Bejelentkezés
Felhasználói név
Jelszó
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Szakmai rendezvények, konferenciák - Keresés
Szakterület
Helyszín
Rendezvény címe
Időszak



Szakmai rendezvények, konferenciák - Lista
Találatok száma: 15
Képzés neve
Címe Hogyan változik a települési önkormányzatok feladatköre az egészségügyi ellátórendszer megújításával?
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2023.03.09. 10:00 - 12:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Hogyan változik a települési önkormányzatok feladatköre az egészségügyi ellátórendszer megújításával?

Az egyes egészségügyi tárgyú törvények módosításáról szóló 2022. évi LXXIII. törvény az egészségügyi ellátórendszer megújításával kapcsolatos szabályokat tartalmaz tovább szűkítve a települési önkormányzatok által ellátott feladatok körét. A módosítás – egyebek mellett – állami hatáskörbe telepíti az egészségügyi alapellátási praxiskörzetek kialakítását, az ügyeleti rendszer működtetését és a védőnői szolgálat fenntartását. Az állam tehát belép a települési önkormányzatok mellé az egészségügyi alapellátás megszervezésébe is. A praxiskezelő a 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 3. § (2) bekezdése alapján az Országos Kórházi Főigazgatóság.

Az egészségügyi alapellátásról szóló 2015. évi CXXIII. törvény alapján a háziorvosi és a házi gyermekorvosi ügyeleti ellátásról való gondoskodás a jövőben – a főváros kivételével – az állam feladata lesz, melyet a mentőszolgálat útján lát majd el. A települési önkormányzatok az alapellátáshoz kapcsolódó fogorvosi ügyeleti ellátás megszervezéséről kötelesek csupán gondoskodni, a háziorvosi és a házi gyermekorvosi ügyeleti ellátás biztosítása a fővárosi kerületi önkormányzatok feladata marad.

Tudjuk, hogy az egészségügyi ellátórendszer megújításával kapcsolatos rendelkezések sok kérdést vetnek fel a települési önkormányzatok vezetőiben, ezért szerveztünk Önnek egy olyan online szakmai napot, ahol Dr. Végvári Tamás az Országos Kórházi Igazgatóság Alapellátásfejlesztési igazgatója az önkormányzatokat is érintő előírásokat a gyakorlatban ismerteti.



***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.



Képzés neve
Címe Hogyan érinti a vállalkozásokat a környezetvédelmi termékdíj törvény markáns változása?
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2023.03.22. 10:00 - 12:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Hogyan érinti a vállalkozásokat a környezetvédelmi termékdíj markáns változása?

A hazai hulladékgazdálkodási rendszer gyökeres átalakítása során több ponton változik a termékdíj törvény is. Kevés olyan vállalkozás van, akit nem érintenek majd a 2023. július 1-jén hatályba lépő változások hiszen a kiterjesztett gyártói felelősségi rendszer koncessziós rendszer keretében fog működni. Eltörlik a mezőgazdasági termelők általányfizetési lehetőségét és megszűnik majd a növényvédőszerrel közvetlenül érintkező, a növényvédőszer csomagolását képező csomagolószerek utáni visszaigénylés is. A módosítás pontosítja az irodai papír és reklámhordozó papír jelleg együttes fennállása esetén alkalmazandó szabályozást. Változik a webes értékesítéssel foglalkozók termékdíj-fizetési kötelezettsége és a jogszabály módosítás új termékdíj számítási módszert vezet be.

Szakmai napunkon szakértőnk, Kelemen István a Green Tax Consulting vezető tanácsadója az új szabályozást ismerteti közérthetően, gyakorlati példákon keresztül.


***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Hogyan tegyek eleget az ügyfél-átvilágítási, és tulajdonos adatellenőrzési kötelezettségeimnek?
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2023.03.28. 10:00 - 12:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Hogyan tegyek eleget az ügyfél-átvilágítási, és tulajdonos adatellenőrzési kötelezettségeimnek?

