Bejelentkezés
Felhasználói név
Jelszó
Regisztráció
Elfelejtett jelszó

Tisztelt Jelentkező!

Kérjük, jelentkezéskor minden esetben jelölje, hogy az adott rendezvényen való részvételért, megtekintésért mely végzettség(ei)hez tartozó kreditpontot-gyűjtési lehetőséget kívánja igénybe venni. Kérjük, minden esetben ELLENŐRIZZE, hogy szakterületének megfelelő témakörű kreditpontos előadásra jelentkezik-e (Személyes részvétel esetén, kérjük a konferencia jelenléti ívét az esemény kezdete előtt minimum 5 perccel, illetve az esemény végeztével aláírásával ellátni szíveskedjék. Amennyiben aláírásával nem hitelesítette a dokumentumot, úgy a hatályos jogszabályok értelmében nem áll módunkban kreditpontot igazolni az Ön részére).

Az igazolások kizárólag abban az esetben tölthetők le a kreditfigyelő rendszerünkből, ha a rendezvény pozitív elbíráslásban részesült, azaz kreditponttal minősítette a Nemzetgazdasági Minisztérium és/vagy a Magyar Könyvvizsgálói Kamara helyi szervezete, valamint minden, a részvételre és a megtekintésekre vonatkozó feltételek is maradéktalanul teljesültek!

Megértésüket köszönjük.

Szakmai rendezvények/képzések - Keresés
Szakterület
Helyszín
Rendezvény címe
Időszak



Szakmai rendezvények/képzések - Lista
Találatok száma: 5
Képzés neve
Címe Az Áfa ellenőrzés lényeges kérdései, az Áfa tv. fontosabb 2019. évi változásai
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Hotel Famulus**** Business Hotel Győr, Budai út 4-6.
Időpont 2019.04.15. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 167
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (1fő/előfizetés/mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség. További kreditgyűjtési lehetőség részletesen a SEGÍTSÉG menüpont alatt)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Mérlegképes Vállalkozási/nem számvitel (8) kredit
Adótanácsadó (8) kredit
Adószakértő (8) kredit
Okleveles adószakértő (8) kredit
Könyvvizsgáló (4) kredit
Program, további információk

Az Áfa ellenőrzés lényeges kérdései, az Áfa tv. fontosabb 2019. évi változásai továbbá elektronikus kapcsolattartás a közigazgatással, cégkapu szabályok, 2019-es cafeteria elemek (360 perc)

Bonácz Zsolt, adószakértő

Az áfa ellenőrzés lényeges kérdései (180 perc)
Bizonyítás eszközei, bizonyítékok köre
• ügylettel kapcsolatos dokumentumok alaki és tartalmi ellenőrzése
• helyszíni szemle
• belföldi jogsegély
• a vizsgálat alá vont adózó saját nyilatkozata
• az adózó által tett nyilatkozat értékelése
• más személy által tett nyilatkozat és tanúvallomás
• szakértői vélemény
• nemzetközi megkeresés
• kapcsolódó vizsgálat
• online adatszolgáltatásból, áfa bevallás összesítő nyilatkozatából származó adatok felhasználása
• online pénztárgép forgalmi adatainak értékelése
• VIES-rendszerből kapott adatok és a belföldi adóalanyok által benyújtott összesítő nyilatkozatok összevetése

Számlák hitelességének vizsgálata
• számlakibocsátó rendelkezésére álló erőforrások vizsgálata
• termék eredetének ellenőrzése
• egyedi azonosítóval rendelkező termék eredetének vizsgálata
• ismeretlen eredetű termék értékesítéséről kiállított számla minősítése
• személyi összefonódások értékelése
• a beszerzés körülményeinek jelentősége
• számlabefogadótól elvárható körültekintés
• számlázott ellenérték és a szokásos piaci ár viszonya
• termék mozgatásával kapcsolatos körülmények jelentősége

