Bejelentkezés
Felhasználói név
Jelszó
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Szakmai rendezvények, konferenciák - Keresés
Szakterület
Helyszín
Rendezvény címe
Időszak



Szakmai rendezvények, konferenciák - Lista
Találatok száma: 18
Képzés neve
Címe Új Kp. 2018. január 1-jétől - a közigazgatási perrendtartás legjelentősebb változásai
Típus Tanácsadói nap
Helyszín Közvetítés helyszíne: Menedzser Praxis Kft. oktatóterme (1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 127.)
Időpont 2018.01.24. 10:30 - 13:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2018.01.24 10:30 - 13:00
Program, további információk

Új Kp. 2018. január 1-jétől - a közigazgatási perrendtartás legjelentősebb változásai

Komoly változásokra kell felkészülniük a hazai vállalkozásoknak: 2018. január 1-jén életbe lép az új Közigazgatási Perrendtartás (Kp.), ami többek közt a vállalatok adópereit is felforgathatja.

Az új peres szabályok alapjaiban változtatják meg a közigazgatási jogvitákhoz, adóellenőrzésekhez és adóperekhez kapcsolódó évtizedes megszokásokat.  A közigazgatási perrendtartásról szóló törvény jogtörténeti jelentőségű, mert  Magyarországon először önállósítja és foglalja össze egy törvényi kódexben a közigazgatási perek szabályait.

Szakmai napunkon a Dr. Sipos Balázs a Pécsi Közigazgatási és Munkaügyi Bíróság elnöke mutatja be az új eljárási kódex legfontosabb újításait valamint a változások során felmerülő gyakorlati  kérdésekre ad választ, ügyvéd és más jogalkalmazó illetve a közigazgatásban dolgozó jogász előfizetőink részére.

A szakmai nap programja:
10:30-13:00 Dr. Sipos Balázs a Pécsi Közigazgatási és Munkaügyi Bíróság elnöke

• a törvényhozó célja a kódex megalkotásával
• a bíróság feladata és a felek kötelezettségei
• a közigazgatási per tárgya
• a bíróságok, új szervezetrendszer
• az eljárás résztvevői
• képviselet
• a per megindítása, a keresetlevél előterjesztése
• a keresetlevél visszautasítása
• az azonnali jogvédelem intézményei
• a tárgyalás lefolytatása, a tárgyalásvezetés
• a bizonyítási eljárás különös szabályai
• a jogsérelem orvoslása közigazgatási eljárásban
• az egyezség és a közvetítés, mint új jogintézmények
• a bíróság határozatai
• a határozat meghozatala
• jogorvoslatok
• egyes különleges közigazgatási perek

 

Kérdéseit felteheti a közvetítés ideje alatt az élő videó alatti szövegdobozban, melyet az adásban meg is válaszolunk.
(Az esetleg idő hiányában adásból kimaradó kérdéseket, szakértőink e-mailben válaszolják meg.)

***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: ugyfelszolgalat@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Új Kp. 2018. január 1-jétől - a közigazgatási perrendtartás legjelentősebb változásai
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Menedzser Praxis Kft. oktatóterme (1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 127.)
Időpont 2018.01.24. 10:30 - 13:00
Létszám A létszám betelt!
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2018.01.24 10:30 - 13:00
Program, további információk

Új Kp. 2018. január 1-jétől - a közigazgatási perrendtartás legjelentősebb változásai

Komoly változásokra kell felkészülniük a hazai vállalkozásoknak: 2018. január 1-jén életbe lép az új Közigazgatási Perrendtartás (Kp.), ami többek közt a vállalatok adópereit is felforgathatja.

Az új peres szabályok alapjaiban változtatják meg a közigazgatási jogvitákhoz, adóellenőrzésekhez és adóperekhez kapcsolódó évtizedes megszokásokat.  A közigazgatási perrendtartásról szóló törvény jogtörténeti jelentőségű, mert  Magyarországon először önállósítja és foglalja össze egy törvényi kódexben a közigazgatási perek szabályait.

Szakmai napunkon a Dr. Sipos Balázs a Pécsi Közigazgatási és Munkaügyi Bíróság elnöke mutatja be az új eljárási kódex legfontosabb újításait valamint a változások során felmerülő gyakorlati  kérdésekre ad választ, ügyvéd és más jogalkalmazó illetve a közigazgatásban dolgozó jogász előfizetőink részére.

A szakmai nap programja:
10:30-13:00 Dr. Sipos Balázs a Pécsi Közigazgatási és Munkaügyi Bíróság elnöke

• a törvényhozó célja a kódex megalkotásával
• a bíróság feladata és a felek kötelezettségei
• a közigazgatási per tárgya
• a bíróságok, új szervezetrendszer
• az eljárás résztvevői
• képviselet
• a per megindítása, a keresetlevél előterjesztése
• a keresetlevél visszautasítása
• az azonnali jogvédelem intézményei
• a tárgyalás lefolytatása, a tárgyalásvezetés
• a bizonyítási eljárás különös szabályai
• a jogsérelem orvoslása közigazgatási eljárásban
• az egyezség és a közvetítés, mint új jogintézmények
• a bíróság határozatai
• a határozat meghozatala
• jogorvoslatok
• egyes különleges közigazgatási perek

Jelentkezzen most és konzultájon közvetlenül szakértő előadónkkal!

***
Technikai információk, kapcsolat
 

Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!  A részvételi lehetőséget a szabad férőhelyek erejéig tudjuk biztosítani.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.: (061) 880-7600
Fax: (061) 880-7699
E-mail: ugyfelszolgalat@menedzserpraxis.hu


*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Gyakoroljunk, konzultáljunk - Fókuszban a társadalombiztosítás és a bérszámfejtés aktuális kérdései
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Lurdy Ház (1097 Budapest, Könyves K. krt.12-14.) konferenciaterem
Időpont 2018.01.31. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 73
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2018.01.31 09:00 - 16:00
Program, további információk

Szakmai napunkon előadóink összefoglalják a legfrissebb változásokat a társadalombiztosítás, a járulékfizetés és a bérügyvitel területén, valamint választ adnak a gyakorlatban felvetődő kérdésekre példákon keresztül.
Készítsék íróeszközeiket, vegyenek részt az elméleti részhez kapcsolódó feladatok megoldásában is!

Képzésünket ajánljuk:

  • gazdasági- és munkaügyi vezetőknek,
  • tb. ügyintézőknek, bérszámfejtőknek.


Rendezvényünkről  részletesen

09,00-09,20 Szabó László üzletágvezető, MKB Egészségpénztárt és Nyugdíjpénztárt Kiszolgáló Kft.
Hol tartunk, hová tartunk?

09,20-11,20  Széles Imre tb szakértő, a Budapest Főváros Kormányhivatala Nyugdíjbiztosítási Igazgatósága Nyugdíjellenőrzési Főosztályának vezetője 
A társadalombiztosítást érintő – foglalkoztatói kötelezettségeket is befolyásoló – változások
- az 1997. évi LXXX. (Tbj.) törvény,
- a 2011. évi CLVI. (Szocho.) törvény,
- az 1998. évi LXVI. (Eho.) törvény,
- 2005. évi CXX. (Ekho.) törvény,
- 2012. évi CXVII. (Kiva.) törvény,
- 2010. évi LXXV. (Efo.) törvény vonatkozásában.

