Bejelentkezés
Felhasználói név
Jelszó
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Szakmai rendezvények, konferenciák - Keresés
Szakterület
Helyszín
Rendezvény címe
Időszak



Szakmai rendezvények, konferenciák - Lista
Találatok száma: 18
Képzés neve
Címe A fordított adózású áfa- ügyletek kezelése a gyakorlatban
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2024.09.10. 10:00 - 12:30
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

A fordított adózású áfa- ügyletek kezelése a gyakorlatban

A fordított adózás csak akkor alkalmazandó, ha teljesülnek a fordított adóztatás egyéb feltételei is, vagyis az érintett felek mindegyike belföldön nyilvántartásba vett adóalany, ugyanakkor egyiküknek sincs olyan jogállása, amely alapján az adó fizetése ne lenne tőle követelhető. Az adóhatóság az áfa ellenőrzések során kiemelten vizsgálja az ellenőrzés alá vont adóalany által befogadott számlák hitelességét. Szakmai napunkon kitérünk a fordított adózás előnyeire és legfontosabb tudnivalóira.

Szakértőnk: dr. Funtek Zsolt Nemzeti Adó- és Vámhivatal Tájékoztatási Igazgatóságának igazgatója

 

Jelentkezzen most és használja ki az egyedi konzultációs lehetőséget szakértőnkkel!




***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Hogyan kerüljük el az adóvégrehajtás negatív jogkövetkezményeit?
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2024.09.25. 10:00 - 12:30
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Hogyan kerüljük el az adóvégrehajtás negatív jogkövetkezményeit?


A NAV a végrehajtási eljárást előzetes felhívás, külön határozat vagy végzés nélkül megindíthatja. Fontos tudni, hogy mi tekinthető tartozásnak? Milyen lehetőségei vannak az adózónak, ha határidőben nem tud fizetni? Milyen tartozásokat hajt végre a NAV? Mi a szünetelés, illetve a felfüggesztés joghatása? Milyen jogorvoslati lehetőségek vannak?
Mi állapítható meg végrehajtási költségként? Szakmai napunkon Dr. Dombi Gergely, NAV Fizetésképtelenségi és Végrehajtási Főosztályvezetője a gyakorlatban általában előforduló hibák és az adóvégrehajtás negatív jogkövetkezményeit, illetve ezek elkerülési lehetőségeit mutatja be.

 

 

Jelentkezzen most és használja ki az egyedi konzultációs lehetőséget szakértőnkkel!




***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Megoldás a pedagógusok teljesítményértékeléssel kapcsolatos problémáira
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Budapest, Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2024.09.25. 14:00 - 16:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Megoldás a pedagógusok teljesítményértékeléssel kapcsolatos problémáira

Lényeges tudnivalók a pedagógus teljesítményértékelési rendszer indításával kapcsolatos feladatokról

A pedagógusok új életpályájáról szóló 2023. évi LII. törvény 98. § (3) bekezdésének rendelkezése szerint a munkáltató minden évben köteles a köznevelésért felelős miniszter rendeletében meghatározott szabályok szerintértékelni a pedagógus és a pedagógus szakképesítéssel vagy szakképzettséggel rendelkező nevelő-oktató munkát közvetlenül segítő munkakörben foglalkoztatott teljesítményét. A teljesítményértékelést írásba kell foglalni. A munkáltató a teljesítményértékelés eredményének figyelembevételével a pedagógus havi illetményét az illetménysáv keretein belül a Púétv. 43. §-ának megfelelően határozhatja meg.

A szakmai napon beszélek majd a teljesítményértékelési rendszer indításával kapcsolatos intézményi és igazgatói feladatokról, valamint az intézmény vezetőinek bevonásának módjáról a teljesítményértékelési feladatokba. Ezen felük a pedagógusok és vezetők teljesítményértékelésének szempontjairól és az intézmények teljesítményértékelési szabályzatának elkészítésével kapcsolatos feladatokról és az éves teljesítményértékelési feladatok tervezéséről és végrehajtásáról.