Fontosabb 2019. évi áfa változások
• alanyi adómentesség felső értékhatárának emelkedése
• személygépkocsi bérleti díját terhelő áfa levonása, hatályba léptető szabályok alkalmazása
• időszakonkénti elszámolás teljesítési időpontja jogutód nélküli megszűnés esetén
• utalványok adózására vonatkozó szabályok
• távolról nyújtható szolgáltatások adózása (külföldi cégek helytelen gyakorlata)
• új lakóingatlan értékesítésére vonatkozó kedvezményes adómérték 2019. december 31-ét követő alkalmazhatóságának feltételei
• természetes személy adólevonási jog

 dr. Orbán Ildikó a NAV Dél-budapesti Adóigazgatóságának főosztályvezetője

Elektronikus kapcsolattartás a közigazgatással, cégkapu szabályok  (180 perc)
• elektronikus ügyintézés
• elektronikus kapcsolattartásra kötelezettek
• meghatalmazott elektronikus eljárása
• adózó elektronikus eljárása
• kapcsolattartás módja
• ügyfélkapu
• cégkapu, cégkapu nyitásra kötelezettek köre
• cégkapu vélelem
• cégkapu szankció
• cégkapu kezelése
• NAV kézbesítési szabályok
• e-papír
• AVDH
• Rendelkezési nyilvántartás
• Online felületek – EKAER, online számla-adattszolgáltatás stb.
• Online nyomtatványkitöltő alkalmazás
• Ebev képviseleti bejelentő felület
• egyéb kapcsolódó kérdések
• konzultáció

Cafeteria elemek
• cafeteria célja, szerepe a munkáltatók életében
• Cafeteriába építhető adózási elemek
• 2019-től megszűnő cafeteria elemek
• módosuló elemek
• béren kívüli juttatás
• béren kívüli juttatás közterhe
• egyes más meghatározott juttatások
• reprezentáció, egyéb vendéglátás elhatárolása
• üzletpolitikai célú juttatások adózása
• egyes más meghatározott juttatások közterhe
• lakáscélú hitel, lakáscélú támogatás
• önkéntes pénztári befizetés lehetősége
• önkéntes pénztári munkáltató hozzájárulás
• önkéntes pénztári támogatói adomány
• önkéntes pénztári célzott juttatások
• előlegmegállapítás cafeteria juttatásnál
• munkásszállás
• óvoda, bölcsőde juttatás
• sportjuttatás
• kulturális juttatás
• kockázati és csoportos biztosítások
• cafeteria optimalizálás
• egyéb kapcsolódó kérdések
• konzultáció

Szünetek:
10:30-10:45 Kávészünet
12:15-12:45 Ebédszünet


***
Technikai információk, kapcsolat

A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600;( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

 

 


Képzés neve
Címe 2018. évi beszámolót alátámasztó leltár összeállítása,megvalósítása
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Lurdy Ház (1097 Budapest, Könyves K. krt.12-14.) konferenciaterem
Időpont 2019.04.16. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 233
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (1fő/előfizetés/mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség. További kreditgyűjtési lehetőség részletesen a SEGÍTSÉG menüpont alatt)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk kreditpályázatának elbírálása folyamatban van (8) kredit
Program, további információk

2018. évi beszámolót alátámasztó leltár összeállítása a beszámolók gyakorlati megvalósítása, buktatói 

Közeleg a határidő. Tudni szeretné hogyan zárja helyesen az új jogszabályoknak megfelelően az évet számviteli szempontból? Akkor jöjjön el konferenciánkra, ahol szakértőnktől a leltár összeállításának módját és a beszámolók gyakorlati megvalósítását és buktatóit is megtudhatja.

Szakértőnk: Horváth Józsefné okleveles adószakértő-könyvvizsgáló, a Magyar Okleveles Adószakértők Egyesületének alelnöke

Számviteli kreditpályázatunk elbírálása folyamatban van a Pénzügyminisztériumnál.

1/1. a könyvviteli zárlat és annak munkafolyamata
1/11.  A tárgyidőszakhoz kapcsolódó bizonylatok teljes körű beszerzése, előállítása
1/12.  Tárgyévet érintő, tárgyévhez kapcsolódó gazdasági események elszámolása a mérlegkészítés időszakában
1/13.  „Főkönyvi kivonat 1” összeállítása
1/14. Tervezett beszámoló összeállítása és az ügyvezetésnek/tulajdonosoknak átadása
1/15.  Költség- és eredményszámlák rendezése
1/16.  Az eredményfelosztáshoz kapcsolódó számviteli feladatok
1/17.  A társasági adó számítása és könyvelése
1/18.  Kifizethető osztalék megállapítása és az osztalékkal kapcsolatos elszámolások
1/19. A mérleg szerinti eredmény meghatározása és könyvviteli elszámolása
1/20 „Főkönyvi kivonat 2” összeállítása

