MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI RENDSZERÜNK
|
Ügyfélszolgálati és panaszkezelési rendszer.
|
|
A Menedzser Praxis Szakkiadó és Tanácsadó Kft. kiadói és felnőttképzési tevékenységéhez ügyfélszolgálatot tart fenn.
|
|
Elsődleges információszolgáltatás a honlapunkon történik. Ezen kívül munkatársaink személyesen, telefonon, e-mailen is postai levélben, faxon is tájékoztatják az ügyfeleket az oktatási szolgáltatásokról (konferenciákról, képzésekről, felnőttképzési szolgáltatásokról) az indítási időpontokról; jelentkezési és finanszírozási feltételekről; az előzetesen megszerezett tudás és ismeretek elismerésének lehetőségéről valamint a kiadványokról, egyéb aktuális akciós ajánlatokról.
|
|
Ügyfélszolgálatunk elérhetőségét megtekintheti itt!
|
|
A képzési és szolgáltatási tevékenységgel kapcsolatos jogszabályok megtalálhatóak a Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal (NSZFH) honlapján: www.nive.hu. |
|
Panaszkezelés
|
|
A panasz szóban, vagy írásban jelzett, a kiadói és/vagy felnőttképzési tevékenységgel kapcsolatban nem megfelelő minőséget jelző bejelentés, reklamáció, amelyet minden esetben kivizsgálunk. A panasz felvétele történhet írásban (ügyfélszolgálaton, postai úton, e-malilen keresztül), vagy szóban (személyesen, telefonon).
|
|
A panaszt az ügyfélszolgálati munkatárs veszi fel. Amennyiben kiadói termékkel, vagy annak megrendelésével illetve felnőttképzésben résztvevő, céges megrendelő, mint „vevő” részéről érkezik reklamáció, panasz, azt haladéktalanul kivizsgáljuk, és ha a panasz jogos, lépéseket teszünk a hiba megszüntetésére. A panasz kezelését az ügyfélszolgálati munkatársunk végzi el, ő koordinálja a reklamációval kapcsolatos teendőket és a hozott intézkedéseket dokumentálja és 10 napon belül tájékoztatja írásban a panasz kivizsgálása után a panaszt tevőt, a panasz kivizsgálásának eredményéről és a hozott intézkedésekről.
|
|
Az ügyfelek az ügyfélszolgálaton személyesen is megismerhetik Panaszkezelési szabályzatunkat.
|
|