A teljesítményértékelési rendszer bevezetésével kapcsolatos előkészítő és megvalósító feladatokról a módszertani útmutató megjelenését követően a Menedzser Praxisnál villámgyorsan segítjük is az intézményvezetőket, igazgatókat a rájuk háruló feladatok elvégzésében, köznevelési szakértőnkkel Petróczi Gábor tanügyigazgatási szakértő, c. főiskolai docenssel.

Jelentkezzen most és használja ki az egyedi konzultációs lehetőséget szakértőnkkel!




***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe A transzferár-adatszolgáltatás, valamint a NAV transzferár ellenőrzésének buktatói és megoldásuk
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2024.10.03. 10:00 - 12:30
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

A transzferár-adatszolgáltatás, valamint a NAV transzferár ellenőrzésének buktatói és megoldásuk

A transzferár-szabályozás évek óta kiemelt vizsgálati területe a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnak. A vizsgálatok főirányait kijelölő ellenőrzési irányelvben kiemelkedő hangsúlyt kap annak vizsgálata, hogy a társaságok valóban független félként viselkednek-e kapcsolt vállalkozásaikkal, amikor egymás közötti ügyleteik során az áraikat meghatározzák, beleértve a dokumentációs kötelezettség egyre kiterjedtebb vizsgálatát is.

A konzultációval egybekötött előadás során választ kaphatnak a transzferár adatszolgáltatás buktatóira,az Adóhatóság ellenőrzései során feltárt hiányosságokra és a gyakori adózói hibákra, a transzferár kérdőív értelmezésére, illetve a mentesülő ügyletek megközelítésére is.

Szakértőnk:Ferik Edit jogi szakokleveles közgazdász, adótanácsadó 

 

Jelentkezzen most és használja ki az egyedi konzultációs lehetőséget szakértőnkkel!




***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Meddig terjed az ügyvezető jogi felelőssége és melyek az ügyvezetői tevékenység korlátai?
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2024.10.07. 10:00 - 12:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Meddig terjed az ügyvezető jogi felelőssége és melyek az ügyvezetői tevékenység korlátai?

Tudta, hogy csődjogi, büntetőjogi, adójogi, külső és belső felelősség is terheli a vezető tisztségviselőt?

A vezető tisztségviselők felelősségére vonatkozó rendelkezésekkel, a károkért való felelősséggel kapcsolatban számtalan kérdés merül fel az ügyvezetőkben. Ki minősül vezető tisztségviselőnek?
A vezető tisztségviselők jogi személy és harmadik személy felé fennálló felelőssége hogyan alakul? A szerződésen kívül okozott károk felelőssége meddig tart? Milyen büntetőjogi aspektusokkal kell számolni?  Mikor lép életbe az ügyvezetéstől eltiltás? Milyen lehetőség van az ügyvezetők ellenőrzésére? Kiknek a munkájáért felelős az ügyvezető? Mi az, amit csak egy ügyvezető tehet meg?
Szakmai napunkon többek között ezekre a kérdésekre adunk választ és a felelősségi kérdéseket fogjuk körbejárni, érintve adójogi, felszámolási jogi, polgári jogi, versenyjogi, fogyasztóvédelmi, munkajogi és büntetőjogi aspektusokat.

Szakértőnk: Dr. Barta Péter a Jalsovszky Ügyvédi Iroda szenior ügyvédje

Jelentkezzen most és tegye fel egyedi kérdését szakértőnknek!