A tb. ellátásokat érintő új szabályok
- a nyugdíj (1997. évi LXXXI. (Tny.) törvény,
- a pénzbeli egészségbiztosítási ellátások (1997. évi LXXXIII. (Eb.) törvény,
- a megváltozott munkaképességű személyek ellátásai (2011. évi CXLVII. (Mm.) törvény vonatkozásában, külön kitérve az igényérvényesítés, illetve az egyes ellátások melletti keresőtevékenység kérdései.

Esettanulmány bemutatatása biztosítási és járulékfizetési kötelezettség vonatkozásában
- egyidejűleg fennálló többes jogviszony,
- EGT koordinációs rendelet alkalmazása,
- kisadózással kapcsolatos kötelezettség,
- kereseti korlát túllépése,
- visszamenőlegesen megszüntetett nyugellátás,
- szociális hozzájárulási adókedvezmény alkalmazása.
Kérdések és válaszok a fenti témákban.

11,20-11,30 Kávészünet

11,30-12,30
Dr. Renneczéder Éva ügyvéd, cafeteria szakértő
Gondoskodom, tehát vagyok: Cafeteria 2018
Minden, amit a juttatásokról tudni érdemes, fókuszban az adómentes lakástámogatással

12,30-13,00 Ebédszünet

13,00-16,00 Józsáné Maczkó Gabriella bejegyzett okleveles könyvvizsgáló, regisztrált adószakértő


A 2018. évi jogszabályi változások áttekintése bérügyviteli szemmel

Az előadás témái elsősorban a versenyszférában dolgozó, gyakorló bérszámfejtők részére kíván segítséget nyújtani azzal, hogy a jogszabályi változások közül kiemeli azokat, amelyek a bérügyviteli feladatok ellátásához kapcsolódnak. Ezeket tekintjük át gyakorlati szempontból.
Továbbá, kitérünk a bérszámfejtők munkáját nehezítő buktatókra, és a felmerülő kérdésekre is.


***

Technikai információk, kapcsolat
A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető (saját költségen, a rendezvény napján helyben, a választott vendéglátóipari egységnél rendezve).

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Gyakoroljunk, konzultáljunk - Fókuszban a társadalombiztosítás és a bérszámfejtés aktuális kérdései
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Lurdy Ház (1097 Budapest, Könyves K. krt.12-14.) konferenciaterem
Időpont 2018.01.31. 09:00 - 16:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2018.01.31 09:00 - 16:00
Program, további információk

KÖVESSE ONLINE szakmai napunkat, ahol
előadóink összefoglalják a legfrissebb változásokat a társadalombiztosítás, a járulékfizetés és a bérügyvitel területén, valamint választ adnak a gyakorlatban felvetődő kérdésekre példákon keresztül.
Készítsék íróeszközeiket, vegyenek részt az elméleti részhez kapcsolódó feladatok megoldásában is!

Képzésünket ajánljuk:

  • gazdasági- és munkaügyi vezetőknek,
  • tb. ügyintézőknek, bérszámfejtőknek.


Rendezvényünkről  részletesen

09,00-09,20 Szabó László üzletágvezető, MKB Egészségpénztárt és Nyugdíjpénztárt Kiszolgáló Kft.
Hol tartunk, hová tartunk?

09,20-11,20  Széles Imre tb szakértő, a Budapest Főváros Kormányhivatala Nyugdíjbiztosítási Igazgatósága Nyugdíjellenőrzési Főosztályának vezetője 
A társadalombiztosítást érintő – foglalkoztatói kötelezettségeket is befolyásoló – változások
- az 1997. évi LXXX. (Tbj.) törvény,
- a 2011. évi CLVI. (Szocho.) törvény,
- az 1998. évi LXVI. (Eho.) törvény,
- 2005. évi CXX. (Ekho.) törvény,
- 2012. évi CXVII. (Kiva.) törvény,
- 2010. évi LXXV. (Efo.) törvény vonatkozásában.

A tb. ellátásokat érintő új szabályok
- a nyugdíj (1997. évi LXXXI. (Tny.) törvény,
- a pénzbeli egészségbiztosítási ellátások (1997. évi LXXXIII. (Eb.) törvény,
- a megváltozott munkaképességű személyek ellátásai (2011. évi CXLVII. (Mm.) törvény vonatkozásában, külön kitérve az igényérvényesítés, illetve az egyes ellátások melletti keresőtevékenység kérdései.

Esettanulmány bemutatatása biztosítási és járulékfizetési kötelezettség vonatkozásában
- egyidejűleg fennálló többes jogviszony,
- EGT koordinációs rendelet alkalmazása,
- kisadózással kapcsolatos kötelezettség,
- kereseti korlát túllépése,
- visszamenőlegesen megszüntetett nyugellátás,
- szociális hozzájárulási adókedvezmény alkalmazása.
Kérdések és válaszok a fenti témákban.

11,20-11,30 Kávészünet

11,30-12,30
Dr. Renneczéder Éva ügyvéd, cafeteria szakértő
Gondoskodom, tehát vagyok: Cafeteria 2018
Minden, amit a juttatásokról tudni érdemes, fókuszban az adómentes lakástámogatással

12,30-13,00 Ebédszünet

13,00-16,00 Józsáné Maczkó Gabriella bejegyzett okleveles könyvvizsgáló, regisztrált adószakértő

A 2018. évi jogszabályi változások áttekintése bérügyviteli szemmel

Az előadás témái elsősorban a versenyszférában dolgozó, gyakorló bérszámfejtők részére kíván segítséget nyújtani azzal, hogy a jogszabályi változások közül kiemeli azokat, amelyek a bérügyviteli feladatok ellátásához kapcsolódnak. Ezeket tekintjük át gyakorlati szempontból.
Továbbá, kitérünk a bérszámfejtők munkáját nehezítő buktatókra, és a felmerülő kérdésekre is.


***
Technikai információk, kapcsolat

Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani.
Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést!

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe EKR- az új kötelező elektronikus közbeszerzés a gyakorlatban
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Menedzser Praxis Kft. oktatóterme (1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 127.)
Időpont 2018.02.07. 10:00 - 12:30
Létszám A létszám betelt!
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2018.02.07 10:00 - 12:30
Program, további információk

2018. április 15. napjától a közbeszerzési eljárásban résztvevőknek az eljárás valamennyi szakaszában elektronikus úton kell folytatniuk a kommunikációt, legyen szó az ajánlat benyújtásáról, hiánypótlásról vagy az eredmények közléséről.

Magyarország egy központi, egységes, állami, elektronikus közbeszerzési rendszer (EKR) bevezetésével tesz eleget az uniós elvárásoknak.

Az elektronikus közbeszerzési rendszer kötelező használatára, a felkészületlen ajánlattevők akár többmilliós megbízásoktól eshetnek el.

Szakmai napunkon Dr. Molnár Margaréta mutatja be az új úniós irányelvek által meghatározott rendszer működését, a közbeszerzés legfőbb újításait valamint a változások során felmerülő gyakorlati  kérdésekre ad választ előfizetőink részére.

