletti rendelkezési jog
- A fuvarozót megillető zálogjog
- Szerződésszegésért viselt felelősség
- Igényérvényesítés
• A szállítmányozási szerződés szabályai az új Ptk.-ban
- A szállítmányozás törvényi definíciójának változása és ennek főbb hatásai
- Elhatárolási kérdések (szállítmányozás – bizomány – fuvarozás)
- A szállítmányozót terhelő igényérvényesítési kötelezettség (perbizomány)
- A szállítmányozót megillető zálogjog
- Szerződésszegésért viselt felelősség
- Igényérvényesítés

4. Szerződéses jogviszonyok a mezőgazdaságban

- Megszűnt a mezőgazdasági termékértékesítési szerződés önállósága
- Saját termelésű mezőgazdasági áru szolgáltatására kötött adásvételi szerződés
- Vevő közreműködésével előállított mezőgazdasági áru szolgáltatására kötött adásvételi szerződés
- A szerződésnek az állat vagy a termény betegsége miatti lehetetlenné válására vonatkozóan speciális lehetetlenülési szabályt állapít meg az új Ptk.
- Tolerancia-elv érvényesülése a mezőgazdasági termény, termék, saját nevelésű vagy hizlalású állat értékesítése esetében
- A határozatlan időre kötött mezőgazdasági haszonbérleti szerződés felmondására vonatkozó speciális szabályok.

12,15-12,45 Ebédszünet


5. Felelősség a szerződésszegéssel okozott kárért

- A szabályozás indokai, előzmények
- A szerződésszegésért való felelősség tényálláselemei és bizonyításuk
- A felelősség alóli mentesülés okai, elemzésük
- A felelősség kizárása, korlátozása, kiterjesztése
- A kártérítés mértéke, az előreláthatóság kérdései
- A közreműködőért való felelősség
- Sajátos felelősségi szabályok a szállodák, nyilvánosság számára nyitva álló más intézmények és a vezető tisztségviselők szerződésszegése esetén
- A szerződésszegésért való felelősség és a szerződésen kívül okozott károkért való felelősség kapcsolata: a “non-cumul” szabály jelentősége

14,45-15,00 Kávészünet


6. Könyvelői és könyvvizsgálói szerződések

- A könyvelői és a könyvvizsgálói felelősség háttere (a felelősséget jelentő körülmények, a tevékenység speciális jellege)
- A könyvelési szerződés jelentősége (a szerződés szabályai, tartalmi, felelősségi kérdései a mai jogrendbe helyezve)
- A szerződés jellemzői, minősítései a felelősség szempontjából
- A szerződés alanya és tárgya
- Kárelhárító technikák szerződéses rendszere
- Könyvelőirodai belső szabályozás és a szerződés
- A szerződésszegésért való könyvvizsgálói felelősség
- Felelősségbiztosítási konstrukciók

***
Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén (és/vagy közvetlen környezetében) étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Szerződéstípusok alkalmazása a vállalkozások ágazati sajátosságai szerint-SZEGED
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Hotel Novotel, 6721 Szeged, Maros utca 1.
Időpont 2015.06.18. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 128
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2015.06.18 09:00 - 16:00
Program, további információk
A szerződések joga az ügyvédek és a vállalati jogászok számára egyaránt fontos területe a polgári jognak, de bizonyos fokú ismerete elengedhetetlen a vállalkozások gazdasági szakemberei és vezetői számára is.

Szakmai napunkon ezúttal olyan szerződéstípusokat mutatunk be szakértő előadóink segítségével, az új Ptk. rendelkezései alapján, amelyeket bizonyos ágazatokban gyakran kell alkalmazni.
Emellett átfogó előadást hallhatnak a szerződésszegéssel okozott károkért való felelősségről, és külön foglalkozunk a könyvelők és könyvvizsgálók szerződéses viszonyaival és felelősségével is.