***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Praxis Akadémia- Munkajogi konzultáció- Munkarend, munkaidő beosztás, munkaidő nyilvántartás
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2024.10.09. 10:00 - 12:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Praxis Akadémia- Munkajogi konzultáció

Munkarend, munkaidő beosztás, munkaidő nyilvántartás

Konzultáljon díjmentesendr. Dudás Katalin munkajogász, egyetemi adjunktus szakértőnkkel!Az elmúlt 5 évben 210 olyan online tanácsadói napot, szemináriumot tartottunk egyrészt a nagyközönség számára frekventált témakörökben, valamint szűkebb, magasan képzett célcsoportok igényeinek megfelelően, workshop jelleggel, amit több, mint 400.000 jelentkező tartott érdemesnek arra, hogy figyelemmel kísérje. Ezeken a szakmai eseményeken alkalmanként 30-40 perc konzultációs lehetőséget biztosítottunk a szakértőinkkel, ami az érkezett kérdés áradatot illetően mindig kevésnek bizonyult. Ezért úgy döntöttünk, hogy elindítjuk Praxis Akadémia- Munkajogi konzultációs szakmai esemény sorozatunkat, ahol 2 óra időtartamot biztosítunk arra, hogy a résztvevők konzultálhassanak egyedi kérdéseikben munkajogászunkkal, ezúttal munkarend, munkaidő beosztás, munkaidő nyilvántartás témakörében.

Jelentkezzen most és használja ki az egyedi konzultációs lehetőséget munkajogászunkkal!




***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Kötelező Ügyfélkapu+-ra váltani, hogy KAÜ-n azonosítsam magam?
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2024.10.14. 10:00 - 12:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Kötelező Ügyfélkapu+-ra váltani, hogy KAÜ-n azonosítsam magam?

A DÁP törvény 46.§ szerint, hogy 2025.01.16-tól a Központi Azonosítási Ügynök (KAÜ) azonosítási szolgáltatása már csak Ügyfélkapu+ vagy DÁP mobilalkalmazással lesz használható, a sima jelszavas bejelentkezés már nem szerepel a felsorolásban. Emiatt különösen fontos beszélnünk az Ügyfélkapu+ emelt szintű kétfaktoros azonosításáról, hogy mely eszközökre és milyen módon kerülhet telepítésre a hitelesítő alkalmazás illetve arról, hogy ez miként érinti a könyvelőirodai folyamatokat 2025.január 16-tól. A megváltozó azonosítási szolgáltatás várhatóan érinti majd az ÁNYK csoportos beküldési funkcióját és újra fókuszba kerül, hogy a meghatalmazott a saját vagy az ügyfele belépési adataival végzi -e a munkáját.

Szakértő: Ruszin Zsolt, a MKOE alelnöke, könyvvizsgáló, bejegyzett adószakértő, igazságügyi adó- és járulékszakértő, szakoktató

Jelentkezzen most és tegye fel egyedi kérdését szakértőnknek!





***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Foglalkoztatási és munkajogi problémák kezelése és megoldása a köznevelési intézményekben
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2024.10.14. 14:00 - 16:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Foglalkoztatási és munkajogi problémák kezelése és megoldása a köznevelési intézményekben


Munkajogi online szakmai napunkon a köznevelési foglalkoztatotti jogviszonyban lévők kinevezésének, felmentésének, lemondásának, azonnali lemondásának és más munkáltatói intézkedéseknek a lehetőségeit, célszerű megoldási formáit vesszük sorra.  A szakmai napon beszélünk a kinevezési okirat elkészítéséről és tartalmá, a foglalkoztatott kötelező tájékoztatása,a felmentés lehetőségei, a felmentési idő célszerű tervezésének módszereiről. Érintjük a foglalkoztatott lemondásának elkészítését és benyújtását, az azonnali lemondás lehetősége, a munkáltató rendkívüli felmentési eljárását valamint az óvodapedagógusok átfedési időre járó díjazásával kapcsolatos problémák megoldását. Fontos témánk a nyugdíjasok felmentésének előkészítése, ideértve a nők 40 éves jogosultsági idejével öregségi nyugdíjra jogosultak esetét valamint a nyugdíjasok további foglalkoztatásának lehetséges formái, és az ezzel kapcsolatos nyilatkozatokat.


Petróczi Gábor köznevelési szakértő, tanfelügyelő, címzetes főiskolai docens

Jelentkezzen most és használja ki az egyedi konzultációs lehetőséget szakértőnkkel!