Az Afad tv. célja a Pmt. előírásaival egyetemben a tényleges tulajdonosi adatok, illetve a bankszámlák és széfszolgáltatások központi nyilvántartásának létrehozásával és működtetésével a pénzügyi és egyéb szolgáltatók azonosítási feladatához kapcsolódó adatszolgáltatási háttér megteremtése. A gazdasági és társadalmi élet szereplői tulajdoni viszonyainak átláthatóvá tétele, valamint a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása elleni fellépés hatékonyságának elősegítése. A törvény előírja, hogy az adatszolgáltató köteles nyilvántartani a tényleges tulajdonosaira vonatkozó adatokat, és gondoskodik az adatok naprakészen tartásáról. Ezen felül gondoskodik arról, hogy tényleges tulajdonosa a fenti adatok változása esetén tizenöt napon belül tájékoztassa az adatszolgáltatót a megváltozott adatokról. A könyvelőknek, székhelyszolgáltatóknak, könyvvizsgálóknak, adótanácsadóknak vagy az ügyvédeknek  adatellenőrzési kötelezettségük van az ügyfél-átvilágítási feladataik teljesítése során. Fontos, hogy amennyiben az ügyfél-átvilágítás során az ott megjelöltek szerinti eltérést tapasztal a szolgáltató a saját nyilvántartásában lévő adatokhoz képest, azt jeleznie kell a NAV felé öt munkanapon belül. Hogyan működik a NAV TTNY rendszere? Mi jelöl a TT index? Ki minősül tényleges tulajdonosnak?

A fenti kérdéseket válaszolja meg szakértőnk Tóth Péter compliance tanácsadó, közgazdász és gyakorlati példákon keresztül mutatja be a rendszer helyes használatát.
Jelentkezzen most online szakmai napunkra!

***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Transzferár adatszolgáltatás teljesítése a társasági adóbevallásban
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2023.03.30. 10:00 - 12:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Transzferár adatszolgáltatás teljesítése a társasági adóbevallásban

A 2022. adóévi társasági adóbevallásban tételesen fel kell sorolni azokat a kapcsolt vállalkozásokat, akikkel a vállalkozás az adóévben szerződésenként 100 millió forintot meghaladó ügyletet bonyolított. Mire vonatkozik a transzferár adatszolgáltatási kötelezettség a bevallásban? Melyek a transzferár nyilvántartás-készítés szabályai? Kire vonatkozik a részleges adatszolgáltatási kötelezettség?Hogyan kell összeállítani a kapcsolt feles tranzakciós listát? Amennyiben szeretne választ kapni a feltett kérdésekre jelentkezzen most díjmentes online szakmai napunkra, ahol Ferik Edit jogi szakokleveles közgazdász, adótanácsadó és Kolonics Róbert szakértőinkkel a gyakorlati példákon keresztül adunk választ.





***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.



Képzés neve
Címe Hogyan használjuk a NAV Ügyfélportálját (ÜPO)?
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2023.04.03. 10:00 - 12:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Hogyan használjuk a NAV Ügyfélportálját (ÜPO)?

A NAV az eBEV Portál felületén tette elérhetővé az adózókról általa nyilvántartott adatok lekérdezési lehetőségét menürendszerből indítható szolgáltatások formájában. Időszerűvé vált azonban a felület megújítása, átalakítása, korszerű szolgáltatásokkal való bővítése, ezért a NAV új rendszerének az Ügyfélportálnak ( ÜPO) a használata kulcsfontosságú a könyvelő szakemberek, cégvezetők, adózók számára. Egy ideig még az eBEV és az Ügyfélportál párhuzamosan elérhető, de az új rendszer biztos használatát mielőtt el kell sajátítani.

A fejlesztés során a NAV gondolt azokra a felhasználókra is, akik nem laptopon, hanem tableten vagy okostelefonon szeretnék használni az Ügyfélportált, így elkészült a kisebb méretű eszközökre optimalizált verzió is. Az Ügyfélportálon múltbéli adatok, jövőbeni kötelezettségek, bevallások, kimutatások, igazolások kérhetőek le. Ezen felül bárki könnyen ellenőrizheti a foglalkoztatási, járulékfizetési adatait is. A bevallások az Ügyfélportálon keresztül a legkérdezésen túl, javíthatóak és önellenőrzésre is van lehetőség.

Szakmai napunkon Nyilas Gábor László a NAV főosztályvezetője  a gyakorlatban mutatja meg az Ügyfélportál működését, kitér a legjellemzőbb hibákra azok megoldására és megmutatja a praktikumokat is a munka gyorsítása érdekében!