Előadóink:

Dr. Lábady Tamás
c. egyetemi tanár, volt alkotmánybíró
Dr. Gellén Klára
habil. egyetemi docens, SZTE Állam- és Jogtudományi Kar
Dr. Jámbor Attila
ügyvéd, egyetemi oktató, SZIE Ybl Miklós Építéstudományi Kar
Kisgyörgy Ilona
okl. könyvvizsgáló, adószakértő

Előadásunk részletes programja:


08,15-9,00 Érkezés, regisztráció

09,00-12,15

1. Építőipari szerződések sajátosságai

- Az építőiparban alkalmazott szerződéstípusok az új Ptk.-ban a vállalkozási szerződés keretein belül
- Kötelező feladatok, felelősségi körök és a kódexben nem szabályozott kérdések áttekintése
- A műszaki ellenőr megbízási szerződésének sajátosságai
- A felelős műszaki vezető megbízási szerződésének sajátosságai

2. Jellemző szerződéstípusok a kereskedelmi és szolgáltató szektorban

- Az adásvétel és különös nemei - a változások összefoglalása
- A megbízási típusú szerződések átfogó szabályai
- Bizományi szerződés
- Közvetítői és tartós közvetítői szerződések
- Forgalmazási szerződés
- Franchise (jogbérleti) szerződés

10,30-10,45 Kávészünet


3. Szerződéses jogviszonyok a mezőgazdaságban

- Megszűnt a mezőgazdasági termékértékesítési szerződés önállósága
- Saját termelésű mezőgazdasági áru szolgáltatására kötött adásvételi szerződés
- Vevő közreműködésével előállított mezőgazdasági áru szolgáltatására kötött adásvételi szerződés
- A szerződésnek az állat vagy a termény betegsége miatti lehetetlenné válására vonatkozóan speciális lehetetlenülési szabályt állapít meg az új Ptk.
- Tolerancia-elv érvényesülése a mezőgazdasági termény, termék, saját nevelésű vagy hizlalású állat értékesítése esetében
- A határozatlan időre kötött mezőgazdasági haszonbérleti szerződés felmondására vonatkozó speciális szabályok.

12,15-12,45 Ebédszünet


4. Felelősség a szerződésszegéssel okozott kárért

- A szabályozás indokai, előzmények
- A szerződésszegésért való felelősség tényálláselemei és bizonyításuk
- A felelősség alóli mentesülés okai, elemzésük
- A felelősség kizárása, korlátozása, kiterjesztése
- A kártérítés mértéke, az előreláthatóság kérdései
- A közreműködőért való felelősség
- Sajátos felelősségi szabályok a szállodák, nyilvánosság számára nyitva álló más intézmények és a vezető tisztségviselők szerződésszegése esetén
- A szerződésszegésért való felelősség és a szerződésen kívül okozott károkért való felelősség kapcsolata: a “non-cumul” szabály jelentősége

14,45-15,00 Kávészünet


5. Könyvelői és könyvvizsgálói szerződések

- A könyvelői és a könyvvizsgálói felelősség háttere (a felelősséget jelentő körülmények, a tevékenység speciális jellege)
- A könyvelési szerződés jelentősége (a szerződés szabályai, tartalmi, felelősségi kérdései a mai jogrendbe helyezve)
- A szerződés jellemzői, minősítései a felelősség szempontjából
- A szerződés alanya és tárgya
- Kárelhárító technikák szerződéses rendszere
- Könyvelőirodai belső szabályozás és a szerződés
- A szerződésszegésért való könyvvizsgálói felelősség
- Felelősségbiztosítási konstrukciók

***
Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén (és/vagy közvetlen környezetében) étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

Képzés neve
Címe Szerződéstípusok alkalmazása a vállalkozások ágazati sajátosságai szerint-BUDAPEST
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Lurdy Ház (1097 Budapest, Könyves K. krt.12-14.)
Időpont 2015.06.23. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 185
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2015.06.23 09:00 - 16:00
Program, további információk
A szerződések joga az ügyvédek és a vállalati jogászok számára egyaránt fontos területe a polgári jognak, de bizonyos fokú ismerete elengedhetetlen a vállalkozások gazdasági szakemberei és vezetői számára is.

Szakmai napunkon ezúttal olyan szerződéstípusokat mutatunk be szakértő előadóink segítségével, az új Ptk. rendelkezései alap