Szakmai napunk programja és  főbb témái:

10:00-12:30 Dr. Molnár Margaréta közbeszerzési szakértő az európai unió bizottság, EXEP szakértői csoportjának a tagja


1. Átállás az elektronikus közbeszerzésre
- Elektronikus közbeszerzés - újdonságok, eltérések a papír alapú közbeszerzési eljárás lefolytatásához képest

2. Az EKR rendszer bemutatása
- Az EKR rendszer felépítése és használata
- Közbeszerzési eljárás lefolytatása az EKR rendszerben ajánlatkérői oldalon
- Ajánlattétel az EKR rendszerben

Jelentkezzen most és használja ki a közvetlen konzultáció lehetőségét szakértőnkkel a közbeszerzést érintő kérdésekben!
***

Technikai információk, kapcsolat

Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!  A részvételi lehetőséget a szabad férőhelyek erejéig tudjuk biztosítani.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.

Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe EKR- az új kötelező elektronikus közbeszerzés a gyakorlatban
Típus Tanácsadói nap
Helyszín Közvetítés helyszíne: Menedzser Praxis Kft. oktatóterme (1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 127.)
Időpont 2018.02.07. 10:00 - 12:30
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2018.02.07 10:00 - 12:30
Program, további információk

2018. április 15. napjától a közbeszerzési eljárásban résztvevőknek az eljárás valamennyi szakaszában elektronikus úton kell folytatniuk a kommunikációt, legyen szó az ajánlat benyújtásáról, hiánypótlásról vagy az eredmények közléséről.

Magyarország egy központi, egységes, állami, elektronikus közbeszerzési rendszer (EKR) bevezetésével tesz eleget az uniós elvárásoknak.

Az elektronikus közbeszerzési rendszer kötelező használatára, a felkészületlen ajánlattevők akár többmilliós megbízásoktól eshetnek el.

Szakmai napunkon Dr. Molnár Margaréta mutatja be az új úniós irányelvek által meghatározott rendszer működését, a közbeszerzés legfőbb újításait valamint a változások során felmerülő gyakorlati  kérdésekre ad választ előfizetőink részére.

Szakmai napunk programja és  főbb témái:

10:00-12:30 Dr. Molnár Margaréta közbeszerzési szakértő az európai unió bizottság, EXEP szakértői csoportjának a tagja


1. Átállás az elektronikus közbeszerzésre

- Elektronikus közbeszerzés - újdonságok, eltérések a papír alapú közbeszerzési eljárás lefolytatásához képest

2. Az EKR rendszer bemutatása
- Az EKR rendszer felépítése és használata
- Közbeszerzési eljárás lefolytatása az EKR rendszerben ajánlatkérői oldalon
- Ajánlattétel az EKR rendszerben
 

Kérdéseit felteheti a közvetítés ideje alatt az élő videó alatti szövegdobozban, melyet az adásban meg is válaszolunk.
(Az esetleg idő hiányában adásból kimaradó kérdéseket, szakértőink e-mailben válaszolják meg.)

***

Technikai információk, kapcsolat

Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.

Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Év végi zárás, a költségvetéssel szembeni kötelezettségek éves bevallásainak buktatói
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Lurdy Ház (1097 Budapest, Könyves K. krt.12-14.) konferenciaterem
Időpont 2018.02.13. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 37
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (1fő/előfizetés/mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség. További kreditgyűjtési lehetőség részletesen a SEGÍTSÉG menüpont alatt)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Mérlegképes Vállalkozási/nem számvitel (8) kredit
Adótanácsadó (5) kredit
Adószakértő (5) kredit
Okleveles adószakértő (5) kredit
Könyvvizsgáló (2) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2018.02.13 09:00 - 16:00
Program, további információk

Konzultációval egybekötött előadásunkon szakértő előadónk részletes - kiemelt figyelmet fordítva a gyakorlatias megközelítésre - tájékoztatjást nyújt a bevallással kapcsolatos teendők teljes körű, határidőre történő ellátásáról.

Kérdéseit - az előadás témájában - szakértőnk egész nap várja, továbbá előzetesen is beküldheti (jelentkezéskor), amelyekre a választ a helyszínen biztosítjuk.

Rendezvényünk programja:

09,00-09,10 Varga Katalin
projektvezető, Pest Megyei Kormányhivatal Foglalkoztatási Főosztály
Program a 25-64 év közötti munkavállalók foglalkoztatásáért - bérjellegű támogatás a munkaadók számára

09,10-11,30 Horváth Józsefné előadásának 1. része
2017. évi beszámolót alátámasztó leltár összeállítása
1/1. a könyvviteli zárlat és annak munkafolyamata
1/2. a mérleg összeállításához kapcsolódó év végi feladatok
1/3. mérlegtételek megállapítása 
–  befektetett eszközök 
–  készletek és nyilvántartásuk az értékelési módszerek szerint 
–  követelések 
–  pénzeszközök 
–  aktív időbeli elhatárolások 
–  a jegyzett tőke és a törzstőke emelés lehetőségei 
–  lekötött tartalék jelentősége 
–  értékelési tartalék 
–  tárgy évi eredmény 
– céltartalékok 
– kötelezettségek 
– passzív időbeli elhatárolás
1/4. zárlati tételek
1/5. eredmény-kimutatás 
– eredmény-kimutatás alátámasztása
1/6. mikrogazdálkodói beszámolási sajátosságok
1/7. új számviteli szabályok

11,30-11,45 Kávészünet

11,45-13,15 Horváth Józsefné előadásának 2. része
2017. évi beszámolók gyakorlati megvalósítása, buktatói
2/1. Egyéni vállalkozók adózása 
– vállalkozói személyi jövedelemadó szerinti adózás 
– átalányadózás 
– ekho szerinti adózás
2/2. Mezőgazdasági őstermelők adózása
2/3. Bevallás a személyi jövedelemadóról (1753) 
– bevallásra kötelezettek köre 
– csökkentett adattartalmú bevallás lehetősége 
– nem önálló tevékenységből származó jövedelmek 
– önálló tevékenységből származó jövedelmek 
– egyéb jövedelmek 
- kedvezmények: első házasok kedvezménye, családi kedvezmény, őstermelői kedvezmény, egyéb kedvezmények 
– ingó értékesítés jövedelme
2/4. Bevallás az egyszerűsített vállalkozói adóról (1743) 
– bevallási határidő 
– adóalap meghatározása 
– egyszerűsített vállalkozói adó, adóelőleg
2/5. Nyilatkozat és adatszolgáltatás a kisadózó vállalkozások részére (17KATA)
2/6. Bevallás az általános forgalmi adóról (1765-1865)
2/7. Összesítő nyilatkozat (17A60-18A60)
2/8. Bevallás az egyes adókötelezettségekről az államháztartással szemben (1701)
2/9. Nyilatkozat a nulla értékadatú bevallás kiváltásáról (NY)

Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban

Szünetek:
13,15-13,45 Ebédszünet
15,00-15,15 Kávészünet


***

Technikai információk, kapcsolat
A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető (saját költségen, a rendezvény napján helyben, a választott vendéglátóipari egységnél rendezve).

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Év végi zárás, a költségvetéssel szembeni kötelezettségek éves bevallásainak buktatói
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Lurdy Ház (1097 Budapest, Könyves K. krt.12-14.) konferenciaterem
Időpont 2018.02.13. 09:00 - 16:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2018.02.13 09:00 - 16:00
Program, további információk

KÖVESSE ONLINE konzultációval egybekötött előadásunkat!
Szakértőnk részletes tájékoztatjást nyújt a bevallással kapcsolatos teendők teljes körű, határidőre történő ellátásáról
kiemelt figyelmet fordítva a gyakorlatias megközelítésre.