***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.



Képzés neve
Címe A tanfelügyelet és a mérésértékelés összefüggései az óvodai gyakorlatban
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2023.04.06. 10:00 - 12:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

A tanfelügyelet és a mérésértékelés összefüggései az óvodai gyakorlatban

A pedagógia- szakmai vagyis a tanfelügyeleti ellenőrzés az óvodák mérés- értékelési rendszerét is vizsgálják. Fontos kérdés, hogy mit kell tennünk ahhoz, hogy ezen a területen is megfeleljünk a tanfelügyeleti ellenőrzés elvárásainak? Milyen feltételek mentén alakítsuk ki az óvodai mérés- értékelés rendszerét úgy, hogy az óvodvezetők és az óvodapedagógusok adminisztrácós terhei se növekedjenek meg jelentősen? Online szakmai napunkon, Lukács-Kéméndi Ágnes tanfelügyeleti és pedagógusminősítési szakértőnkkel az ellenőrzésen való megfelelésen túl segítséget nyújtunk a rendszer kialakításban is és megválaszoljuk az előadás során érkező egyedi kérdéseket is.

Jelentkezzen most és használja ki az egyedi online konzultációs lehetőséget szakértőnkkel!


***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe A társadalombiztosítással összefüggő 2023-as kötelezettségek
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2023.04.18. 10:00 - 12:30
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

A társadalombiztosítással összefüggő 2023-as kötelezettségek

Az átalányadózók társadalombiztosítási kötelezettségeiben markáns változást hozott a 2023-as év, ezentúl ugyanis a járulékot negyedévente kell bevallaniuk és megfizetniük, a tárgynegyedévet követő hónap 12. napjáig. Fontos, hogy a járulékalap megállapításánál a göngyölítés módszerét kell alkalmazni. Ezen felül új szabályok vonatkoznak a biztosítottak bejelentésére, és az Mt. új szabályainak megfelelően a minimum járulékfizetés előírásainak alkalmazására is. Szakmai napunkon a 2023-as társadalombiztosítással összefüggő kötelezettségeket ismertetjük gyakorlati szemszögből, külön kitérünk a nyugdíjasok szocho fizetési kötelezettségeire és az őstermelőkre vonatkozó járulékfizetési előírásokra is.


Szakértőnk: Széles Imre tb szakértő, a Budapest Főváros Kormányhivatala Nyugdíjbiztosítási Igazgatósága Nyugdíjellenőrzési Főosztályának vezetője



***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.



Képzés neve
Címe A beszámolókészítés tipikus hibái és azok megoldása Ruszin Zsolttal
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2023.04.25. 10:00 - 12:30
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

A beszámolókészítés tipikus hibái és azok megoldása Ruszin Zsolttal

Minden gazdálkodó az üzleti évkönyveinek zárását követően köteles beszámolót készíteni a működéséről, a vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetéről. Az éves beszámoló tartalmazza a mérleget, az eredménykimutatást és a kiegészítő mellékletet. Egyszerűsített éves beszámoló készítésre is lehetősége van annak a kettős könyvvitelt vezető vállalkozásnak,amelynél két egymást követő évben a mérleg fordulónapján nem haladja meg a mérleg főösszege az 500 millió forintot vagy az éves nettó árbevétel az 1000 millió forintot illetve a tárgyévben foglalkoztatottak átlagos létszáma az 50 főt. Amennyiben ebből két feltétel teljesül a gazdálkozó élhet az egyszerűsített éves beszámoló lehetőségével. Szakmai napunkon Ruszin Zsolt szakértőnk, a beszámolási kötelezettség és a könyvvitel kapcsolatát, a beszámoló részeinek legjellemzőbb hibáit és megoldásait ismerteti a gyakorlatban, kiemelt tekintettel a mérleg, valamint az eredménykimutatás és a főkönyvi számlák szoros kapcsolatára.

 Szakértőnk

Ruszin Zsolt, a MKOE alelnöke, könyvvizsgáló, bejegyzett adószakértő, igazságügyi adó- és járulékszakértő, szakoktató



***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.



Képzés neve
Címe Fókuszban a köznevelésben foglalkoztatottak jogállásáról szóló törvény
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2023.05.09. 14:00 - 16:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Fókuszban a köznevelésben foglalkoztatottak jogállásáról szóló törvény