***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Fókuszban a nyugdíjasok foglalkoztatásának társadalombiztosítási kérdései
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2024.10.16. 10:00 - 12:30
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Fókuszban a nyugdíjasok foglalkoztatásának társadalombiztosítási kérdései

A szakmai napon beszélek a versenyszférában történő foglalkoztatásnak követelményeiről, a nyugdíj melletti munkavégzés társadalombiztosítási vonatkozásairól és a korhatár előtti ellátásban részesülők foglalkoztatásáról. Gyakorlati példákon keresztül szemléltetem a járulékfizetés alóli mentesülés valamint a közérdekű nyugdíjas-szövetkezeti munkavégzés szabályait. Hozok példát a nyugdíjkorhatárt betöltött özvegyi nyugdíjas tb fizetési kötelezettségére, a nyugdíjasok szociális hozzájárulási adófizetési kötelezettségére és a nyugdíjazás előtti és utáni időszak tb. kérdéseire. Beszélünk még a továbbfoglalkoztatás és folyamatos vállalkozásról, különös tekintettel az átalányadózó egyéni vállalkozóra.

Szakértőnk: Széles Imre tb szakértő, a Budapest Főváros Kormányhivatala Nyugdíjbiztosítási Főosztálya ellenőrzési szakterületének osztályvezetője

Jelentkezzen most és használja ki az egyedi konzultációs lehetőséget szakértőnkkel!




***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Gyakorlatban a visszaélések bejelentésével összefüggő önkormányzati kötelezettségek
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2024.10.16. 14:00 - 16:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Gyakorlatban a visszaélések bejelentésével összefüggő önkormányzati kötelezettségek

Díjmentes szakmai napunkon felhívjuk a figyelmet az összes sarkalatos határidőre, valamint ismertetjük a bejelentés fogadásának, kivizsgálásának konkrét lépéseit. Külön kitérünk a bejelentések kivizsgálásának mellőzésére vonatkozó szabályokra, az intézkedésekre és az bejelentésekre vonatkozó adatvédelmi előírásokra is.


Tudjuk, hogy az új törvényi előírás sok önkormányzati szakember számára fejtőrést okoz ezért online szakmai napunkon Dr. Horváth István ügyvéd, az ELTE ÁJK Munkajogi és Szociális Jogi Tanszék vezetője közérhető formában ismerteti a törvény visszaélés-bejelentésre vonatkozó kötelezettségeit.

 

Jelentkezzen most és használja ki az egyedi konzultációs lehetőséget szakértőnkkel!




***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe A bölcsődében dolgozó pedagógusok munkaügyi gondjai és foglalkoztatási problémái
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2024.10.21. 10:00 - 12:30
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

A bölcsődében dolgozó pedagógusok munkaügyi gondjai és foglalkoztatási problémái

A szakmai napon beszélünk a bölcsődei foglalkoztatás nehézségeiről és tipikus gondjainak megoldásáról. A munkaidő, munkaidőkeret, a munkaidő nyilvántartásának kritériumaról, valamint a szabadság kiadás, helyettesítés, túlmunka munkadíjának kiszámításáról is. Gyakorlati példákon keresztűl adok útmutatást a felsőfokú csecsemő- és kisgyermeknevelő szakképesítéssel pedagógus-munkakörben vagy más pedagógus-munkakörben (pl. gyógypedagógus) dolgozó kollégák besorolásáról, foglalkoztatásáról, előmeneteléről, teljesítményértékelési kötelezettségéről.

Petróczi Gábor köznevelési szakértő, tanfelügyelő, címzetes főiskolai docens

Jelentkezzen most és használja ki az egyedi konzultációs lehetőséget szakértőnkkel!