1/2. a mérleg összeállításához kapcsolódó év végi feladatok
       Egyeztetések, árfolyamkülönbözetek elszámolása
       Értékelések
1/3. mérlegtételek megállapítása
       Alátámasztó leltár
1/4. zárlati tételek
       Mérlegszámlák
       Eredményszámlák
1/5. osztalék és az osztalékelőleg 2018-2019
1/6. eredménykimutatás
1/7. mikrogazdálkodói beszámolási sajátosságok


2018. évi beszámolók gyakorlati megvalósítása, buktatói

2/1. Egyéni vállalkozók adózása (NAV tervezet)
       Határidő: május 20.
       Milyen feladatai vannak az egyéni vállalkozónak a tervezettel kapcsolatban
2/2. Mezőgazdasági őstermelők adózása
2/3. Bevallás a személyi jövedelemadóról, NAV tervezet (1853)
       Mire kell figyelni
2/4. Bevallás az egyszerűsített vállalkozói adóról (1843)
         az Sztv. hatálya alá tartozó adóalany esetében
                                 bevallási határidő:  2019. május 31.
        A NAV által elfogadott, feldolgozott bevallás után, ugyanarra az időszakra, adóalap, illetőleg adó módosítására kizárólag csak önellenőrzés keretében van lehetőség elévülési időn belül.
- A bevétel megszerzésének időpontja
- Kapcsolt vállalkozástól kapott bevétel.
- Összes bevételt (eva alapját) csökkentő tételek


2/5. KIVA beszámoló (18KIVA)
         Személyi jellegű kifizetések
        A kisvállalati adóalap megállapításakor növelő tétel
        Az adóévben jóváhagyott fizetendő osztalék
        Nem a vállalkozási tevékenység érdekében felmerülő egyes költségek, ráfordítások, bírság, pótlék, elengedett követelés elszámolása

2/6. HIPA bevallás
       Közvetlenül elektronikusan
       NAV-on keresztül
- egyéni vállalkozó választási lehetősége
- KATA és a helyi adó választása
- EVA és a helyi adó választása
- Kedvezmények
- Megosztások szabályai

***
Technikai információk, kapcsolat
A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető (saját költségen, a rendezvény napján helyben, a választott vendéglátóipari egységnél rendezve).

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, (061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Az Áfa ellenőrzés lényeges kérdései, az Áfa tv. fontosabb 2019. évi változásai
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín DAB Székház (4032 Debrecen, Thomas Mann u.49.)
Időpont 2019.04.16. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 158
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (1fő/előfizetés/mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség. További kreditgyűjtési lehetőség részletesen a SEGÍTSÉG menüpont alatt)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Mérlegképes Vállalkozási/nem számvitel (8) kredit
Adótanácsadó (8) kredit
Adószakértő (8) kredit
Okleveles adószakértő (8) kredit
Könyvvizsgáló (4) kredit
Program, további információk

Az Áfa ellenőrzés lényeges kérdései, az Áfa tv. fontosabb 2019. évi változásai továbbá elektronikus kapcsolattartás a közigazgatással, cégkapu szabályok, 2019-es cafeteria elemek (360 perc)

Bonácz Zsolt, adószakértő

Az áfa ellenőrzés lényeges kérdései (180 perc)
Bizonyítás eszközei, bizonyítékok köre
• ügylettel kapcsolatos dokumentumok alaki és tartalmi ellenőrzése
• helyszíni szemle
• belföldi jogsegély
• a vizsgálat alá vont adózó saját nyilatkozata
• az adózó által tett nyilatkozat értékelése
• más személy által tett nyilatkozat és tanúvallomás
• szakértői vélemény
• nemzetközi megkeresés
• kapcsolódó vizsgálat
• online adatszolgáltatásból, áfa bevallás összesítő nyilatkozatából származó adatok felhasználása
• online pénztárgép forgalmi adatainak értékelése
• VIES-rendszerből kapott adatok és a belföldi adóalanyok által benyújtott összesítő nyilatkozatok összevetése

Számlák hitelességének vizsgálata
• számlakibocsátó rendelkezésére álló erőforrások vizsgálata
• termék eredetének ellenőrzése
• egyedi azonosítóval rendelkező termék eredetének vizsgálata
• ismeretlen eredetű termék értékesítéséről kiállított számla minősítése
• személyi összefonódások értékelése
• a beszerzés körülményeinek jelentősége
• számlabefogadótól elvárható körültekintés
• számlázott ellenérték és a szokásos piaci ár viszonya
• termék mozgatásával kapcsolatos körülmények jelentősége