Rendezvényünk programja:

09,00-09,10 Varga Katalin projektvezető, Pest Megyei Kormányhivatal Foglalkoztatási Főosztály
Program a 25-64 év közötti munkavállalók foglalkoztatásáért - bérjellegű támogatás a munkaadók számára

09,10-11,30 Horváth Józsefné előadásának 1. része
2017. évi beszámolót alátámasztó leltár összeállítása
1/1. a könyvviteli zárlat és annak munkafolyamata
1/2. a mérleg összeállításához kapcsolódó év végi feladatok
1/3. mérlegtételek megállapítása 
–  befektetett eszközök 
–  készletek és nyilvántartásuk az értékelési módszerek szerint 
–  követelések 
–  pénzeszközök 
–  aktív időbeli elhatárolások 
–  a jegyzett tőke és a törzstőke emelés lehetőségei 
–  lekötött tartalék jelentősége 
–  értékelési tartalék 
–  tárgy évi eredmény 
– céltartalékok 
– kötelezettségek 
– passzív időbeli elhatárolás
1/4. zárlati tételek
1/5. eredmény-kimutatás 
– eredmény-kimutatás alátámasztása
1/6. mikrogazdálkodói beszámolási sajátosságok
1/7. új számviteli szabályok

11,30-11,45 Kávészünet

11,45-13,15 Horváth Józsefné előadásának 2. része
2017. évi beszámolók gyakorlati megvalósítása, buktatói
2/1. Egyéni vállalkozók adózása 
– vállalkozói személyi jövedelemadó szerinti adózás 
– átalányadózás 
– ekho szerinti adózás
2/2. Mezőgazdasági őstermelők adózása
2/3. Bevallás a személyi jövedelemadóról (1753) 
– bevallásra kötelezettek köre 
– csökkentett adattartalmú bevallás lehetősége 
– nem önálló tevékenységből származó jövedelmek 
– önálló tevékenységből származó jövedelmek 
– egyéb jövedelmek 
- kedvezmények: első házasok kedvezménye, családi kedvezmény, őstermelői kedvezmény, egyéb kedvezmények 
– ingó értékesítés jövedelme
2/4. Bevallás az egyszerűsített vállalkozói adóról (1743) 
– bevallási határidő 
– adóalap meghatározása 
– egyszerűsített vállalkozói adó, adóelőleg
2/5. Nyilatkozat és adatszolgáltatás a kisadózó vállalkozások részére (17KATA)
2/6. Bevallás az általános forgalmi adóról (1765-1865)
2/7. Összesítő nyilatkozat (17A60-18A60)
2/8. Bevallás az egyes adókötelezettségekről az államháztartással szemben (1701)
2/9. Nyilatkozat a nulla értékadatú bevallás kiváltásáról (NY)

Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban

Szünetek:
13,15-13,45 Ebédszünet
15,00-15,15 Kávészünet


***

Technikai információk, kapcsolat
Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani.
Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést!

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Az adóeljárás és az adóper új szabályai 2018 (könyvelők, adótanácsadók és ügyvédek szerepe)
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Lurdy Ház (1097 Budapest, Könyves K. krt.12-14.) konferenciaterem
Időpont 2018.02.15. 10:00 - 15:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 158
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2018.02.15 10:00 - 15:00
Program, további információk

Az adóeljárás és az adóper új szabályai 2018 - A könyvelő, az adótanácsadó és az ügyvéd szerepe az adóeljárásban

2018. január 1. napján négy új törvény lép hatályba: a közigazgatási perrendtartásról (Kp.), az általános közigazgatási rendtartásról (Ákr.), az adóigazgatási rendtartásról (Air.) és az adózás rendjéről szóló, újraírt törvény (Art.).
Bemutatjuk az új jogintézményeket és a várható nehézségeket, segítséget nyújtunk a védekezés stratégiájának kidolgozásához. Kiemelendő, hogy az adózóknak már az ellenőrzés kezdetekor teljes fegyverzetben kell állniuk, mert az eljárás első szakaszában elkövetett hibák végzetesek lehetnek.

Előadóink:
Vadász Iván
okleveles adószakértő, a Magyar Adótanácsadók Egyesületének alelnöke
Dr. Kises Éva ügyvéd, adószakértő

Program

10,00-15,00 Előadások és konzultáció
1. Új szabályozási koncepció
- Az eljárások elhúzásának megakadályozása - Kiemelt célok a szigorítás hátterében
- Jogszabályok rendszere
- Hatálybalépés, felkészülés

2. Megelőző biztonsági intézkedések
- Korszerű cégszerkezet, vagyonőrző cég
- Kapcsoltság kizárása
- Adótervezés
- Személyes felelősség csökkentése
- Adózási alapelvek alkalmazása

3. Adóeljárás
- Adóellenőrzés és jogkövetési vizsgálat
- Az adóeljárás folyamatábrái
- Bárki lehet meghatalmazott? – Módosuló szakmai követelmények
- Az adózói bizonyítás új időbeli korlátai, az észrevétel kiemelt szerepe
- Biztosítási intézkedés, ideiglenes biztosítási intézkedés – Végrehajtás a jogerő előtt
- Módosuló jogorvoslati határidők
- Jogorvoslatok típusai:
• Észrevétel - Az adóeljárás új kulcsbeadványa?
• Fellebbezés
• Közigazgatási per (adóper)
• Egyéb jogorvoslati eljárások (felügyeleti eljárás, módosítás és visszavonás)
- Semmisség
- Súlyosítási tilalom

4. Adóper
- Egy ügyben három bíróság
- Könyvelő, adótanácsadó meghatalmazottként a perben
- Módosuló határidők, e-per
- A keresetlevél és az első tárgyalás jelentősége
- Új bizonyítási rendszer
• Adóeljárásban elő nem adott új tényekre nem lehet hivatkozni?
• Bizonyítási indítvány legkésőbb az első tárgyaláson?
• Bizonyítás hivatalból is
- Kereset halasztó hatálya a végrehajtásra – avagy a végrehajtás felfüggesztésének szempontjai
- A végrehajtás szüneteltetésének egyéb lehetőségei
- Több személy a felperesi oldalon: felperesi pertársaság, beavatkozás, perbe hívás
- Jogorvoslatok
• Fellebbezés – A Kúria előtt már két bíróság tárgyalja az ügyet
• Felülvizsgálati kérelem a Kúriához
- Teljesítés kikényszerítése – Kiutalás és adófolyószámla rendezés meggyorsítása

5. Adózói védekezés taktikái
- Aktív és passzív adózói magatartás az ellenőrzés során
- Adózó lehetőségei az ellenőrzés megkezdésekor
- Hallgatás joga
- Cégtemető (cégeladáshoz kapcsolódó bűncselekmények és felelősségi szabályok)
- Iratok eltűnése
- Vagyonmentés, fedezetelvonás
- Az adóeljárás negatív következményei
• Gazdasági tevékenység ellehetetlenülése
• A vezető tisztségviselők és a többségi tulajdonosok mögöttes felelőssége
• Cégalapítási és egyéb adóregisztrációs akadályok
• Csődtörvény szerinti felelősség
• Büntetőjogi felelősség

6. Beadványok
- Az észrevétel, a fellebbezés és a keresetlevél szükséges tartalma
- Új stratégia - Az észrevételben mindent elő kell adni?
- Az adóhatározatok hibái
Érdekelt ügyfelek bevonásának elmaradása
Számszaki ellentmondások, hiányok
Bizonyítékok ismertetésének elmaradása
Bizonyítékok minősége, mérlegelésük indokai
Becslés feltételeinek bizonyítása
Tényállás téves és/vagy hiányos feltárása
Bizonyítási indítvány, eljárási kifogások elutasítása
Szakértő bevonása
Méltányosság - mérlegelési szempontok
Alkotmány- vagy EU-jog ellenes jogszabályra hivatkozás
Ellentmondás büntetőüggyel
Tesztek (az adóhiány maximuma; polgári jogi és számviteli összefüggések; anyagmérleg)

Szünet:
12,00-12,30 Ebédszünet


***

Technikai információk, kapcsolat
A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető (saját költségen, a rendezvény napján helyben, a választott vendéglátóipari egységnél rendezve).