***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Az alanyi adómentesség 2024-2025. évi szabályai
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2024.10.28. 10:00 - 12:30
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Az alanyi adómentesség 2024-2025. évi szabályai

A kisvállalkozások sokszor hezitálnak az ügyben, hogy megéri-e nekik áfás tevékenységet folytatni vagy válasszanak alanyi adómentességet. Számtalan kérdés merül fel a témában, például: ­        milyen bevételek számítanak bele az alanyi mentesség 12 millió forintos bevételébe? Hogyan kezeljük a külföldön teljesített ügyletek bevételét? Mikor nem lehet eljárni alanyi mentesként? ­        Milyen feltételekkel lehet majd uniós adómentességet választani?

Ebben a témában számtalan egyéb kérdés is felmerül, amelyekre konferenciánk keretében igyekszünk választ adni.

Szakértőnk: Sándorné Új Éva okleveles adószakértő, okleveles pénzügyi revizor

Jelentkezzen most és használja ki az egyedi konzultációs lehetőséget szakértőnkkel!




***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Gyakorlati számviteli kurzus könyvelőknek- gépjármű lízing és bérlet számviteli elszámolása
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2024.11.05. 10:00 - 12:30
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Több, mint 19 éve vagyunk jelen a jogi gazdasági és szakmai információs piacon. A szakértőinkhez érkező kérdések nagy része a számvitel témakörébe sorolható, ezért úgy döntöttünk, hogy elindítunk egy gyakorlatorientált, konzultációval egybekötött számviteli kurzus sorozatot a könyvelő szakemberek számára, ahol minden eseményen egy konkrét témát mutatunk be számszaki példákon keresztül.

Bizonyosan Önben is felmerült már a kérdés, hogy hogyan lehet szabályosan kivezetni az eszközt a könyvekből? Mit tegyek, ha a tulajdonjogot megszerzi a lízingbe vevő? Hogy kell kivezetni a könyvekből az eszköz még fennmaradt nyilvántartási értékét? Mi a pénzügyi lízing és bérlet fogalma a számviteli törvény szerint? A futamidő végén hogyan zajlik az elszámolás?
A pénzügyi lízingnek minősülő ügyletek esetén a számviteli törvény milyen előírásokat tartalmaz? Bérlet esetén melyek a költségelszámolás szabályai? Hogyan kell elvégezni az időbeli elhatárolást? Szakértőnk ezen kérdések mindegyiket megválaszolja és számszaki példákon keresztül be is mutatja.

  Szakértőnk: Botka Erika osztályvezető Pénzügyminisztérium, okleveles könyvvizsgáló

Jelentkezzen most és használja ki az egyedi konzultációs lehetőséget szakértőnkkel!




***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Marketingtervezés cégvezetőknek – így NE égesd el 2025-ben a büdzséd 3/4-ét, ahogy most!
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2024.11.12. 10:00 - 12:30
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Az AI megjelenése új lehetőségeket nyit? Ellenség vagy segítség? Mi történik, ha a miközben a Meta- és Google-hirdetések egyre drágábbak, de közben egyre rosszabbul is célozhatók, irtózatos mennyiségben megjelennek az AI-generálta szövegek és vizuális anyagok? Mire készüljünk és hová költsünk 2025-ben, hogy a technológiai tünemények lelkes kipróbálása mellett a vállalkozás valódi céljait szolgáljuk: ügyfelet és bevételt teremtsünk?

Szakértőnk, Sipos Zoltán marketingstratéga bemutatja, hogy mit lehet tenni egy olyan kommunikációs korszakban, mikor a kattintások száma csökken, a méréseink pedig pontatlanná válnak.


Jelentkezzen most és használja ki az egyedi konzultációs lehetőséget szakértőnkkel!




***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Praxis Akadémia- Munkajogi konzultáció- A munkaviszony létesítése, megszűnése és megszüntetése
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2024.11.18. 10:00 - 12:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Praxis Akadémia- Munkajogi konzultáció-

A munkaviszony létesítése, megszűnése és megszüntetése

Ön tudja, hogy melyek azok a lehetséges hibaforrások, melyek a munkaügyi perekhez vezetnek? Tisztában van a közös megegyezéssel történő munkaviszony-megszüntetés megtámadhatóságának lehetőségeivel? A határozott idejű munkaviszony megszűnése és a munkavállaló perlési lehetőségeivel foglalkozott már? Tudja, hogy melyek a jogellenes munkaviszony megszüntetés munkaügyi perben érvényesíthető jogkövetkezményei? Hogyan számoljuk a végkielégítés összegét? Többek között ezekkel kapcsolatos kérdéseket is feltehet nekem a szakmai napon!