Fontosabb 2019. évi áfa változások
• alanyi adómentesség felső értékhatárának emelkedése
• személygépkocsi bérleti díját terhelő áfa levonása, hatályba léptető szabályok alkalmazása
• időszakonkénti elszámolás teljesítési időpontja jogutód nélküli megszűnés esetén
• utalványok adózására vonatkozó szabályok
• távolról nyújtható szolgáltatások adózása (külföldi cégek helytelen gyakorlata)
• új lakóingatlan értékesítésére vonatkozó kedvezményes adómérték 2019. december 31-ét követő alkalmazhatóságának feltételei
• természetes személy adólevonási jog

 dr. Orbán Ildikó a NAV Dél-budapesti Adóigazgatóságának főosztályvezetője

Elektronikus kapcsolattartás a közigazgatással, cégkapu szabályok  (180 perc)
• elektronikus ügyintézés
• elektronikus kapcsolattartásra kötelezettek
• meghatalmazott elektronikus eljárása
• adózó elektronikus eljárása
• kapcsolattartás módja
• ügyfélkapu
• cégkapu, cégkapu nyitásra kötelezettek köre
• cégkapu vélelem
• cégkapu szankció
• cégkapu kezelése
• NAV kézbesítési szabályok
• e-papír
• AVDH
• Rendelkezési nyilvántartás
• Online felületek – EKAER, online számla-adattszolgáltatás stb.
• Online nyomtatványkitöltő alkalmazás
• Ebev képviseleti bejelentő felület
• egyéb kapcsolódó kérdések
• konzultáció

Cafeteria elemek
• cafeteria célja, szerepe a munkáltatók életében
• Cafeteriába építhető adózási elemek
• 2019-től megszűnő cafeteria elemek
• módosuló elemek
• béren kívüli juttatás
• béren kívüli juttatás közterhe
• egyes más meghatározott juttatások
• reprezentáció, egyéb vendéglátás elhatárolása
• üzletpolitikai célú juttatások adózása
• egyes más meghatározott juttatások közterhe
• lakáscélú hitel, lakáscélú támogatás
• önkéntes pénztári befizetés lehetősége
• önkéntes pénztári munkáltató hozzájárulás
• önkéntes pénztári támogatói adomány
• önkéntes pénztári célzott juttatások
• előlegmegállapítás cafeteria juttatásnál
• munkásszállás
• óvoda, bölcsőde juttatás
• sportjuttatás
• kulturális juttatás
• kockázati és csoportos biztosítások
• cafeteria optimalizálás
• egyéb kapcsolódó kérdések
• konzultáció

Szünetek:
10:30-10:45 Kávészünet
12:15-12:45 Ebédszünet


***
Technikai információk, kapcsolat

A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600;( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

 

 


Képzés neve
Címe Az Áfa ellenőrzés lényeges kérdései, az Áfa tv. fontosabb 2019. évi változásai
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Hotel Novotel Szeged (6721 Szeged, Maros u.1.)
Időpont 2019.05.06. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 99
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (1fő/előfizetés/mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség. További kreditgyűjtési lehetőség részletesen a SEGÍTSÉG menüpont alatt)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Mérlegképes Vállalkozási/nem számvitel (8) kredit
Adótanácsadó (8) kredit
Adószakértő (8) kredit
Okleveles adószakértő (8) kredit
Könyvvizsgáló (4) kredit
Program, további információk

Az Áfa ellenőrzés lényeges kérdései, az Áfa tv. fontosabb 2019. évi változásai továbbá elektronikus kapcsolattartás a közigazgatással, cégkapu szabályok, 2019-es cafeteria elemek (360 perc)

Bonácz Zsolt, adószakértő

Az áfa ellenőrzés lényeges kérdései (180 perc)
Bizonyítás eszközei, bizonyítékok köre
• ügylettel kapcsolatos dokumentumok alaki és tartalmi ellenőrzése
• helyszíni szemle
• belföldi jogsegély
• a vizsgálat alá vont adózó saját nyilatkozata
• az adózó által tett nyilatkozat értékelése
• más személy által tett nyilatkozat és tanúvallomás
• szakértői vélemény
• nemzetközi megkeresés
• kapcsolódó vizsgálat
• online adatszolgáltatásból, áfa bevallás összesítő nyilatkozatából származó adatok felhasználása
• online pénztárgép forgalmi adatainak értékelése
• VIES-rendszerből kapott adatok és a belföldi adóalanyok által benyújtott összesítő nyilatkozatok összevetése