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Az adóeljárás és az adóper új szabályai 2018 (könyvelők, adótanácsadók és ügyvédek szerepe)
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: Lurdy Ház (1097 Budapest, Könyves K. krt.12-14.)
Időpont 2018.02.15. 10:00 - 15:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2018.02.15 10:00 - 15:00
Program, további információk

KÖVESSE ONLINE Az adóeljárás és az adóper új szabályai 2018 - A könyvelő, az adótanácsadó és az ügyvéd szerepe az adóeljárásban c. konferenciánkat!

2018. január 1. napján négy új törvény lép hatályba: a közigazgatási perrendtartásról (Kp.), az általános közigazgatási rendtartásról (Ákr.), az adóigazgatási rendtartásról (Air.) és az adózás rendjéről szóló, újraírt törvény (Art.).
Bemutatjuk az új jogintézményeket és a várható nehézségeket, segítséget nyújtunk a védekezés stratégiájának kidolgozásához. Kiemelendő, hogy az adózóknak már az ellenőrzés kezdetekor teljes fegyverzetben kell állniuk, mert az eljárás első szakaszában elkövetett hibák végzetesek lehetnek.

Előadóink:
Vadász Iván
okleveles adószakértő, a Magyar Adótanácsadók Egyesületének alelnöke
Dr. Kises Éva ügyvéd, adószakértő

Program

10,00-15,00 Előadások és konzultáció
1. Új szabályozási koncepció
- Az eljárások elhúzásának megakadályozása - Kiemelt célok a szigorítás hátterében
- Jogszabályok rendszere
- Hatálybalépés, felkészülés

2. Megelőző biztonsági intézkedések
- Korszerű cégszerkezet, vagyonőrző cég
- Kapcsoltság kizárása
- Adótervezés
- Személyes felelősség csökkentése
- Adózási alapelvek alkalmazása

3. Adóeljárás
- Adóellenőrzés és jogkövetési vizsgálat
- Az adóeljárás folyamatábrái
- Bárki lehet meghatalmazott? – Módosuló szakmai követelmények
- Az adózói bizonyítás új időbeli korlátai, az észrevétel kiemelt szerepe
- Biztosítási intézkedés, ideiglenes biztosítási intézkedés – Végrehajtás a jogerő előtt
- Módosuló jogorvoslati határidők
- Jogorvoslatok típusai:
• Észrevétel - Az adóeljárás új kulcsbeadványa?
• Fellebbezés
• Közigazgatási per (adóper)
• Egyéb jogorvoslati eljárások (felügyeleti eljárás, módosítás és visszavonás)
- Semmisség
- Súlyosítási tilalom

4. Adóper
- Egy ügyben három bíróság
- Könyvelő, adótanácsadó meghatalmazottként a perben
- Módosuló határidők, e-per
- A keresetlevél és az első tárgyalás jelentősége
- Új bizonyítási rendszer
• Adóeljárásban elő nem adott új tényekre nem lehet hivatkozni?
• Bizonyítási indítvány legkésőbb az első tárgyaláson?
• Bizonyítás hivatalból is
- Kereset halasztó hatálya a végrehajtásra – avagy a végrehajtás felfüggesztésének szempontjai
- A végrehajtás szüneteltetésének egyéb lehetőségei
- Több személy a felperesi oldalon: felperesi pertársaság, beavatkozás, perbe hívás
- Jogorvoslatok
• Fellebbezés – A Kúria előtt már két bíróság tárgyalja az ügyet
• Felülvizsgálati kérelem a Kúriához
- Teljesítés kikényszerítése – Kiutalás és adófolyószámla rendezés meggyorsítása

5. Adózói védekezés taktikái
- Aktív és passzív adózói magatartás az ellenőrzés során
- Adózó lehetőségei az ellenőrzés megkezdésekor
- Hallgatás joga
- Cégtemető (cégeladáshoz kapcsolódó bűncselekmények és felelősségi szabályok)
- Iratok eltűnése
- Vagyonmentés, fedezetelvonás
- Az adóeljárás negatív következményei
• Gazdasági tevékenység ellehetetlenülése
• A vezető tisztségviselők és a többségi tulajdonosok mögöttes felelőssége
• Cégalapítási és egyéb adóregisztrációs akadályok
• Csődtörvény szerinti felelősség
• Büntetőjogi felelősség

6. Beadványok
- Az észrevétel, a fellebbezés és a keresetlevél szükséges tartalma
- Új stratégia - Az észrevételben mindent elő kell adni?
- Az adóhatározatok hibái
Érdekelt ügyfelek bevonásának elmaradása
Számszaki ellentmondások, hiányok
Bizonyítékok ismertetésének elmaradása
Bizonyítékok minősége, mérlegelésük indokai
Becslés feltételeinek bizonyítása
Tényállás téves és/vagy hiányos feltárása
Bizonyítási indítvány, eljárási kifogások elutasítása
Szakértő bevonása
Méltányosság - mérlegelési szempontok
Alkotmány- vagy EU-jog ellenes jogszabályra hivatkozás
Ellentmondás büntetőüggyel
Tesztek (az adóhiány maximuma; polgári jogi és számviteli összefüggések; anyagmérleg)

Szünet:
12,00-12,30 Ebédszünet


***

Technikai információk, kapcsolat
Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani.
Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést!

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Ákr. a jegyzői gyakorlatban
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Menedzser Praxis Kft. oktatóterme (1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 127.)
Időpont 2018.02.20. 11:00 - 13:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 27
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2018.02.20 11:00 - 13:00
Program, további információk

A 2018. január 1. napjával hatályba léptetett általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény (Ákr.) komoly kihívás elé állította a közigazgatási szakembereket.  Gyakorlati szemináriumunkon a közigazgatási eljárás megújuló szabályrendszerét, a jogalkalmazási nehézségeket és a hatálybalépéssel és átálással kapcsolatos problémákban segítjük az önkormányzati igazgatásban dolgozó szakembereket.

Szakértőnk:  Dr. Lovász István jegyző (Pécs MJV Önkormányzata)

A fentieket taglaló gyakorlati előadás mellett, kötetlen beszélgetés keretében, a résztvevő szakemberek számára lehetőség biztosítunk a korábbi és a jelenlegi közigazgatási eljárási kódex egyes jogintézményeinek összehasonlítására, egymáshoz viszonyított előnyeik és hátrányaik összegzésére, a gyakorlati tapasztalatok alapján.