Praxis Akadémia- Munkajogi konzultációs szakmai esemény sorozatunk második állomásán 2 óra időtartamot biztosítunk arra, hogy a résztvevők konzultálhassanak egyedi kérdéseikben munkajogászunkkal, ezúttal a munkaviszony létesítése, megszűnése és megszüntetése témakörében.

Konzultáljon díjmentesen dr. Dudás Katalin munkajogász, egyetemi adjunktusszakértőnkkel!





***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Gyakorlatban a tárgyi eszközökkel kapcsolatos adóelszámolások
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2024.11.21. 10:00 - 12:30
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Az Áfa tv. sajátos előírásokat tartalmaz a tárgyi eszközök értékesítéséhez és beszerzéséhez kapcsolódó elszámolásokat érintően. A tárgyi eszközök fontos szerepet játszanak a társasági adóban is, hiszen az elszámolt és a figyelembe vehető értékcsökkenés adóalap korrekciós tételként jelenik meg.Számtalan kérdésre adunk választ szakmai napunkon, például, melyek az áfalevonás szabályai? A tárgyi eszközök értékesítése hogyan történik? Milyen kritériumok vonatkoznak a tárgyi eszköznek minősülő ingóság értékesítésére? Hogyan adózik a részletvételes konstrukció? Melyek a számlázás speciális szabályai?

Nem szabad figyelmen kívül hagyni a társasági adóról kisvállalati adóra át és visszatéréshez kapcsolódó adózási szabályokat sem.

Szakmai napunkon a tárgyi eszközökkel kapcsolatos adóelszámolásokkal kapcsolatos alap és speciális adóelszámolási szabályokat kívánjuk áttekinteni.

Szakértőnk: Sándorné Új Éva okleveles adószakértő, okleveles pénzügyi revizor

Jelentkezzen most és használja ki az egyedi konzultációs lehetőséget szakértőnkkel!




***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Praxis Akadémia- Felkészülés a 2025-ös év adóváltozásaira
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2024.12.04. 09:00 - 15:35
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj 25 400 Ft

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Praxis Akadémia- Felkészülés a 2025-ös év adóváltozásaira


A 2025. évi adótörvény módosítás az összes főbb adónemet érinti különböző mértékben és számos újdonságot tartogat a vállalkozások számára, valamint a könyvelők számára is számviteli fronton. Miután a sima Ügyfélkapu 2025.01.15-én éjfélkor megszűnik, az Ügyfélkapu+ pedig 2025.12.31-én éjfélkor, a vállalkozásoknak és a pénzügyi számviteli szakembereknek kulcsfontosságú feladatuk a DÁP alkalmazás stabil felhasználói szintű ismerete.


A következő év adószabályaira való felkészülés komoly fejtörést okoz a gazdasági szakemberek, könyvelők, bérszámfejtők számára. Online szakmai napunkon felkért előadóink a 2025-ös adókörnyezetre átállást segítik azokat a lényeges kérdéseket veszik górcső alá, amelyek esetén jelentős változásokra van szükség. Mindezt a gyakorlat oldaláról közelítve, példákkal szemléltetve.