Számlák hitelességének vizsgálata
• számlakibocsátó rendelkezésére álló erőforrások vizsgálata
• termék eredetének ellenőrzése
• egyedi azonosítóval rendelkező termék eredetének vizsgálata
• ismeretlen eredetű termék értékesítéséről kiállított számla minősítése
• személyi összefonódások értékelése
• a beszerzés körülményeinek jelentősége
• számlabefogadótól elvárható körültekintés
• számlázott ellenérték és a szokásos piaci ár viszonya
• termék mozgatásával kapcsolatos körülmények jelentősége

Fontosabb 2019. évi áfa változások
• alanyi adómentesség felső értékhatárának emelkedése
• személygépkocsi bérleti díját terhelő áfa levonása, hatályba léptető szabályok alkalmazása
• időszakonkénti elszámolás teljesítési időpontja jogutód nélküli megszűnés esetén
• utalványok adózására vonatkozó szabályok
• távolról nyújtható szolgáltatások adózása (külföldi cégek helytelen gyakorlata)
• új lakóingatlan értékesítésére vonatkozó kedvezményes adómérték 2019. december 31-ét követő alkalmazhatóságának feltételei
• természetes személy adólevonási jog

 dr. Orbán Ildikó a NAV Dél-budapesti Adóigazgatóságának főosztályvezetője

Elektronikus kapcsolattartás a közigazgatással, cégkapu szabályok  (180 perc)
• elektronikus ügyintézés
• elektronikus kapcsolattartásra kötelezettek
• meghatalmazott elektronikus eljárása
• adózó elektronikus eljárása
• kapcsolattartás módja
• ügyfélkapu
• cégkapu, cégkapu nyitásra kötelezettek köre
• cégkapu vélelem
• cégkapu szankció
• cégkapu kezelése
• NAV kézbesítési szabályok
• e-papír
• AVDH
• Rendelkezési nyilvántartás
• Online felületek – EKAER, online számla-adattszolgáltatás stb.
• Online nyomtatványkitöltő alkalmazás
• Ebev képviseleti bejelentő felület
• egyéb kapcsolódó kérdések
• konzultáció

Cafeteria elemek
• cafeteria célja, szerepe a munkáltatók életében
• Cafeteriába építhető adózási elemek
• 2019-től megszűnő cafeteria elemek
• módosuló elemek
• béren kívüli juttatás
• béren kívüli juttatás közterhe
• egyes más meghatározott juttatások
• reprezentáció, egyéb vendéglátás elhatárolása
• üzletpolitikai célú juttatások adózása
• egyes más meghatározott juttatások közterhe
• lakáscélú hitel, lakáscélú támogatás
• önkéntes pénztári befizetés lehetősége
• önkéntes pénztári munkáltató hozzájárulás
• önkéntes pénztári támogatói adomány
• önkéntes pénztári célzott juttatások
• előlegmegállapítás cafeteria juttatásnál
• munkásszállás
• óvoda, bölcsőde juttatás
• sportjuttatás
• kulturális juttatás
• kockázati és csoportos biztosítások
• cafeteria optimalizálás
• egyéb kapcsolódó kérdések
• konzultáció

Szünetek:
10:30-10:45 Kávészünet
12:15-12:45 Ebédszünet


***
Technikai információk, kapcsolat

A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600;( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

 

 


Képzés neve
Címe Az Áfa ellenőrzés lényeges kérdései, az Áfa tv. fontosabb 2019. évi változásai
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Hotel Laterum (7633 Pécs, Hajnóczy J. u.37-39.)
Időpont 2019.05.07. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 110
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (1fő/előfizetés/mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség. További kreditgyűjtési lehetőség részletesen a SEGÍTSÉG menüpont alatt)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Mérlegképes Vállalkozási/nem számvitel (8) kredit
Adótanácsadó (8) kredit
Adószakértő (8) kredit
Okleveles adószakértő (8) kredit
Könyvvizsgáló (4) kredit
Program, további információk