A Köznevelésben foglalkoztatottak jogállásáról szóló törvény – néhány rendelkezésének kivételével – 2023. június 1-jén lép hatályba. a Nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény ma hatályban lévő szakaszaiból több rendelkezés kikerül és az új törvénybe kerül át. Lényeges változásként értelmezhetjük a törvénytervezet 38. §-ának rendelkezését, amely szerint a köznevelésben foglalkoztatott betöltendő munkakörökre nyilvános pályázatot kell kiírni, ha ez a munkáltató döntése alapján a munkakör betöltéséhez szükséges. Nem lényegtelen változások lépnek életbe a köznevelési foglalkoztatotti jogviszony felmentéssel történő megszüntetésével kapcsolatban.A Köznevelésben foglalkoztatottak jogállásáról szóló törvény tervezete – az eddig hatályostól eltérően – bevezeti a fegyelmi vétség és a fegyelmi eljárás jogintézményét, amelyeket a köznevelési foglalkoztatotti jogviszonyban álló munkavállalók vétkes kötelezettségszegése esetén kell alkalmazni.

Online szakmai napunkon Petróczi Gábor köznevelési szakértőnk, felhívja az intézményvezetők, pedagógusok figyelmét azokra a lényeges elemekre a törvénytervezetben, amelyek a köznevelési dolgozók életébe, foglalkoztatási jogviszonyában jelentős változást hoz.  

Szakmai napunkat délután tartjuk, hogy minél többen csatlakozhassanak. Jelentkezzen most és használja ki az egyedi online konzultációs lehetőséget szakértőnkkel!


***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Konkrét, hatékony lépések cégvezetőknek, hogy beinduljon az értékesítés!
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2023.05.10. 10:00 - 12:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Konkrét, hatékony lépések cégvezetőknek, hogy beinduljon az értékesítés!

 Új kihívásokból új lehetőségek: Hogyan alakultak át az értékesítési csatornák és azok hatékonysága? Hogyan indítsunk sikeres hideghívásokat? Miért legyünk jelen a LinkediN-en? A hatékony értékesítési stratégia kialakításához a gazdasági vagy együttműködési hatékonyság mellett elengedhetetlen a piacra időben történő reagálás, valamint a közösségi média jelenlét fokozása. Online szakmai napunkon Dulkai Miklós és Dubrovay Tímea professzionális sales csapat tervezők olyan konkrét stratégiai lépéseket fogalmaznak, amivel a jelenlegi rendkívül gyorsan változó gazdasági helyzetben is garantáltan felgyorsítható az értékesítés!Jelentkezzen most online szakmai napunkra, ahol lehetőségük lesz egyedi kérdéseiket is feltenni szakértőinknek!


***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Hogyan adminisztráljuk helyesen a munkabérből és jövedelemből való letiltást?
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2023.05.23. 10:00 - 12:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Hogyan adminisztráljuk helyesen a munkabérből és jövedelemből való letiltást?

Bérszámfejtő, könyvelő ügyfeleink hozzánk érkező tanácsadóinknak szóló kérdései alapján a munkabérből és jövedelemből történő letiltások gyakorlati kivitelezése sokszor fejtörést okoz. Felmerül a kérdés, hogyha egy időben érkezik több végrehajtótól letiltás a munkavállaló bérére, akkor hogyan kell eljárni? Egyáltalán milyen okiratok alapján lehet egy munkabérből való letiltást végrehajtani? Melyek a letiltás végrehajtására vonatkozó 2023-as szabályok? Mely összeg mentes a végrehajtás alól? Mennyi a korlátozás nélkül végrehajtás alá vonható munkabér összege 2023-ban? Minden a munkabérből, jövedelmből való letiltással kapcsolatos gyakorlati kérdésre választ ad szakértőnk, Szabóné Schmuczer Edit költségvetési minősítésű könyvvizsgáló, adószakértő. Jelentkezzen most szakmai napunkra és tegye fel egyedi kérdését is!


***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.



Képzés neve
Címe Középpontban a veszélyes áruk közúti szállítására vonatkozó 2023-as változások
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2023.06.05. 10:00 - 12:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj 31 750 Ft

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Középpontban a veszélyes áruk közúti szállítására vonatkozó 2023-as változások

Hamarosan életbe lépnek a Veszélyes Áruk Nemzetközi Közúti Szállításáról szóló Megállapodás (ADR) legújabb 2023-as előírásai és az új ADR ellenőrzési irányelv. Veszélyes árunak számítanak az olyan anyagok és tárgyak: amelyek szállítását az ADR tiltja, vagy csak feltételekkel engedi meg, amelyek a szállításuk során tűz- és robbanásveszélyt, egészségkárosító (főként maró, mérgező) hatást vagy környezetkárosító tulajdonságokat hordoznak, és amiket így azonosít valamely közlekedési ágazat veszélyes áru szállítási szabályzata. Újdonság az elektromos járművek használata és a lítium akkumulátorokra vonatkozó előírások finomítása. Online szakmai napunkon beszélünk még a "Green Deal" - t támogató újdonságokról és a megfelelőség- értékelés nagyszabású átalakításáról valamint az "e- cigaretta" és sok más tárgy átsorolásának tudnivalóiról.