A beszélgetés során a hangsúlyt nem (kizárólag) a korábbi és jelenleg hatályos eljárási törvény dogmatikai összehasonlítására helyezzük, hanem a mindennapi jogalkalmazási tapasztalatok kicserélése. A gyakorlati szakemberek közötti ilyen jellegű eszme-, és tapasztalatcsere jó alapot képezhet egy – esetlegesen szükségessé váló – további pontosítást, koherenciát, egységes joggyakorlat kialakítását célzó jogszabálymódosítás kezdeményezéséhez is.

A fenti célkitűzések elérése érdekében mindössze 30 jegyző ügyfelünk számára tudjuk biztosítani a személyes részvételt. Tanácsadó napunkat ajánljuk még hatósági jogalkalmazó munkakörben illetve államigazgatásban dolgozó, a munkájuk során a hatósági eljárással kapcsolatba kerülő kollégák és szakemberek részére.

**

Technikai információk, kapcsolat

Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!  A részvételi lehetőséget a szabad férőhelyek erejéig tudjuk biztosítani.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.

Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Ákr. a jegyzői gyakorlatban
Típus Tanácsadói nap
Helyszín Közvetítés helyszíne: Menedzser Praxis Kft. oktatóterme (1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 127.)
Időpont 2018.02.20. 11:00 - 13:30
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2018.02.20 11:00 - 13:30
Program, további információk

 A 2018. január 1. napjával hatályba léptetett általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény (Ákr.) komoly kihívás elé állította a közigazgatási szakembereket.  Gyakorlati szemináriumunkon a közigazgatási eljárás megújuló szabályrendszerét, a jogalkalmazási nehézségeket és a hatálybalépéssel és átálással kapcsolatos problémákban segítjük az önkormányzati igazgatásban dolgozó szakembereket.

Szakértőnk:  Dr. Lovász István jegyző (Pécs MJV Önkormányzata)

A fentieket taglaló gyakorlati előadás mellett, kötetlen beszélgetés keretében, a résztvevő szakemberek számára lehetőség biztosítunk a korábbi és a jelenlegi közigazgatási eljárási kódex egyes jogintézményeinek összehasonlítására, egymáshoz viszonyított előnyeik és hátrányaik összegzésére, a gyakorlati tapasztalatok alapján.

A beszélgetés során a hangsúlyt nem (kizárólag) a korábbi és jelenleg hatályos eljárási törvény dogmatikai összehasonlítására helyezzük, hanem a mindennapi jogalkalmazási tapasztalatok kicserélése. A gyakorlati szakemberek közötti ilyen jellegű eszme-, és tapasztalatcsere jó alapot képezhet egy – esetlegesen szükségessé váló – további pontosítást, koherenciát, egységes joggyakorlat kialakítását célzó jogszabálymódosítás kezdeményezéséhez is.

Tanácsadó napunkat ajánljuk jegyző ügyfeleinknek, hatósági jogalkalmazó munkakörben illetve államigazgatásban dolgozó, a munkájuk során a hatósági eljárással kapcsolatba kerülő kollégák és szakemberek részére.

Kérdéseit felteheti a közvetítés ideje alatt az élő videó alatti szövegdobozban, melyet az adásban meg is válaszolunk.
(Az esetleg idő hiányában adásból kimaradó kérdéseket, szakértőink e-mailben válaszolják meg.)

***

Technikai információk, kapcsolat

Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.

Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Szabályzatok 2018, valamint a NAV bevallások gyakorlati megközelítésben
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Lurdy Ház (1097 Budapest, Könyves K. krt.12-14.) konferenciaterem
Időpont 2018.02.27. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 136
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2018.02.27 09:00 - 16:00
Program, további információk

Rendezvényünk délelőtti blokkjában áttekintjük a szabályzatokra vonatkozó számviteli előírásokat, illetve azt, hogy ezek:
• milyen hatással vannak a gazdálkodó eredményére, illetve mérleglre és vagyoni helyzetére;
• milyen bemutatási kötelezettségeket ír elő a Szt.,
• mennyiben határozzák meg a kiegészítő melléklet tartalmát a számviteli politikában szereplő döntések.

Ezt követően részletesen és példákon keresztül mutatjuk be a NAV bevalások benyújtásával kapcsolatos általános tudnivalókat, valamint a konkrét nyomtatványokkal kapcsoatos gyakorlati teendőket a legfrissebb változások fényében.


PROGRAM

09,00-12,15 dr. Sallai Csilla
könyvvizsgáló, adószakértő
A számviteli szabályzatok és a beszámoló kapcsolata

Nemzetközi és magyar számviteli rendszerek, beszámolási irányok
Magyar beszámolási lehetőségek és a szabályozottság szintjei
• egyszerűsített beszámoló,
• mikrogazdálkodói beszámoló,
• egyszerűsített éves beszámoló,
• éves beszámoló,
• konszolidált éves beszámoló,
• IFRS-beszámoló.

Könyvvezetési rendszer – bevételi nyilvántartás, egyszeres könyvvitel, kettős könyvvitel
Számviteli alapelvek és azok révényesülése
Számlakeret – célja; tartama; elvárások vele szemben
Számlarend – célja; tartalma; elvárások vele szemben

Számviteli szabályzatok készítésének szabályai
• számviteli politika
• az eszközök és a források leltárkészítési és leltározási szabályzatát;
• az eszközök és a források értékelési szabályzatát;
• az önköltségszámítás rendjére vonatkozó belső szabályzatot;
• a pénzkezelési szabályzatot.
Számviteli politikában szabályozandó kérések és ezek hatása a beszámoló egyes elemeire
• választási lehetőségek a mérleggel, eredménykimutatással szemben;
• alkalmazandó eljárások, árfolyamok választása
• nagysághoz vagy hatókörhöz kötött választási lehetőségek meghatározása
  o lényegesnek, illetve nem lényegesnek,
  o jelentősnek, illetve nem jelentősnek,
  o kivételes nagyságú vagy előfordulású bevételnek, költségnek, ráfordításnak.
Eszközök és a források leltárkészítési és leltározási szabályzata
• elszámolási szabályok, azok hatása
• nyilvántartási szabályok
• eljárási szabályok (leltározás, selejtezés)
• tulajdonosi érdek és vagyongazdálkodás
Eszközök és a források értékelési szabályzatát
• tervszerinti és terven felüli értékcsökkenés szabályozása
• devizás tételek értékelése
• értékvesztés elszámolás szabályozása
• értékhelyesbítés elszámolásának szabályozása
Önköltségszámítás rendjére vonatkozó belső szabályzatot
• hatása a beszámoló egyes tételeire
• önöltségszámítás elszámolási sémája
  o közvetlen önköltség szerepe
• érintetti kör meghatározása
  o külön szabályzatban
  o számviteli politika részeként
Pénzkezelési szabályzat
• érintett vagyontárgyak köre
• eljárási szabályok, azok hatása
• tulajdonosi érdek és vagyongazdálkodás
• dokumentálás
Kérdések és válaszook a fenti témákban

                                              SZÜNETEK
                                     10,30-10,40 Kávészünet
                                    
12,15-12,45 Ebédszünet

12,45-13,45 dr. Orbán Ildikó a NAV Dél-budapesti Adóigazgatóságának főosztályvezetője
NAV bevallások benyújtásához szükséges tudnivalók
• Hogyan kell benyújtani a bevallást?
• Ki kötelezett és ki nem, elektronikus bevallásra?
• Az elektronikus szabályok
• Cégkapu, ügyfélkapu
• Képviseleti szabályok az adóhatóság előtt
• Képviselet bejelentése
Konzultáció

13,45-16,00 Kisgyörgy Ilona közgazdász, okl. adószakértő, könyvvizsgáló
A konkrét nyomtatványokkal kapcsolatos teendők és buktatói, valamint a beküldéseket követő módosítási lehetőségek
• Adatváltozás, adatszolgáltatás 
• Bevallások nyomtatványai (EGYKE, T201T, T1041, 08, 01 nyilatkozat, stb.)
• Pótlás, önellenőrzés, hibajavítás
Konzultáció

***

Technikai információk, kapcsolat
A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető (saját költségen, a rendezvény napján helyben, a választott vendéglátóipari egységnél rendezve).