09:00-10:00 A számviteli törvény 2025-ös változásai- Botka Erika osztályvezető, Pénzügyminisztérium
10:00-11:15 Áfa, társasági adó, helyi adó, kiva, illeték 2025-ös módosításai -dr. Gróf Gabriella jogász, igazságügyi adó- és könyvszakértő
11:15-12:15 A társadalombiztosítási járulék és a szociális hozzájárulási adó 2025 évi változásai- Széles Imre tb szakértő, a Budapest Főváros Kormányhivatala Nyugdíjbiztosítási Főosztálya ellenőrzési szakterületének osztályvezetője
12:15-12:45 Ebédszünet
12:45-13:45 – A 2025-től kötelező Ügyfélkapu+ és DÁP használati útmutató- Ruszin Zsolt az MKOE alelnöke, könyvvizsgáló, bejegyzett adószakértő, igazságügyi adó- és járulékszakértő, szakoktató
13:45-15:00 Az egyéni vállalkozók 2025-ös lehetőségei, gépjármű adó, személyi jövedelemadó és az eljárási, végrehajtási szabályok 2025-ös változásai -Sándorné Új Éva okleveles adószakértő, okleveles pénzügyi revizor
15:00-15:35 Egészségvédelem és jövőépítés- Danczák Balázs értékesítési munkatárs, MBH Gondoskodás Egészségpénztár és MBH Gondoskodás Nyugdíjpénztár
Jelentkezzen most és tegye fel kérdéseit szakértőinknek!




***
Technikai információk, kapcsolat

Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Praxis Akadémia- Adókonferencia 2025
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2025.01.14. 09:00 - 15:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Adópraxis Adókonferencia 2025



A 2025. évi adótörvény módosítás az összes főbb adónemet érinti különböző mértékben és számos újdonságot tartogat a vállalkozások számára, valamint a könyvelők számára is számviteli fronton. Miután a sima Ügyfélkapu 2025.01.15-én éjfélkor megszűnik, az Ügyfélkapu+ pedig 2025.12.31-én éjfélkor, a vállalkozásoknak és a pénzügyi számviteli szakembereknek kulcsfontosságú feladatuk a DÁP alkalmazás stabil felhasználói szintű ismerete.  A konferencia során szakértőink a gyakorlat oldaláról közelítve, közérthető módon osztják meg a legfrissebb információkat és gyakorlati tanácsokat az adóváltozásokkal kapcsolatban. Célunk, hogy átfogó képet adjunk az 2025 évi adóváltozások könyvelő szakemberekre és vállalkozásokra gyakorolt hatásáról és arról hogyan készülhetünk fel a változásokra, és miként tudunk a legjobban alkalmazkodni a jogszabályi újításokhoz.

A konferencia programja:
09:00-10:30 A számviteli törvény az Áfa, társasági adó, helyi adó, illeték 2025-ös módosításai -dr. Gróf Gabriella jogász, igazságügyi adó- és könyvszakértő
10:30-11:30 A társadalombiztosítási járulék és a szociális hozzájárulási adó 2025 évi változásai- Széles Imre tb szakértő, a Budapest Főváros Kormányhivatala Nyugdíjbiztosítási Főosztálya ellenőrzési szakterületének osztályvezetője
11:30-12:00 Ebédszünet
12:00-12:30 Egészségvédelem és jövőépítés- Danczák Balázs értékesítési munkatárs, MBH Gondoskodás Egészségpénztár és MBH Gondoskodás Nyugdíjpénztár
12:30-13:30 – A 2025-től kötelező Ügyfélkapu+ és DÁP használati útmutató- Ruszin Zsolt az MKOE alelnöke, könyvvizsgáló, bejegyzett adószakértő, igazságügyi adó- és járulékszakértő, szakoktató
13:30-13:45 Szünet
13:45-15:00 Az egyéni vállalkozók 2025-ös lehetőségei, gépjármű adó, személyi jövedelemadó és az eljárási, végrehajtási szabályok 2025-ös változásai -Sándorné Új Éva okleveles adószakértő, okleveles pénzügyi revizor




***
Technikai információk, kapcsolat

Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ funkciói megvalósítása érdekében. Weboldalunkon történő további böngészéssel hozzájárul a cookie-k használatához. Részletesebb információt és a cookiek kikapcsolásának lehetőségét cookie szabályzatunkban olvashatja.