Az Áfa ellenőrzés lényeges kérdései, az Áfa tv. fontosabb 2019. évi változásai továbbá elektronikus kapcsolattartás a közigazgatással, cégkapu szabályok, 2019-es cafeteria elemek (360 perc)

Bonácz Zsolt, adószakértő

Az áfa ellenőrzés lényeges kérdései (180 perc)
Bizonyítás eszközei, bizonyítékok köre
• ügylettel kapcsolatos dokumentumok alaki és tartalmi ellenőrzése
• helyszíni szemle
• belföldi jogsegély
• a vizsgálat alá vont adózó saját nyilatkozata
• az adózó által tett nyilatkozat értékelése
• más személy által tett nyilatkozat és tanúvallomás
• szakértői vélemény
• nemzetközi megkeresés
• kapcsolódó vizsgálat
• online adatszolgáltatásból, áfa bevallás összesítő nyilatkozatából származó adatok felhasználása
• online pénztárgép forgalmi adatainak értékelése
• VIES-rendszerből kapott adatok és a belföldi adóalanyok által benyújtott összesítő nyilatkozatok összevetése

Számlák hitelességének vizsgálata
• számlakibocsátó rendelkezésére álló erőforrások vizsgálata
• termék eredetének ellenőrzése
• egyedi azonosítóval rendelkező termék eredetének vizsgálata
• ismeretlen eredetű termék értékesítéséről kiállított számla minősítése
• személyi összefonódások értékelése
• a beszerzés körülményeinek jelentősége
• számlabefogadótól elvárható körültekintés
• számlázott ellenérték és a szokásos piaci ár viszonya
• termék mozgatásával kapcsolatos körülmények jelentősége

Fontosabb 2019. évi áfa változások
• alanyi adómentesség felső értékhatárának emelkedése
• személygépkocsi bérleti díját terhelő áfa levonása, hatályba léptető szabályok alkalmazása
• időszakonkénti elszámolás teljesítési időpontja jogutód nélküli megszűnés esetén
• utalványok adózására vonatkozó szabályok
• távolról nyújtható szolgáltatások adózása (külföldi cégek helytelen gyakorlata)
• új lakóingatlan értékesítésére vonatkozó kedvezményes adómérték 2019. december 31-ét követő alkalmazhatóságának feltételei
• természetes személy adólevonási jog

 dr. Orbán Ildikó a NAV Dél-budapesti Adóigazgatóságának főosztályvezetője

Elektronikus kapcsolattartás a közigazgatással, cégkapu szabályok  (180 perc)
• elektronikus ügyintézés
• elektronikus kapcsolattartásra kötelezettek
• meghatalmazott elektronikus eljárása
• adózó elektronikus eljárása
• kapcsolattartás módja
• ügyfélkapu
• cégkapu, cégkapu nyitásra kötelezettek köre
• cégkapu vélelem
• cégkapu szankció
• cégkapu kezelése
• NAV kézbesítési szabályok
• e-papír
• AVDH
• Rendelkezési nyilvántartás
• Online felületek – EKAER, online számla-adattszolgáltatás stb.
• Online nyomtatványkitöltő alkalmazás
• Ebev képviseleti bejelentő felület
• egyéb kapcsolódó kérdések
• konzultáció

Cafeteria elemek
• cafeteria célja, szerepe a munkáltatók életében
• Cafeteriába építhető adózási elemek
• 2019-től megszűnő cafeteria elemek
• módosuló elemek
• béren kívüli juttatás
• béren kívüli juttatás közterhe
• egyes más meghatározott juttatások
• reprezentáció, egyéb vendéglátás elhatárolása
• üzletpolitikai célú juttatások adózása
• egyes más meghatározott juttatások közterhe
• lakáscélú hitel, lakáscélú támogatás
• önkéntes pénztári befizetés lehetősége
• önkéntes pénztári munkáltató hozzájárulás
• önkéntes pénztári támogatói adomány
• önkéntes pénztári célzott juttatások
• előlegmegállapítás cafeteria juttatásnál
• munkásszállás
• óvoda, bölcsőde juttatás
• sportjuttatás
• kulturális juttatás
• kockázati és csoportos biztosítások
• cafeteria optimalizálás
• egyéb kapcsolódó kérdések
• konzultáció

Szünetek:
10:30-10:45 Kávészünet
12:15-12:45 Ebédszünet


***
Technikai információk, kapcsolat

A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600;( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.