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Szabályzatok 2018, valamint a NAV bevallások gyakorlati megközelítésben
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: Lurdy Ház (1097 Budapest, Könyves K. krt.12-14.)
Időpont 2018.02.27. 09:00 - 16:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2018.02.27 09:00 - 16:00
Program, további információk

Kövesse ONLINE szakmai napunkat!

Rendezvényünk délelőtti blokkjában áttekintjük a szabályzatokra vonatkozó számviteli előírásokat
, illetve azt, hogy ezek:
• milyen hatással vannak a gazdálkodó eredményére, illetve mérleglre és vagyoni helyzetére;
• milyen bemutatási kötelezettségeket ír elő a Szt.,
• mennyiben határozzák meg a kiegészítő melléklet tartalmát a számviteli politikában szereplő döntések.

Ezt követően részletesen és példákon keresztül mutatjuk be a NAV bevalások benyújtásával kapcsolatos általános tudnivalókat, valamint a konkrét nyomtatványokkal kapcsoatos gyakorlati teendőket a legfrissebb változások fényében.


PROGRAM

09,00-12,15 dr. Sallai Csilla
könyvvizsgáló, adószakértő
A számviteli szabályzatok és a beszámoló kapcsolata

Nemzetközi és magyar számviteli rendszerek, beszámolási irányok
Magyar beszámolási lehetőségek és a szabályozottság szintjei
• egyszerűsített beszámoló,
• mikrogazdálkodói beszámoló,
• egyszerűsített éves beszámoló,
• éves beszámoló,
• konszolidált éves beszámoló,
• IFRS-beszámoló.

Könyvvezetési rendszer – bevételi nyilvántartás, egyszeres könyvvitel, kettős könyvvitel
Számviteli alapelvek és azok révényesülése
Számlakeret – célja; tartama; elvárások vele szemben
Számlarend – célja; tartalma; elvárások vele szemben

Számviteli szabályzatok készítésének szabályai
• számviteli politika
• az eszközök és a források leltárkészítési és leltározási szabályzatát;
• az eszközök és a források értékelési szabályzatát;
• az önköltségszámítás rendjére vonatkozó belső szabályzatot;
• a pénzkezelési szabályzatot.
Számviteli politikában szabályozandó kérések és ezek hatása a beszámoló egyes elemeire
• választási lehetőségek a mérleggel, eredménykimutatással szemben;
• alkalmazandó eljárások, árfolyamok választása
• nagysághoz vagy hatókörhöz kötött választási lehetőségek meghatározása
  o lényegesnek, illetve nem lényegesnek,
  o jelentősnek, illetve nem jelentősnek,
  o kivételes nagyságú vagy előfordulású bevételnek, költségnek, ráfordításnak.
Eszközök és a források leltárkészítési és leltározási szabályzata
• elszámolási szabályok, azok hatása
• nyilvántartási szabályok
• eljárási szabályok (leltározás, selejtezés)
• tulajdonosi érdek és vagyongazdálkodás
Eszközök és a források értékelési szabályzatát
• tervszerinti és terven felüli értékcsökkenés szabályozása
• devizás tételek értékelése
• értékvesztés elszámolás szabályozása
• értékhelyesbítés elszámolásának szabályozása
Önköltségszámítás rendjére vonatkozó belső szabályzatot
• hatása a beszámoló egyes tételeire
• önöltségszámítás elszámolási sémája
  o közvetlen önköltség szerepe
• érintetti kör meghatározása
  o külön szabályzatban
  o számviteli politika részeként
Pénzkezelési szabályzat
• érintett vagyontárgyak köre
• eljárási szabályok, azok hatása
• tulajdonosi érdek és vagyongazdálkodás
• dokumentálás
Kérdések és válaszook a fenti témákban

                                           SZÜNETEK
                                 10,30-10,40 Kávészünet
                                 12,15-12,45 Ebédszünet

12,45-13,45 dr. Orbán Ildikó a NAV Dél-budapesti Adóigazgatóságának főosztályvezetője
NAV bevallások benyújtásához szükséges tudnivalók
• Hogyan kell benyújtani a bevallást?
• Ki kötelezett és ki nem, elektronikus bevallásra?
• Az elektronikus szabályok
• Cégkapu, ügyfélkapu
• Képviseleti szabályok az adóhatóság előtt
• Képviselet bejelentése
Konzultáció

13,45-16,00 Kisgyörgy Ilona közgazdász, okl. adószakértő, könyvvizsgáló
A konkrét nyomtatványokkal kapcsolatos teendők és buktatói, valamint a beküldéseket követő módosítási lehetőségek
• Adatváltozás, adatszolgáltatás 
• Bevallások nyomtatványai (EGYKE, T201T, T1041, 08, 01 nyilatkozat, stb.)
• Pótlás, önellenőrzés, hibajavítás
Konzultáció

***

Technikai információk, kapcsolat
Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani.
Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést!

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Munkavédelmi képviselők Alapképzése (16 óra)
Típus Munkavédelmi kéviselők alapképzése
Helyszín Lurdy Ház konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14. I.em.)
Időpont 2018.02.28. 09:00 - 16:00, 2018.03.01. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 197
Részvételi díj 43 180 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2018.02.28 09:00 - 16:00
2018.03.01 09:00 - 16:00
Program, további információk


Tisztelt Hölgyem/Uram!

A Menedzser Praxis Kft. tisztelettel meghívja munkavédelmi képviselőjét az egyedi szakmai anyagára épülő, gyakorlatorientált

Munkavédelmi képviselő képzésére

A munkavédelmi törvény 75.§ (1) bekezdés c) pontja értelmében a munkavédelmi képviselőnek a megválasztását követően egy éven belül 16 órás, azután évente 8 órás ismétlő képzésen kell részt vennie.

A képzés célja
-a munkavédelmi képviselők jogainak, feladatainak és kötelességeinek megismertetése.
-a képviselők munkavédelmi szakmai ismeretének bővítése, ezáltal elősegítve a hatékony, hozzáadott értékkel bíró működésüket a szervezet fejlődésének érdekében.

Előadó: dr. Radics Zsuzsanna közgazdasági szakokleveles jogász, egészségügyi menedzser; Kodolányi Gábor, munkabiztonsági igazságügyi szakértő, a MUFOSZ elnökségi tagja


A képzés programja, főbb témák:

1. nap
• A munkavállalók és munkáltatók jogai, kötlezettségei
• A munkavédelmi képviselő tájékoztatása, bevonása, feladatai, jogai
• Munkavédelmi képviselő, munkavédelmi bizottság, paritásos testület működése
• Kötelező szabályozások, tartalmi követelmények
• Személyi követelmények (képzettség, egészségügyi alkalmasság)

2. nap*
• Baleseti ellátások ismertetése (dr. Radics Zsuzsanna)
• Munkakörnyezet (világítás, zaj, rezgés, légtér, munkahelyek kialakítása stb.)
• Gépek, berendezések, munkaeszközök használata, ellenőrzése
• Veszélyes anyagok kezelése
• Egyéni védőeszközök használata, ellenőrzése
• Vészhelyzeti felkészültség (mentési terv, tűzvédelmi alapismeretek, elsősegélynyújtás)
*a 2. nap az éves, 8 órás továbbképzésnek felel meg!