Szakértő:dr. Sárosi Györgyveszélyes áru szakértő, Hungária Veszélyes áru Mérnöki Iroda Kft.


***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Közérthetően az őstermelőkre vonatkozó 2023-as adó és tb szabályok
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2023.06.06. 10:00 - 12:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Közérthetően az őstermelőkre vonatkozó 2023-as adó és tb szabályok

Szerveztünk a mezőgazdasági őstermelőknek és az őket könyvelőknek egy olyan szakmai napot, ahol a mezőgazdasági őstermelőkre, az őstermelők családi gazdaságára és a családi mezőgazdasági társaságra vonatkozó szja-, járulék- és áfaszabályokat és a legfontosabb tudnivalókat ismertetjük közérthető formában. Az őstermelőkre vonatkozó adó és járulékfizetési, társadalombiztosítási szabályokat illetően folyamatos a kérdés az érintettekben. Mikor minősül egy őstermelő, vagy családi gazdaság tagja biztosítottnak? Melyik adózási módot válasszam? Mikor kell járulékokat fizetnie az őstermelőnek? Mikor szünetel az őstermelő járulékfizetési kötelezettsége? Mekkora a kapható nyugdíjjárulék összege? A leggyakrabban felmerülő kérdésekre adja meg a választ szakértőnk, gyakorlati példákon keresztül.

Szakértőnk:Dr. Nagy Péter a Csongrád-Csanád Megyei Adó- és Vámigazgatóság jogi kiemelt referenseJelentkezzen most szakmai napunkra és használja ki az egyedi konzultációs lehetőséget szakértőnkkel!


***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Miért pont engem ellenőriz a NAV? Hogyan feleljek meg az Adóhatóság elvárásainak?
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2023.06.07. 10:00 - 12:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Miért pont engem ellenőriz a NAV? Hogyan feleljek meg az Adóhatóság elvárásainak?

Az adóhatóságnbek történő megfelelésben több olyan banánhéj van, amelyen el lehet csúszni és így a NAV látókörébe kerülni. Az Adóhatóság indokolatlanul nem ellenőriz senkit, de ha például az üzleti partnerektől beérkezett online adatszolgáltatások alapján vélelmezhetően felmerült költségekhez képest a bevallott bevétel nagyságrendje jelentősen elmarad az egyértelműen adóellenőrzésre ad okot.Kulcsfontosságú ellenőrzini a partnereket és felismerni ha esetleg áfakijátszás részesévé váltunk. Online szakmai napunkon olyan eseteket tárgyalunk Bonácz Zsolt adószakértőnkkel, amelyek valószínűleg adóhatósági ellenőrzést (jogkövetési vizsgálat, utólagos adóellenőrzés) indukálnak.



***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe 10 eredményes közösségi média stratégia cégvezetőknek
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín Közvetítés helyszíne: a Menedzser Praxis Kft. oktatóterme
Időpont 2023.06.12. 10:00 - 12:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

10 eredményes közösségi média stratégia cégvezetőknek

Cégvezetőként Önt is foglalkoztatja a kérdés, hogy hogyan tudja pénzre váltani a TikTok, Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube jelenlétét? Egyáltalán a sikeres, eredményes közösségi média stratégia mércéje a bevétel vagy a márkaépítés és ismertségszerzés? Min kell változtatni 2023-ban a közösségi média marketingben? Mi az, amit nem lehet kihagyni? Hogyan tartsunk lépést cégvezetőként a változó trendekkel? Többek között ezekre a kérdésekre kapja meg a választ online szakmai napunkon Lévai Richárd közösségi marketing specialistától, jelentkezzen most!


Szakértő: Lévai Richárd közösségi marketing specialista



***
Technikai információk, kapcsolat


Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!

Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.

Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.


Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:

Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ funkciói megvalósítása érdekében. Weboldalunkon történő további böngészéssel hozzájárul a cookie-k használatához. Részletesebb információt és a cookiek kikapcsolásának lehetőségét cookie szabályzatunkban olvashatja.