Minden témához kapcsolódóan ismertetésre kerül a vonatkozó jogszabályi háttér, továbbá a gyakorlati megvalósítás lehetőségeinek bemutatása.


A képzést sikeresen befejező hallgatók számára a Menedzser Praxis Kft. tanúsítványt állít ki a munkavédelemről szóló 1993. évi XCIII. törvény 75.§ (1) bekezdése alapján.


***
Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A konferencia helyszínének közelében étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: ugyfelszolgalat@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe A társadalombiztosítást érintő változások a kifizetőhelyek szemszögéből
Típus Tanácsadói nap
Helyszín Közvetítés helyszíne: Menedzser Praxis Kft. oktatóterme (1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 127.)
Időpont 2018.02.28. 10:00 - 12:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2018.02.28 10:00 - 12:00
Program, további információk

Kövesse ONLINE konzultációval egybekötött szakmai napunkat!

Előadónk: dr. Radics Zsuzsanna közgazdasági szakokleveles jogász, egészségügyi menedzser, társadalombiztosítási szakértő

Tanácsadói napunk témái (10,00-12,00 óra között):

· Milyen egészségbiztosítási feladatokat lát el a NEAK, a Kormányhivatal és a Magyar Államkincstár?
· 2018-ban alkalmazandó új szabályok a táppénz, csed és gyed kapcsán
· Egészségügyi adataink kezelésére és az adatkezelés korlátozására vonatkozó új szabályok
· Baleset
        o   Egészségügyi szolgáltatásra jogosultság elhatárolása a baleseti egészségügyi szolgáltatástól
        o   Táppénz, baleseti táppénz, betegszabadság összehasonlítása

· Munkaviszony, megbízási szerződés elhatárolása (kitérve a többes jogviszonyokra is)
· Nyugdíjasok foglalkoztatásának esetei és az ehhez kapcsolódó közterhek
· Gyed, gyes, gyet folyósítása alatti keresőtevékenységek és a megfizetendő közterhek
· Ellátások egyidejű folyósítása (nyugdíj, táppénz, gyed, gyes, gyet) 

Kérdéseit felteheti a közvetítés ideje alatt
az élő videó alatti szövegdobozban, melyet az adásban meg is válaszolunk.
(Az esetleg idő hiányában adásból kimaradó kérdéseket, szakértőink e-mailben válaszolják meg.)

***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!
Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe A társadalombiztosítást érintő változások a kifizetőhelyek szemszögéből
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Menedzser Praxis Kft. oktatóterme (1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 127.)
Időpont 2018.02.28. 10:00 - 12:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 24
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2018.02.28 10:00 - 12:00
Program, további információk

Szívesen részt venne szakmai napunkon? Legyen a vendégünk, kérdezze személyesen szakértőnket!

Előadónk: dr. Radics Zsuzsanna közgazdasági szakokleveles jogász, egészségügyi menedzser, társadalombiztosítási szakértő

Tanácsadói napunk témái (10,00-12,00 óra között):

· Milyen egészségbiztosítási feladatokat lát el a NEAK, a Kormányhivatal és a Magyar Államkincstár?
· 2018-ban alkalmazandó új szabályok a táppénz, csed és gyed kapcsán
· Egészségügyi adataink kezelésére és az adatkezelés korlátozására vonatkozó új szabályok
· Baleset
        o   Egészségügyi szolgáltatásra jogosultság elhatárolása a baleseti egészségügyi szolgáltatástól
        o   Táppénz, baleseti táppénz, betegszabadság összehasonlítása

· Munkaviszony, megbízási szerződés elhatárolása (kitérve a többes jogviszonyokra is)
· Nyugdíjasok foglalkoztatásának esetei és az ehhez kapcsolódó közterhek
· Gyed, gyes, gyet folyósítása alatti keresőtevékenységek és a megfizetendő közterhek
· Ellátások egyidejű folyósítása (nyugdíj, táppénz, gyed, gyes, gyet) 

Kérdéseit felteheti a közvetítés ideje alatt
az élő videó alatti szövegdobozban, melyet az adásban meg is válaszolunk.
(Az esetleg idő hiányában adásból kimaradó kérdéseket, szakértőink e-mailben válaszolják meg.)

***

Technikai információk, kapcsolat 

Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintvaA részvételi lehetőséget a szabad férőhelyek erejéig tudjuk biztosítani.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet
, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.

Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Munkavédelmi képviselők Továbbképzése (8 óra)
Típus Munkavédelmi kéviselők továbbképzése
Helyszín Lurdy Ház konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14. I.em.)
Időpont 2018.03.01. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 97
Részvételi díj 25 400 Ft (az ár tartalmazza a 27% áfát) Előfizetőink részére térítésmentes (2fő/cég)

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Tematika
Időpont Előadó Tematika
2018.03.01 09:00 - 16:00
Program, további információk

Tisztelt Hölgyem/Uram!

A Menedzser Praxis Kft. tisztelettel meghívja munkavédelmi képviselőjét az egyedi szakmai anyagára épülő, gyakorlatorientált

Munkavédelmi képviselő továbbképzésére

A munkavédelmi törvény 75.§ (1) bekezdés c) pontja értelmében a munkavédelmi képviselőnek a megválasztását követően egy éven belül 16 órás, azután évente 8 órás ismétlő képzésen kell részt vennie.

A képzés célja
-a munkavédelmi képviselők jogainak, feladatainak és kötelességeinek megismertetése.
-a képviselők munkavédelmi szakmai ismeretének bővítése, ezáltal elősegítve a hatékony, hozzáadott értékkel bíró működésüket a szervezet fejlődésének érdekében.

Előadók: dr. Radics Zsuzsanna közgazdasági szakokleveles jogász, egészségügyi menedzser; Kodolányi Gábor, munkabiztonsági igazságügyi szakértő, a MUFOSZ elnökségi tagja

A képzés programja, főbb témák:

• Baleseti ellátások ismertetése (dr. Radics Zsuzsanna)
• Munkakörnyezet (világítás, zaj, rezgés, légtér, munkahelyek kialakítása stb.)
• Gépek, berendezések, munkaeszközök használata, ellenőrzése
• Veszélyes anyagok kezelése
• Egyéni védőeszközök használata, ellenőrzése
• Vészhelyzeti felkészültség (mentési terv, tűzvédelmi alapismeretek, elsősegélynyújtás)

Minden témához kapcsolódóan ismertetésre kerül a vonatkozó jogszabályi háttér, továbbá a gyakorlati megvalósítás lehetőségeinek bemutatása.


A képzést sikeresen befejező hallgatók számára a Menedzser Praxis Kft. tanúsítványt állít ki a munkavédelemről szóló 1993. évi XCIII. törvény 75.§ (1) bekezdése alapján.


***
Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A konferencia helyszínének közelében étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: ugyfelszolgalat@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.